fnwilborn Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Bilder og litt teknisk informasjon ifra Nintendo UK. Najs! La merke til dette, som var nytt for meg: Compatible with microSD, microSDHC and microSDXC memory cards. Please note: an update via an internet connection is required to use microSDXC memory cards. Trodde microSDXC var eneste som kunne brukes, og det fra the get go! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Tre timer ladetid for tre timer batteritid er litt skuff, men.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Ja det er rimelig dårlig når en ser på hvor bra batteri er blitt idag på bla mobil. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Da var forhånds ordre av switch avbestilt og zelda til wiiU bestillt:) Kommer Zelda til WiiU samtidig som til Switch? Og hvor bestilte du det fra? Har kun sett switch varianten selv jeg https://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-wiiu/wii-u-spill/mario/zelda/pokemon/zelda-twilight-princess-hd-wii-u-hd-ny-utgave-av-gammel-klassiker-127168-p0000056016 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Da var forhånds ordre av switch avbestilt og zelda til wiiU bestillt:) Kommer Zelda til WiiU samtidig som til Switch? Og hvor bestilte du det fra? Har kun sett switch varianten selv jeg https://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-wiiu/wii-u-spill/mario/zelda/pokemon/zelda-twilight-princess-hd-wii-u-hd-ny-utgave-av-gammel-klassiker-127168-p0000056016 <--- klikk på denne kule fyren for rett link Endret 27. januar 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Om en ønsker WiiU-versjonen, anbefaler jeg å være raskt ute. Nintendo gjorde det samme med Twilight Princess da de ga spillet ut på både gamle GC og nye Wii. Da ble GC-versjonen utsolgt med en gang og var nesten umulig å få tak i, selv på nettet. Husker jeg til slutt fant en liten australsk nettbutikk som hadde spillet. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Bilder og litt teknisk informasjon ifra Nintendo UK. "6. Audio Jack - For connecting commercially available headphones, microphones or headsets." Da tolker jeg det dithen at man ikke er avhengig av mobilappen for å kunne kommunisere online, men isteden bruke et headset. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 En må vel bruke mobil appen for å lage lobby, invitere venner etc etc? Men at en kobler til headset i Switch da maskinen og applikasjonen "snakker" samens. Noe alla mobil applikasjonene til PlayStation 4. Hvor en fks kan åpne chatte vindu på PS4 og åpne appen på telefonen for å skrive. Lenke til kommentar
Psycho Mantis Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Tre timer ladetid for tre timer batteritid er litt skuff, men.. Er jo bare å ha en PowerBank tilgjengelig hvis man skal spille over lengre tid. Nintendo Switch har vel et batteri på 4310mAh; det er jo mer enn de fleste mobiltelefoner på markedet. Det er riktignok synd at man ikke enkelt kan bytte ut dette selv (men det er vel i frykt for at noen skal lage og selge uoffisielle "farlige" batterier). Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Om en ønsker WiiU-versjonen, anbefaler jeg å være raskt ute. Nintendo gjorde det samme med Twilight Princess da de ga spillet ut på både gamle GC og nye Wii. Da ble GC-versjonen utsolgt med en gang og var nesten umulig å få tak i, selv på nettet. Husker jeg til slutt fant en liten australsk nettbutikk som hadde spillet. Og TP til GC er den dag i dag et av de dyreste spillene til GC.. Edit: Noen som vet hvor billigste forhåndsbestillingssted for Wii U-versjonen er? Skal prøve meg på en nattåpen butikk (om det er i nærheten den kvelden), hvis ikke får jeg bare klare meg med å vente noen timer til fredagen.. Endret 27. januar 2017 av d'espresso Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 eg vet bare en ting, at jeg kan bare spasere rett til det lokale elkjøp og kjøpe det, uansett hvor mye pep-talk det har vært rundt, /care *basert på ekte historier* Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 (endret) Om en ønsker WiiU-versjonen, anbefaler jeg å være raskt ute. Nintendo gjorde det samme med Twilight Princess da de ga spillet ut på både gamle GC og nye Wii. Da ble GC-versjonen utsolgt med en gang og var nesten umulig å få tak i, selv på nettet. Husker jeg til slutt fant en liten australsk nettbutikk som hadde spillet. Husker det godt, brukte en god stund på å skaffe spillet, plutselig en dag sto det 2 ex i hylla på Elkjøp, tok det ene og har aldri sett spillet til salgs hverken før eller etterpå. Fant det aldri på nett. Har forhåndsbestilt det nye Zelda til Wii U, man lærer! Endret 27. januar 2017 av Mr_Spock Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 eg vet bare en ting, at jeg kan bare spasere rett til det lokale elkjøp og kjøpe det, uansett hvor mye pep-talk det har vært rundt, /care *basert på ekte historier* Wii U-versjonen, tenker du på? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Egentlig fra, PSX, SNES N64, Gamecube og Wii. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Ser i spec informasjonen at home knappen på den ene kontrollen vil blinke når du har fått melding. Liten men fiffig detalj. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Synes personlig ikke batteritiden er noe særlig problem. 3 timer spilling er vel cirka det jeg får ut av New 3DS XL når jeg spiller på full lysstyrke og litt grafisk tunge spill. Mtp at Switch har USB C og man enkelt kan labbe på en powerbank, så ser jeg bare muligheter. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Ser i spec informasjonen at home knappen på den ene kontrollen vil blinke når du har fått melding. Liten men fiffig detalj. Det har den gjort siden Wii. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Ser i spec informasjonen at home knappen på den ene kontrollen vil blinke når du har fått melding. Liten men fiffig detalj. Det har den gjort siden Wii. På Wii lyste det i cd-rommen, ikke på noen av kontrollene. WiiU hadde derimot en lysende home-knapp. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Ah ok. Jeg er ikke så bevandret i Nintendo verden Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 28. januar 2017 Del Skrevet 28. januar 2017 Please note: an update via an internet connection is required to use microSDXC memory cards. Hehe, litt spesielt å melde om en nødvendig oppdatering selv før konsollen er lansert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå