Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nizzen skrev (1 minutt siden):

Bryr meg ikkje om GTA eller om xbox og playstation :p

Heldige deg. Jeg bryr meg heller ikke om noen konsoller, eller PC-er heller for den saks skyld, men jeg bryr meg veldig om gode spill så GTA 6 står høyt på listen!

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Mala skrev (38 minutter siden):

Mye uinteressant som vanlig. Men kult å endelig få ett innblikk i det neste Metroid spillet, som selvsagt ikke skal spilles på Switch. 

Ja, dette var noe av det tammeste jeg har sett av Nintendo 😅 Men enig som du sier, Metroid Prime 4 alene var verdt til å se sendingen 👌 Du sikter på Switch 2? 🤔

Endret av svenka
Lenke til kommentar

Dette føles som et siste farvel for Switch 1 og for å vise at konsollen fortsatt blir støttet med spill også lenge etter Switch 2 er lansert.

Metroid Prime 4 blir nok kjøpt, men traileren var litt skuffende, ser ut til å mangle det lille ekstra og virker rimelig utdatert. Spent på om det kommer en egen Switch 2-versjon. Tipper kanskje grunnen til at vi ikke fikk en dato er at det også blir lanseringsspill til Switch 2. Vi får vite sikkert på tirsdag.

Metroid Prime 4: Beyond - 2025

Pokémon Legends: Z-A - 2025

Tomodachi Life: Living the Dream - 2026

Rhythm Heaven Groove - 2026

• Liker 1
Lenke til kommentar
kilik skrev (På 27.3.2025 den 16.49):

Dette føles som et siste farvel for Switch 1 og for å vise at konsollen fortsatt blir støttet med spill også lenge etter Switch 2 er lansert.

Metroid Prime 4 blir nok kjøpt, men traileren var litt skuffende, ser ut til å mangle det lille ekstra og virker rimelig utdatert. Spent på om det kommer en egen Switch 2-versjon. Tipper kanskje grunnen til at vi ikke fikk en dato er at det også blir lanseringsspill til Switch 2. Vi får vite sikkert på tirsdag.

Metroid Prime 4: Beyond - 2025

Pokémon Legends: Z-A - 2025

Tomodachi Life: Living the Dream - 2026

Rhythm Heaven Groove - 2026

Det kan tyde på at de vil satse litt videre på originale Switch til tross for at oppfølgeren kommer i juni, som ryktene skal ha det til (dog noe jeg fortsatt tviler litt på). Tipper vi kan vente oss et priskutt når 2’ern lanseres, ser for meg at Nintendo drømmer om å slå salgsrekorden til PS2 😂🕹️🤔

Lenke til kommentar
fnwilborn skrev (15 timer siden):

Hva tenker dere om ryktet om at C knappen er for å koble til en sekundær Switch 1 eller 2 for å bruke den som en WiiU lignende pad?

At Nintendo i så fall har funnet et genialt triks for at folk ikke skal selge den gamle 😅

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...