Enlightened Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Kommer iløpet av året til Switch https://www.youtube.com/watch?v=KIj0t7lX1Yc&t=59s https://twitter.com/FDG_Games/status/825652543359418368 "On the powerful Switch". Yeah, very powerful ^^, Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Noen har spilt Zelda, i alle fall. Ser kult ut. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Kommer iløpet av året til Switch Ser ut som Zelda A Link to the Past, Wind Waker, osv. sauset sammen i ett og samme spill. ALttP med Wind Waker-grafikk? Lenke til kommentar
Athen Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 HORI som lager offisielt lisensierte produkter til Nintendo Switch har listet microSD kort på amazon.jp. De har en lese/skrive hastighet på 80MB/15MBs. https://www.amazon.co.jp/Nintendo-Switch%E5%AF%BE%E5%BF%9C-%E3%83%9E%E3%82%A4%E3%82%AF%E3%83%ADSD%E3%82%AB%E3%83%BC%E3%83%8932GB-for-Nintendo-Switch/dp/B01N4P9PHI/ref=sr_1_1?s=videogames&ie=UTF8&qid=1485734946&sr=1-1&keywords=B01N4P9PHI+%7C+B01N5QKCB1 Så man kan vel trygt kjøpe microSD så lenge hastighetene er enten den samme eller over dette. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Når tror dere butikkene begynner få inn Switch konsolller? Jeg vet at selve spillene har ankommet flere butikker allerede. Sitter håper på at Gamezone sender ut konsollen og Breath of the Wild noen uker før faktisk lansering i en eller annen slip-up. Er lov å drømme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Når tror dere butikkene begynner få inn Switch konsolller? Jeg vet at selve spillene har ankommet flere butikker allerede. Sitter håper på at Gamezone sender ut konsollen og Breath of the Wild noen uker før faktisk lansering i en eller annen slip-up. Er lov å drømme Det er jo alltid et håp Kan lanseringen bli forsinket? Har det skjedd Nintendo før? Endret 30. januar 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Når tror dere butikkene begynner få inn Switch konsolller? Jeg vet at selve spillene har ankommet flere butikker allerede. Sitter håper på at Gamezone sender ut konsollen og Breath of the Wild noen uker før faktisk lansering i en eller annen slip-up. Er lov å drømme Det er jo alltid et håp Kan lanseringen bli forsinket? Har det skjedd Nintendo før? Tvilsomt, og skulle det skjedd så hadde nok både Nintendo og vi visst det allerede da det bare er en mnd igjen til release. Tror ikke plutselige forsinkelser har skjedd noen av konsollaktørene noen sinne så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Spørsmålet er vel hvor mange enheter de har til Release. Husker jeg trålet butikker for å få tak i wii en gang i tiden da jeg ikke hadde forhåndsbestilt. Og bare se på nes classic mini... Er jo håpløst å få tak i. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Husker køene og artiklene om køene da wii ble lansert. Lurte på å stille opp selv men det ble ikke noe av. Folk sto jo i kø hele kvelden/natta i forveien. Jeg tuslet ned til nærmeste free record shop morgenen etter og fikk med meg på wii og zelda Endret 30. januar 2017 av BadFurDay Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Husker køene og artiklene om køene da wii ble lansert. Lurte på å stille opp selv men det ble ikke noe av. Folk sto jo i kø hele kvelden/natta i forveien. Jeg tuslet ned til nærmeste free record shop morgenen etter og fikk med meg på wii og zelda Her var alt skrapet husker jeg... Så dukket det opp en Danmarktur og der fant jeg den på en lekebutikk :-P Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Jeg kjørte 36 mil for å få tak i min Wii med Twilight Princess på release, kom fram til Elkjøp på Lillehammer rett etter stengetid dagen før og satte meg og campet hele natta, da var jeg nummer 6 i køen. Elkjøpen hadde bare fått inn 25 konsoller og ryktene på den tiden var at ingen av de små butikkene rundt om i landet ville få inn konsollen i det hele tatt så derfor ble det langtur for sikkerhets skyld Good times! 2 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Jeg kjørte 36 mil for å få tak i min Wii med Twilight Princess på release, kom fram til Elkjøp på Lillehammer rett etter stengetid dagen før og satte meg og campet hele natta, da var jeg nummer 6 i køen. Elkjøpen hadde bare fått inn 25 konsoller og ryktene på den tiden var at ingen av de små butikkene rundt om i landet ville få inn konsollen i det hele tatt så derfor ble det langtur for sikkerhets skyld Good times! Det hadde aldri jeg gidda, hehe xD Du var bra desperat da 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Forhåndsbestilte Wii med TP og Red Steel fra absoluttspill.no Hentelapp i kassa på dagen, ferdig snakkka Lenke til kommentar
protown Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Spørsmålet er vel hvor mange enheter de har til Release. Husker jeg trålet butikker for å få tak i wii en gang i tiden da jeg ikke hadde forhåndsbestilt. Og bare se på nes classic mini... Er jo håpløst å få tak i. Nå tror jeg ikke NES classic mini og en Konsoll-launch kan sammenlignes. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Spørsmålet er vel hvor mange enheter de har til Release. Husker jeg trålet butikker for å få tak i wii en gang i tiden da jeg ikke hadde forhåndsbestilt. Og bare se på nes classic mini... Er jo håpløst å få tak i. Nå tror jeg ikke NES classic mini og en Konsoll-launch kan sammenlignes. Nei. Det håper jeg ikke. I så fall blir det rift om switch :-P Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Jeg kjørte 36 mil for å få tak i min Wii med Twilight Princess på release, kom fram til Elkjøp på Lillehammer rett etter stengetid dagen før og satte meg og campet hele natta, da var jeg nummer 6 i køen. Elkjøpen hadde bare fått inn 25 konsoller og ryktene på den tiden var at ingen av de små butikkene rundt om i landet ville få inn konsollen i det hele tatt så derfor ble det langtur for sikkerhets skyld Good times! Får litt sånn Cartman i South Park vibber her nå Episoden når han fryses ned og vil vekkes opp igjen når Wii lanseres fordi han ikke orker å vente de siste ukene. Endret 31. januar 2017 av Eddie_Peddie 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Umulig å gjennomføre BOTW på 7 dager sier Aonuma. http://www.guiltybit.com/the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild-sera-imposible-completar-una-semana-segun-eiji-aonuma/ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Tror jeg ingenting på. Med mindre han mener å gjøre absolutt alt ferdig, også har han lagt til mange små sideoppdrag som kan gjentas uendelig mange ganger. For de som aktivt går inn for det, så er det jo mulig å "fullføre" Skyrim på rundt 3 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå