Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Konkurrentene har litt flere GHz og GB, men hva mer? Tror ikke de kan sammenlignes med alt som må til for å gjøre Switch både portabel og stasjonær på en gang. Pluss kontrollerne og alt de kan.

Den mest vesentlige forskjellen er at PS4 og XBO er betydelig sterkere maskiner. Det er ikke bare snakk om "litt" mer maskinkraft.

 

Bortsett fra den forskjellen kan det også nevnes at de kan spille bluray-filmer og at de har mer intern lagringsplass.

 

Jeg synes at Switch virker som en spennende konsoll. Jeg synes bare ikke at det den tilbyr rettferdiggjør at den skal koste mer enn PS4/XBO her i Norge.

 

Nettopp, det er bare snakk om noen GHz og GB. Switch har derimot andre ting, som vibreringsteknologien og det andre som ligger i kontrollerne.

Lenke til kommentar

 

 

Konkurrentene har litt flere GHz og GB, men hva mer? Tror ikke de kan sammenlignes med alt som må til for å gjøre Switch både portabel og stasjonær på en gang. Pluss kontrollerne og alt de kan.

Den mest vesentlige forskjellen er at PS4 og XBO er betydelig sterkere maskiner. Det er ikke bare snakk om "litt" mer maskinkraft.

 

Bortsett fra den forskjellen kan det også nevnes at de kan spille bluray-filmer og at de har mer intern lagringsplass.

 

Jeg synes at Switch virker som en spennende konsoll. Jeg synes bare ikke at det den tilbyr rettferdiggjør at den skal koste mer enn PS4/XBO her i Norge.

 

Nettopp, det er bare snakk om noen GHz og GB. Switch har derimot andre ting, som vibreringsteknologien og det andre som ligger i kontrollerne.

 

 

Synd det ikke brukes i Zelda.

Lenke til kommentar

Ja, kommer samtidig. Igjen, fatter ikke at de lanserer Zelda til Wii u om målet er å selge mest mulig switch..

 

Føler seg vel kanskje halvveis forpliktet? Men, de hadde uten tvil solgt fler dersom de ikke slapp det på begge. Blant annet hadde jeg kjøpt Switch på release.

 

Men, nå kommer jeg til å double-dippe, da.. Så Nintendo vinner uansett.

Lenke til kommentar

Å ikke selge Zelda til Wii U tror jeg ville gitt Nintendo en kortsiktig vinst, men det ville skadet tilliten til selskapet. Mange har kjøpt seg Wii U grunnet løftet om Zelda (helt fra starten for dere som husker Tech-demoen), å ikke gi ut spillet til Wii U ville brent fansen mer. Det utrolige er kanskje at de gir ut spillet samtidig på begge maskinene, men kanskje godviljen de kjøper seg er mer verdt enn det lille de ville tjent på at noen av Wii U-eiere kjøper Switchen for å få tidlig tilgang på Zelda.

Lenke til kommentar

 

Da var forhånds ordre av switch avbestilt og zelda til wiiU bestillt:)

Kommer Zelda til WiiU samtidig som til Switch?

Og hvor bestilte du det fra? Har kun sett switch varianten selv jeg

bestillte fra gamezone,mener de har den flere plasser som bl.a coolshop og CDON,de slippes samtidig ja??
Lenke til kommentar

Aldri streifet tanken om å kjøpe Amiibos. Men jeg kjøpte dem som hører til det nye Zelda spillet. Blir som deg CaZpeR å sette dem i hylla til pynt :)

 

Men lurer litt på hva dem gjør for noe i spillet. Vet at dem eldre utgavene gir mat,potions osv. Og ulven kommer inn i spillet og hjelper til. 

Lenke til kommentar

Aldri streifet tanken om å kjøpe Amiibos. Men jeg kjøpte dem som hører til det nye Zelda spillet. Blir som deg CaZpeR å sette dem i hylla til pynt :)

 

Men lurer litt på hva dem gjør for noe i spillet. Vet at dem eldre utgavene gir mat,potions osv. Og ulven kommer inn i spillet og hjelper til.

 

Bestilte bare to i første omgang, men vurderer også zelda.... og kanskje også riding link....og hvis jeg ender opp med de fire så kan jeg like så godt kjøpe siste sånn at jeg har alle :-p

Lenke til kommentar

Ja jeg kjøpte alle da jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg vet jeg hadde irritert meg om jeg ikke hadde hele serien...hehe. Spesielt siden dem melder at dem kommer i begrenset opplag. Men det er det vel endel amiibo som gjør mener jeg å ha lest. 

 

Ble litt dyrere en jeg hadde tenkt...men shit au. Får leve på Mr Lee i noen uker... :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...