Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var forhånds ordre av switch avbestilt og zelda til wiiU bestillt:)

Kommer Zelda til WiiU samtidig som til Switch?

Og hvor bestilte du det fra? Har kun sett switch varianten selv jeg

https://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-wiiu/wii-u-spill/mario/zelda/pokemon/zelda-twilight-princess-hd-wii-u-hd-ny-utgave-av-gammel-klassiker-127168-p0000056016

:w00t: <--- klikk på denne kule fyren for rett link :p 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Om en ønsker WiiU-versjonen, anbefaler jeg å være raskt ute. Nintendo gjorde det samme med Twilight Princess da de ga spillet ut på både gamle GC og nye Wii. Da ble GC-versjonen utsolgt med en gang og var nesten umulig å få tak i, selv på nettet. Husker jeg til slutt fant en liten australsk nettbutikk som hadde spillet.

Lenke til kommentar

En må vel bruke mobil appen for å lage lobby, invitere venner etc etc? Men at en kobler til headset i Switch da maskinen og applikasjonen "snakker" samens.

Noe alla mobil applikasjonene til PlayStation 4. Hvor en fks kan åpne chatte vindu på PS4 og åpne appen på telefonen for å skrive. 

Lenke til kommentar

Tre timer ladetid for tre timer batteritid er litt skuff, men.. 

Er jo bare å ha en PowerBank tilgjengelig hvis man skal spille over lengre tid.

Nintendo Switch har vel et batteri på 4310mAh; det er jo mer enn de fleste mobiltelefoner på markedet. Det er riktignok synd at man ikke enkelt kan bytte ut dette selv (men det er vel i frykt for at noen skal lage og selge uoffisielle "farlige" batterier).

Lenke til kommentar

Om en ønsker WiiU-versjonen, anbefaler jeg å være raskt ute. Nintendo gjorde det samme med Twilight Princess da de ga spillet ut på både gamle GC og nye Wii. Da ble GC-versjonen utsolgt med en gang og var nesten umulig å få tak i, selv på nettet. Husker jeg til slutt fant en liten australsk nettbutikk som hadde spillet.

Og TP til GC er den dag i dag et av de dyreste spillene til GC.. :)

Edit: Noen som vet hvor billigste forhåndsbestillingssted for Wii U-versjonen er? Skal prøve meg på en nattåpen butikk (om det er i nærheten den kvelden), hvis ikke får jeg bare klare meg med å vente noen timer til fredagen.. :p 

Endret av d'espresso
Lenke til kommentar

Husker det godt, brukte en god stund på å skaffe spillet, plutselig en dag sto det 2 ex i hylla på Elkjøp, tok det ene og har aldri sett spillet til salgs hverken før eller etterpå. Fant det aldri på nett.

Har forhåndsbestilt det nye Zelda til Wii U, man lærer!

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Synes personlig ikke batteritiden er noe særlig problem. 3 timer spilling er vel cirka det jeg får ut av New 3DS XL når jeg spiller på full lysstyrke og litt grafisk tunge spill. Mtp at Switch har USB C og man enkelt kan labbe på en powerbank, så ser jeg bare muligheter. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...