fnwilborn Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Gir null mening med lavere clock på CPU docked? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Nimrad skrev (På 30.12.2024 den 13.09): Jeg tolker ikke at det er bekreftet at fysiske spill funker, men noe annet ville overrasket meg. Jeg fryktet det med liten skrift, vet ikke om dette stemmer Lenke til kommentar
svenka Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Nimrad skrev (44 minutter siden): Jeg fryktet det med liten skrift, vet ikke om dette stemmer Det kan være helt spesielle spill som bruker en eller anna gimmick på den originale Switch’en. 🤔 Det var ikke alle Wii spill som funket på Wii U heller. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden svenka skrev (5 minutter siden): Det kan være helt spesielle spill som bruker en eller anna gimmick på den originale Switch’en. 🤔 Det var ikke alle Wii spill som funket på Wii U heller. For eks. kan det tenkes at nye kontrollere ikke har identisk rumble-funksjon, som f.eks. brukes i Super Mario Party og 1-2 Switch. 1 Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden fnwilborn skrev (1 time siden): Gir null mening med lavere clock på CPU docked? Syns det var rart selv, men det er nok for å pushe GPU'en litt mer i docked. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden (endret) Utfra specsene snakker vi roughly PS4 håndholdt og PS4 Pro docked. Derfor er antiklimaks de ikke viste fram noe mer spennende enn Mario Kart. Spent på Direct i april. Endret 13 timer siden av kilik 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Quote Nintendo vil også holde Nintendo Switch 2 Experience-arrangementer, hvor du kan teste konsollen i utvalgte byer over hele verden. Nintendo Switch 2 Experience – byer og datoer: Europa Paris 4.–6. april London 11.–13. april Milano 25.–27. april Berlin 25.–27. april Madrid 9.–11. mai Amsterdam 9.–11. mai Nord-Amerika New York 4.–6. april Los Angeles 11.–13. april Dallas 25.–27. april Toronto 25.–27. april Oseania Melbourne 10.–11. mai Asia Tokyo (Makuhari) 26.–27. april Seoul 31. mai – 1. juni Offisielt fra nintendo.no Kan tolkes slik at man ikke lanserer den i de enkelte land før den tid. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden svenka skrev (1 time siden): Det kan være helt spesielle spill som bruker en eller anna gimmick på den originale Switch’en. 🤔 Det var ikke alle Wii spill som funket på Wii U heller. Ja, jeg så at kontrollene ikke lenger har dette IR-greiene blant annet? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Wii og Wii U er ganske forskjellige systemer. Switch er en ganske standard ARM-maskin, noe Switch 2 trolig også blir. Som nevnt lenger opp så tipper jeg det blir noen fåtalls spill som brukte IR-funksjonen. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Gavekort skrev (1 time siden): Som nevnt lenger opp så tipper jeg det blir noen fåtalls spill som brukte IR-funksjonen. Tror nok jeg også. MistaPi skrev (5 timer siden): Angivelig spec leak. Kan vel anta at «docked» kun betyr når den gir signal til en ekstern skjerm? Ikke at grafikken blir bedre når man har den koblet til strøm? Er det fortsatt 720p-skjerm eller? Kommet noe info om det? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå