fnwilborn Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Ja, du har rett i det. Tyder vel på at de har produsert konsollen lenge og ikke fått tid til å gjøre alt klart? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Hehe, litt spesielt å melde om en nødvendig oppdatering selv før konsollen er lansert. Ikke nå lenger, både PS4 og XONE fikk OS oppdateringer på launch som innholdt sentrale/viktige funksjoner Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Da var Switch forhåndsbestilt på Platekompaniet! Må bare finne et sted å bestille Zelda i fra. Hvilken nettbutikk kan man stole på leverer til lansering? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Hehe, litt spesielt å melde om en nødvendig oppdatering selv før konsollen er lansert. Ikke nå lenger, både PS4 og XONE fikk OS oppdateringer på launch som innholdt sentrale/viktige funksjoner Og ikke minst lovede funksjoner som ikke kom før langt uti livsløpet. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Da var Switch forhåndsbestilt på Platekompaniet! Må bare finne et sted å bestille Zelda i fra. Hvilken nettbutikk kan man stole på leverer til lansering? https://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-switch/spill/mario/zelda/pokemon/legend-of-zelda-breath-of-wild-switch-breath-of-the-wild-130479-p0000059416 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Gamezone.no har aldri svikta meg. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Hehe, litt spesielt å melde om en nødvendig oppdatering selv før konsollen er lansert. Ikke nå lenger, både PS4 og XONE fikk OS oppdateringer på launch som innholdt sentrale/viktige funksjoner Joda, men den er ikke lansert igjen. Meldingen er lagt ut i flere uker før lansering! Men for all del, jeg antar at programvare og maskinvare må "fryses" i en tid før lansering for å få i gang produksjonen. Produksjonen begynner jo ikke samme dag som den kommer for salg. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Da var det lagt inn bestilling hos Gamezone! Nå får jeg vel spillet før jeg får maskinen Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) Ja det er rimelig dårlig når en ser på hvor bra batteri er blitt idag på bla mobil. Tja, mobiler holder ikke stort lenger når du kjører krevende spill. Man spiller sjeldent såpass mange timer i strekk på mobilen, men hvis du gjør det skal jeg garantere deg at batteriet går tomt på noen få timer. Shield Tablet får vel rundt 3 timer med de mest krevende spillene med et 5200 mAh batteri. Så de 3-6 timene med et 4300 mAh batteri på Switch virker helt innafor. Endret 29. januar 2017 av Vannlinjen Lenke til kommentar
Iherdige Natt Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Har lest hele tråden og må si jeg gleder meg umåtelig til lanseringsdato. For en entusiasme og for noen gode innvendinger og synspunkt. Registrerte meg her kun for å meddele hvor imponert jeg er over trådens innhold. Forhåndsbestilling innlevert! 6 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Har lest hele tråden og må si jeg gleder meg umåtelig til lanseringsdato. For en entusiasme og for noen gode innvendinger og synspunkt. Registrerte meg her kun for å meddele hvor imponert jeg er over trådens innhold. Forhåndsbestilling innlevert! Velkommen til forumet! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) Noen som har funnet ut om USB-C-kabel følger med Joycon Charging Grip? Tenkte å forhåndsbestille det, men vet ikke om jeg må kjøpe en ekstra kabel i tillegg (vet at grepet har USB-C). Og over til noe annet: Dette var interessant lesing. På Zelda BotW Limited Edition på spillsjappa.no står det følgende: OBS OBS: Les dette før du setter deg i kø! Meget begrenset antall. De som har bestilt Nintendo Switch hos oss vil bli prioritert. Kan ikke bestilles sammen med andre produkter. Kun 1 stk pr Kunde. De som får vil bli varslet via epost ca 10 dager før lansering. Er det virkelig så begrenset antall? Endret 29. januar 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) Noen som har funnet ut om USB-C-kabel følger med Joycon Charging Grip? Tenkte å forhåndsbestille det, men vet ikke om jeg må kjøpe en ekstra kabel i tillegg (vet at grepet har USB-C). Og over til noe annet: Dette var interessant lesing. På Zelda BotW Limited Edition på spillsjappa.no står det følgende: OBS OBS: Les dette før du setter deg i kø! Meget begrenset antall. De som har bestilt Nintendo Switch hos oss vil bli prioritert. Kan ikke bestilles sammen med andre produkter. Kun 1 stk pr Kunde. De som får vil bli varslet via epost ca 10 dager før lansering. Er det virkelig så begrenset antall? Komplett har fremdeles 29 stk bekreftet inn 2 mars, så er nok lurest å ta bestillingen der. Endret 29. januar 2017 av Enlightened Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Noen som vet om Switch vil ha en fungerende Eshop på lanseringen? Tenker da at man eventuelt kan kjøpe Zelda digitalt med en gang? Lenke til kommentar
askbask Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Noen som vet om Switch vil ha en fungerende Eshop på lanseringen? Tenker da at man eventuelt kan kjøpe Zelda digitalt med en gang? Det vil den garantert ha, for I Am Setsuna (og flere andre tror jeg) er annonsert som digital only launch title. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Komplett har fremdeles 29 stk bekreftet inn 2 mars, så er nok lurest å ta bestillingen der. Var en av de første som la inn forhåndsbestilling da den utgaven ble annonsert. Så jeg er nok dekket. Bare reagerte på teksten til spillsjappa. Men muligens de får inn svært få. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) Er vel naturlig om spillsjappa og de andre litt mindre butikkene får vesentlig færre enn feks Komplett og CDON. Har bestilt hos spillsjappa selv, så vi får se.. Endret 29. januar 2017 av Niram Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Hva er egentlig grunnen til at den begrensede europeiske utgaven av Zelda til Switch er såpass mangelfull? USA får to utgaver, derav den billigste inneholder kart, bæreveske, CD og mynt. I Europa får man kun CD og statue til en høyere pris (vi betaler 1200 kr, de betaler $100 = 835 kr). Mener de at en pinglete platikkstatue og en CD verdt til sammen 400 kroner mer enn tingene i den amerikanske utgaven? Grådig, rett og slett. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Hva er egentlig grunnen til at den begrensede europeiske utgaven av Zelda til Switch er såpass mangelfull? USA får to utgaver, derav den billigste inneholder kart, bæreveske, CD og mynt. I Europa får man kun CD og statue til en høyere pris (vi betaler 1200 kr, de betaler $100 = 835 kr). Mener de at en pinglete platikkstatue og en CD verdt til sammen 400 kroner mer enn tingene i den amerikanske utgaven? Grådig, rett og slett. Enig. Latterliv lavmål. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Kommer iløpet av året til Switch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå