Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

BadCat skrev (På 2.7.2024 den 2:01 PM):

Grå Joy-Cons har vært "discontinued" i evigheter og hvite Joy-Cons kan ikke kjøpes utenom hele konsollsett. Den tid det er flaut for en godt voksen  i det hele tatt å ha en slik barnleke kalt Nintendo Switch, ønsker jeg ikke at den skal se ut som et loppemarked på grunn av Joy-Cons i to farger. Fysj!
 

Enig i at standardfargene er teite, men etter å ha sett hvor mange gråhårede som sitter og trykker på fargede firkanter i generisk mobilspill #2078 og går opp til level 1500+ i nevnte spill tror jeg egentlig ingenting vil føles flaut for meg til sammenlikning. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 5.7.2024 at 1:44 PM, Gavekort said:

Skal vi drive å denge på denne daue hesten selv etter Switch 2 har blitt annonsert?

Maskinvaren blir svak i den og Joy-Cons blir endret til det verre. Den kommer sikkert til å selge godt så lenge de er tydelige i markedsføringen og ikke lager en ny Wii U, men for folk som stiller krav vil den være "dead on arrival".

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nintendo-fans stiller ikke krav, vi bare kjøper det neste som kommer fordi det er eneste plassen vi kan få Mario, Metroid, Kirby etc. Av en eller annen grunn har jeg 3 versjoner av 3DS. Først "vanlig", så New 3ds, så New 3ds XL (litt større overskjerm). Dro den frem i sommerferien for å spille Ocarina of Time 3D (som jeg aldri har spilt), og det funka som bare det som tidsfordriv på fly og slikt. Fant laderen i en skuff også.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...