Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HORI som lager offisielt lisensierte produkter til Nintendo Switch har listet microSD kort på amazon.jp. De har en lese/skrive hastighet på 80MB/15MBs. 

https://www.amazon.co.jp/Nintendo-Switch%E5%AF%BE%E5%BF%9C-%E3%83%9E%E3%82%A4%E3%82%AF%E3%83%ADSD%E3%82%AB%E3%83%BC%E3%83%8932GB-for-Nintendo-Switch/dp/B01N4P9PHI/ref=sr_1_1?s=videogames&ie=UTF8&qid=1485734946&sr=1-1&keywords=B01N4P9PHI+%7C+B01N5QKCB1

Så man kan vel trygt kjøpe microSD så lenge hastighetene er enten den samme eller over dette. 

Lenke til kommentar

Når tror dere butikkene begynner få inn Switch konsolller? Jeg vet at selve spillene har ankommet flere butikker allerede. Sitter håper på at Gamezone sender ut konsollen og Breath of the Wild noen uker før faktisk lansering i en eller annen slip-up. Er lov å drømme :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Når tror dere butikkene begynner få inn Switch konsolller? Jeg vet at selve spillene har ankommet flere butikker allerede. Sitter håper på at Gamezone sender ut konsollen og Breath of the Wild noen uker før faktisk lansering i en eller annen slip-up. Er lov å drømme :D

Det er jo alltid et håp  :cool:

Kan lanseringen bli forsinket? Har det skjedd Nintendo før? 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Det er jo alltid et håp  :cool:

Kan lanseringen bli forsinket? Har det skjedd Nintendo før? 

Tvilsomt, og skulle det skjedd så hadde nok både Nintendo og vi visst det allerede da det bare er en mnd igjen til release. Tror ikke plutselige forsinkelser har skjedd noen av konsollaktørene noen sinne så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Husker køene og artiklene om køene da wii ble lansert. Lurte på å stille opp selv men det ble ikke noe av. Folk sto jo i kø hele kvelden/natta i forveien. Jeg tuslet ned til nærmeste free record shop morgenen etter og fikk med meg på wii og zelda :p

Endret av BadFurDay
Lenke til kommentar

Husker køene og artiklene om køene da wii ble lansert. Lurte på å stille opp selv men det ble ikke noe av. Folk sto jo i kø hele kvelden/natta i forveien. Jeg tuslet ned til nærmeste free record shop morgenen etter og fikk med meg på wii og zelda :p

Her var alt skrapet husker jeg... Så dukket det opp en Danmarktur og der fant jeg den på en lekebutikk :-P

Lenke til kommentar

Jeg kjørte 36 mil for å få tak i min Wii med Twilight Princess på release, kom fram til Elkjøp på Lillehammer rett etter stengetid dagen før og satte meg og campet hele natta, da var jeg nummer 6 i køen. Elkjøpen hadde bare fått inn 25 konsoller og ryktene på den tiden var at ingen av de små butikkene rundt om i landet ville få inn konsollen i det hele tatt så derfor ble det langtur for sikkerhets skyld :D Good times!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg kjørte 36 mil for å få tak i min Wii med Twilight Princess på release, kom fram til Elkjøp på Lillehammer rett etter stengetid dagen før og satte meg og campet hele natta, da var jeg nummer 6 i køen. Elkjøpen hadde bare fått inn 25 konsoller og ryktene på den tiden var at ingen av de små butikkene rundt om i landet ville få inn konsollen i det hele tatt så derfor ble det langtur for sikkerhets skyld :D Good times!

Det hadde aldri jeg gidda, hehe xD

Du var bra desperat da :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel hvor mange enheter de har til Release. Husker jeg trålet butikker for å få tak i wii en gang i tiden da jeg ikke hadde forhåndsbestilt.

Og bare se på nes classic mini... Er jo håpløst å få tak i.

Nå tror jeg ikke NES classic mini og en Konsoll-launch kan sammenlignes.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel hvor mange enheter de har til Release. Husker jeg trålet butikker for å få tak i wii en gang i tiden da jeg ikke hadde forhåndsbestilt.

Og bare se på nes classic mini... Er jo håpløst å få tak i.

Nå tror jeg ikke NES classic mini og en Konsoll-launch kan sammenlignes.

Nei. Det håper jeg ikke. I så fall blir det rift om switch :-P

Lenke til kommentar

Får litt sånn Cartman i South Park vibber her nå :) Episoden når han fryses ned og vil vekkes opp igjen når Wii lanseres fordi han ikke orker å vente de siste ukene.

Endret av Eddie_Peddie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...