Ooinaru Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Kjøper jeg switch så blir det hovedsaklig for Mario kart og super Mario odyssey! kostet ikke ps4 slim 299$ når den kom? Havnet jo fint under 3k den Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Kjøper jeg switch så blir det hovedsaklig for Mario kart og super Mario odyssey! kostet ikke ps4 slim 299$ når den kom? Havnet jo fint under 3k den Jo. Men forskjellige importører, samt at PS4 har et helt annet utgangspunkt rent konkurransemessig. Nå vet jeg ikke om Sony selger med tap i konsoller lenger (men de har gjort det tidligere). Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Tøys. 30fps holder fint i de aller fleste spill.I realiteten er kasse TV også "nok", så hvorfor kjøpe flatskjerm? Tja, synes ikke sammenligningen er så god. CRT-TV er upraktisk, større, dyrere å lage, tyngre, osv. En 55" CRT hadde tatt vanvittig mye plass, kan ikke henges opp osv. Eller tenker du her oppløsningen, at 480p holder? Nja, tja, det er fullt mulig å spille eller se på innhold i 480p, men steget opp til 720p er ganske stort. 1080p fra 720p not so much. Kan kanskje sammenlignes med 30fps —> 60fps. Synes det er merkelig hvordan folk mener 30fps er uspillbart. Da er det ikke mange spill de kan spille på konsoll! Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Synes generelle diskusjoner om 30 vs 60 fps kan tas i annen tråd. Blir litt gjentagende. Spesifikke diskusjoner om fps i spesifikke spill er greit. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Ja, synes også moderator skal flytte disse 30 fps folkene over til ny tråd, de lagger bare tråden så jævlig. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Ja, synes også moderator skal flytte disse 30 fps folkene over til ny tråd, de lagger bare tråden så jævlig. Ja, denne tråden begynner å få alt for høy fpp (flames per page). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Ja, synes også moderator skal flytte disse 30 fps folkene over til ny tråd, de lagger bare tråden så jævlig. Badamm tss! men jeg har fått sagt mitt om den saken, done Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Ja, synes også moderator skal flytte disse 30 fps folkene over til ny tråd, de lagger bare tråden så jævlig. Omvendt mann. Omvendt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Vurderer å kjøpe Switch i Japan i mars siden den koster rundt 2200,- der og er regionfri. Men klarer ikke finne ut noe om systemspråket, vil veldig gjerne kunne bytte til engelsk. Noen som vet? Nei kjøpe i norge du, ikke i japan grunnen er garantien da Fair point, men jeg stoler på såpass på Nintendo sin hardware at jeg er villig til å ta den sjansen. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Jeg ville ikke tatt sjansen. Min wii u har tatt kvelden. Spilte på den sist for et par år siden. Siden har den vært pakket ned etter flytting, tok den frem nå i jula og da var det umulig å få spilt. Maskinen sender ikke ut signal til TVen, og wii u-paden sier at maskinen ikke er innen rekkevidde. Ikke får jeg synkronisert den siden kontrollkoden blir vist på TVen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Jøss. Kanskje uansett greit å kjøpe den i Norge først, sånn at jeg får spilt Zelda i 14 timer på flyreisen ned Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Noen som vet om man kan ha switch docken liggende? Vil helst ha den inne i TV-benken, men det går ikke stående.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Fortsatte litt på paper Mario color splash I dag (har en lang backlog på Wii U da jeg kjøpte den sent). Håper egentlig på et nytt paper Mario på switch. Ser for meg det kan kombineres godt med både joycons og touchskjerm. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Må vel skaffe disse på lansering også... Og frister litt med denne Art & Artifacts Limited Edition boka.. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Wow. Retailer in Sweden: Switch already surpassed PS4 in pre-orders https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/5pvjp5/retailer_in_sweden_switch_already_surpassed_ps4/ Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Testa Splatoon for første gang nå (hatt det leeeenge), det var jo faktisk utrolig gøy Da blir vel Splatoon 2 et kjøp da ? Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Tøys. 30fps holder fint i de aller fleste spill.I realiteten er kasse TV også "nok", så hvorfor kjøpe flatskjerm?Tja, synes ikke sammenligningen er så god. CRT-TV er upraktisk, større, dyrere å lage, tyngre, osv. En 55" CRT hadde tatt vanvittig mye plass, kan ikke henges opp osv. Eller tenker du her oppløsningen, at 480p holder? Nja, tja, det er fullt mulig å spille eller se på innhold i 480p, men steget opp til 720p er ganske stort. 1080p fra 720p not so much. Kan kanskje sammenlignes med 30fps —> 60fps. Synes det er merkelig hvordan folk mener 30fps er uspillbart. Da er det ikke mange spill de kan spille på konsoll! 30fps er ikke uspillbart på konsoll, men 60fps i Zelda hadde definitivt utgjort en forskjell verdt å nevne. Det er veldig skuffende og ikke få det i 2017. Lurer på hvordan Switch skjermen blir i forhold til BLB, det er jo et ganske utbredt problem på det meste av skjermer idag. Og ikke minst hvordan bildekvaliteten er. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Is Nintendo successfully betting with the Switch? Some analysts predict that it should be more popular than the Xbox One in 2020. The analysts of the firm think that Nintendo could sell no less than 40 million copies of its console by 2020 http://sivertimes.com/nintendo-switch-soon-more-popular-than-the-xbox-one/17034 Ja, vi får se da! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 Det jeg har lest om skjermen på Switch er at det er et veldig bra IPS panel med høy PPI (piksel tetthet). Her er et klipp som viser bla hvor bra innsyns vinkel den har. Så alt ligger til rette for at dette blir en rå håndholdt konsoll. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 24. januar 2017 Del Skrevet 24. januar 2017 This controller makes your iPad or iPhone look like a Nintendo Switch http://www.polygon.com/2017/1/24/14369248/switch-controller-ipad-iphone-nintendo Bit av kaka?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå