MR SPEED Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Vurderer å kjøpe Switch i Japan i mars siden den koster rundt 2200,- der og er regionfri. Men klarer ikke finne ut noe om systemspråket, vil veldig gjerne kunne bytte til engelsk. Noen som vet? Nei kjøpe i norge du, ikke i japan grunnen er garantien da Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) Neppe. For mange størrelser. EDIT: Som svar til nagina. Endret 19. januar 2017 av fnwilborn Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) det kunne de gjort anderledes. Switch er kult, men det er 2017, burde gå an å ligge på 60fps minimum Nintendo driter i det. For dem er ikke HW viktig i det hele tatt, kun gimmicks og unødvendige ting. Switch har dog et bra konsept på bærbar fronten, men ikke til stuebruk, for de av oss som stortsett kun vil bruke den til det. Da betaler vi 3500kr for svak HW ^^, Men jeg kjøper det uansett, må spille Zelda og andre Nintendo titler. Endret 19. januar 2017 av Enlightened Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Neppe. For mange størrelser. EDIT: Som svar til nagina. Selvsagt, tenkte jeg ikke på Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Matchmaking And Creating Lobbies On Nintendo Switch Will Be Done Through Nintendo’s Smart Phone App The actual fuck. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Det der var vel bare...ja..hva skal man si.. Hadde virkelig et håp om at Nintendo skulle lære seg internett med switch, men ser ikke slik ut dessverre.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) Matchmaking And Creating Lobbies On Nintendo Switch Will Be Done Through Nintendo’s Smart Phone App The actual fuck. Samme som linket til på forrige side, men idiotskapen må nevnes på ny side også Nintendo og online opplevelser generelt er ikke noe jeg har høye forhåpninger til. Og nå skal man betale for dette også og bli snutt for gamle spillopplevelser atpåtil. Endret 19. januar 2017 av Mala Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Oops. Så ikke det Men ja, hva i helvete. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Ja, som jeg sa her forleden så er jeg veldig fornøyd med det meste ved Switch. Online er ikke en av de tingene jeg er fornøyd med. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Jeg forventer dog at backlashen vil føre til Xboxlignende forandringer i onlinestrategi på sikt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) Designet er av en portabel konsoll. Maskinvaren er mobil komponenter. Online funksjonaliteten går via en mobil. Og Nintendo hevder fortsatt at Switch er først å fremst en hjemme konsoll. Drit å dra Nintendo. Lyver så det renner...dette er Gameboy vs 3DS all over again. Endret 19. januar 2017 av LarZen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Neppe. For mange størrelser. EDIT: Som svar til nagina. Selvsagt, tenkte jeg ikke på Får jeg være med Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 Blir spennende å se om matchmaking osv. er forbeholdt den appen. For det er i så fall meget, meget kronglete. Forhåpentligvis er det mulig via konsollen også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 EA er tidlig ute med varsellysene ? FIFA Is EA's Only Switch Game Until "The Platform Launches and Takes Off" http://www.usgamer.net/articles/fifa-is-eas-only-switch-game-until-the-platform-launches-and-takes-off 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) Matchmaking And Creating Lobbies On Nintendo Switch Will Be Done Through Nintendo’s Smart Phone App The actual fuck. Skal jeg trykke på avbestill knappen tro? Fy søren altså, Nintendo skal virkelig gjøre det fcked for oss forbrukere xD Håper dere som forsvarer Nintendo med nebb og klør følger med på dette! Dette hører F*** meg ikke hjemme på en konsoll i 2017... Endret 19. januar 2017 av Enlightened 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Om en ser på Switch som en håndholdt konsoll. Noe jeg gjør jeg da jeg kjøper ikke bullshitet til Nintendo om at det er først å fremst en hjemme konsoll. Så er ikke det at en bruker mobilen til det så fjernt. Som en hjemmekonsoll derimot...helt på bærtur at det ikke er på selve maskinen. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 Får vi ikke youtube og netflix? Meh. Ikke at jeg noensinne ville brukt disse tjenestene, men. Skjønner ikke helt problemet med mobil-løsningen for online, men skjønner forsåvidt ikke poenget heller. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. januar 2017 Del Skrevet 20. januar 2017 “A lot of times, people don't know what they want until you show it to them.” -Steve jobs- Neh, har ikke eid noen apple produkter bare så det er sagt men den der støtter jeg, har sett flere tilfeller når det kommer til akkurat det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå