Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Coolshop har til vesentlig lavere pris:

Kr. 5.799,- for konsoll
Kr. 6.649,- for konsoll m/mario kart (denne forsvant etter jeg la inn bestillinga)

La inn bestilling der 🙂 Mottatt ordrebekreftelse med mario-bundle for kr. 6.649,-

Endret av CaZpeR
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fnwilborn skrev (13 minutter siden):

Hmmmm, Coolshop har Switch 2 basismodellen for 5999 kr.

De har nå lagt ut Mario Kart bundelen igjen til kr. 7.249,-. Så spørs om ikke de bommet med første publiseringen. Jeg la inn bestillingen med én gang jeg fikk mail om at den kunne bestilles. Og etter at jeg hadde bestilt forsvant produktet fra butikken deres. Men ordren min står fortsatt som "akseptert" og til kr. 6.649,-. Så kan ha hatt flaks :D

Har bestilt mye fra Coolshop tidligere (også konsoll). Var ingen utfordring å få sendt på service (var da snakk om en Xbox som slutta å funke). 

Endret av CaZpeR
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Coolshop er legit selv om navnet er jalla og vi har jo garanti direkte med Nintendo uansett.

Fikk bestilt basisutgaven der for 5999,-. Unngår å kjøpe digitale spill selv om vi får det til redusert pris.

Endret av reklus
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
reklus skrev (Akkurat nå):

Coopshop er legit selv om navnet er jalla og vi har jo garanti direkte med Nintendo uansett.

Fikk bestilt basisutgaven der for 5999,-. Unngår å kjøpe digitale spill selv om vi får det til redusert pris.

lenke til basis?

Lenke til kommentar
OddZen skrev (Akkurat nå):

lenke til basis?

De har fjerna de nå. Mario Kart bundelen ble endret etter veldig kort tid og er nå tilbake igjen til en pris av kr. 7.249,-. Basismodellen ble først lagt ut til Kr. 5.799,-, deretter kr. 5.999,- og så fjernet igjen. Den har ikke dukket opp igjen. Får bare "Error 404" når jeg forsøker produktlinken jeg fikk på e-post.

Lenke til kommentar

Over 1000 kroner for Mario Kart er ventet. Det koster 90 euro nedi Europa. 10 euro mer enn de andre Nintendo-spillene.

Komplett har Mario Kart til 999 kr., Donkey Kong til 899 kr., Breath of The Wild Switch 2 Edition til 899 kr. og Tears of The Kingdom Switch 2 Ed. til 899 kr.

1300 kr. for et Joycon 2-sett svir da. 

Endret av kilik
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
kilik skrev (3 minutter siden):

Over 1000 kroner for Mario Kart er ventet. Det koster 90 euro nedi Europa. 10 euro mer enn de andre Nintendo-spillene.

Komplett har Mario Kart til 999 kr., Donkey Kong til 899 kr., Breath of The Wild Switch 2 Edition til 899 kr. og Tears of The Kingdom Switch 2 Ed. til 899 kr.

1300 kr. for et Joycon 2-sett svir da. 

En fattig trøst er at Joy-Con 1 og Pro Controller fra den originale Switchen fungerer med Switch 2.

Veldig kjekt for oss som har dette fra før og trenger flere kontrollere til Mario Kart World 😛

Kilde: https://www.nintendo.com/en-gb/Hardware/Nintendo-Switch-2/Transferring-from-Nintendo-Switch/Transferring-to-Nintendo-Switch-2-2785638.html#:~:text=You can continue using your,Controller and Joy-Con*.

Endret av CaZpeR
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...