Mala Skrevet fredag kl 13:58 Rapporter Del Skrevet fredag kl 13:58 (endret) 60fps fremfor alt annet. Tears of the Kingdom orker jeg bare ikke på Switch. Forsåvidt ett jævlig kjedelig spill. Kjente motivasjonen til å spille døde momentant man satte støvlene på fast grunn. Skal absolutt gi det en ny sjangse om man får noe bedre bildekvalitet og flyt her Tok ganske mange timer før jeg fant BoTW verdt å spille igjennom også 😛 Endret fredag kl 14:01 av Mala 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet i går, 04:23 Rapporter Del Skrevet i går, 04:23 (endret) God pris på Kirby's Return to Dream Land Deluxe hos Coop Obs om dagen :) https://www.obs.no/gaming/spill/nintendo-switch-spill/2750432?v=Obs-45496478643 Endret i går, 04:23 av Mala Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet i går, 15:04 Rapporter Del Skrevet i går, 15:04 Mala skrev (10 timer siden): God pris på Kirby's Return to Dream Land Deluxe hos Coop Obs om dagen https://www.obs.no/gaming/spill/nintendo-switch-spill/2750432?v=Obs-45496478643 Hjelper lite når både nettlager og alle butikker er tomme i følge den siden. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet i går, 15:10 Rapporter Del Skrevet i går, 15:10 5 minutes ago, fnwilborn said: Hjelper lite når både nettlager og alle butikker er tomme i følge den siden. Det var på lager i morges, så du er nok for sent ute. Lenke til kommentar
Mala Skrevet i går, 17:10 Rapporter Del Skrevet i går, 17:10 (endret) fnwilborn skrev (2 timer siden): Hjelper lite når både nettlager og alle butikker er tomme i følge den siden. Hjalp meg veldig når jeg postet linken 😛 Som jo er 12 timer siden i skrivende stund. Såg det gjekk unna raskt i timene etter. Nintendo spill på salg har en tendens til å renne raskt ut. Endret i går, 17:11 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå