Nimrad Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 GTA 6 trailer til Swtich har lekket: 3 2 2 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 13. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2023 Lol, til og med GTA Chinatown til DS hadde bedre grafikk 🤣 Men faktisk ikke helt ulikt Body Harvest til N64, som deler av Rockstar står bak Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2023 Kan jeg være innlogget på to konsoller så jeg kan ha mine digitale spill på begge konsollene? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Hvis det ikke er endret må du velge en og ha den andre i limbo. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 ProphetSe7en skrev (På 15.12.2023 den 6:37 PM): Kan jeg være innlogget på to konsoller så jeg kan ha mine digitale spill på begge konsollene? Jeg har en oled og en lite. Har alle spill installert på begge. Får bare spilt på en om gangen. Løser det med at jeg har noen spill fysisk. Løste det slik for jeg har reisejobb. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 Noen som vil si noen ord om Hogwarts Legacy på Switch? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 1 hour ago, d'espresso said: Noen som vil si noen ord om Hogwarts Legacy på Switch? Gameplay er bra, teknisk ikke så bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2023 d'espresso skrev (1 time siden): Noen som vil si noen ord om Hogwarts Legacy på Switch? Ville stått fint over og heller spart opplevelsen til man har bedre hardware i hus. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 21. mai Rapporter Del Skrevet 21. mai Bra tilbud på OLED Switch på Elkjøp nå om dagane, 2990kr 😉☕️🕹️ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai Rapporter Del Skrevet 21. mai Det er en god deal! Fantastisk skjerm! 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 10. juni Rapporter Del Skrevet 10. juni (endret) nintendolife kikker i krystallkulen og spår når spill på neste Switch vil lanseres: https://www.nintendolife.com/features/we-look-to-the-past-to-predict-every-first-party-switch-2-release-until-2029#comments Morsomt å tippe. Jeg tviler på det kommer et Donkey Kong-spill i 2025 (ettersom vi får Mario). Men at MaroKart og 3D-mario blir lanseringstitler er jeg overbevist om. Min spådom: Year 1: Lanseringstitler: Metroid 4 (kommer samtidig på Switch 1. Utsatt i påvente av Switch 2), Mariokart, Splatoon 4. Kommer til jul: 3D-mario. Year 2: Smash bros, Mario sports (Golf/fotball/tennis) 2D Kirby/Mario, Mario Party, Splatoon 4. Year 3: Pokemon-spill i 3D, Animal Crossing. Donkey Kong 2D/3D, Year 4: Zelda (kommer neppe tidligere) Bare til å skrive ut listen min/fasiten! Endret 10. juni av Donkey Kong Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni Rapporter Del Skrevet 15. juni Browsa rundt på eshop i sted, herre for en søppelplass av portete mobilspill, hentai crap og 12-kroner steam ports...Klarer jo ikke å finne frem i møkka lengre. Lenke til kommentar
diskusjon21042024 Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Er 449kr en god pris for Super Mario Bros. Wonder? 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. juni Rapporter Del Skrevet 16. juni Det vil jeg vel si. Det er et veldig bra spill, og jeg tror ikke jeg har sett det så billig før. Ser det koster ca 599,- for fysisk utgave i norske butikker. Mario-spill og Nintendo-spill generelt går jo heller omtrent aldri ned i pris, så. 1 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Donkey Kong skrev (På 10.6.2024 den 1:29 PM): nintendolife kikker i krystallkulen og spår når spill på neste Switch vil lanseres: https://www.nintendolife.com/features/we-look-to-the-past-to-predict-every-first-party-switch-2-release-until-2029#comments Morsomt å tippe. Jeg tviler på det kommer et Donkey Kong-spill i 2025 (ettersom vi får Mario). Men at MaroKart og 3D-mario blir lanseringstitler er jeg overbevist om. Min spådom: Year 1: Lanseringstitler: Metroid 4 (kommer samtidig på Switch 1. Utsatt i påvente av Switch 2), Mariokart, Splatoon 4. Kommer til jul: 3D-mario. Year 2: Smash bros, Mario sports (Golf/fotball/tennis) 2D Kirby/Mario, Mario Party, Splatoon 4. Year 3: Pokemon-spill i 3D, Animal Crossing. Donkey Kong 2D/3D, Year 4: Zelda (kommer neppe tidligere) Bare til å skrive ut listen min/fasiten! Ikke helt usannsynlig det du lister opp, men samtidig funderer jeg litt rundt på både Splatoon, Mario Kart og Super Smash. Er det egentlig behov for enda mer av de? Er det ikke på grensa til melking om de skal lanseres allerede nå snart? Personlig er jeg ganske mett av de seriene, i så fall må de endre mye på formelen om jeg skal fatte interesse. Jeg føler at det er på høytid at Nintendo nå kan tenke på sine litt eldre store franchiser som fks 2D Castlevania, F-Zero, Kid Icarus, Golden Sun, et tradisjonelt Zelda, gjerne på åpent hav som Wind Waker og hvorfor ikke et nytt 3D Donkey Kong hadde vært noe. Men spørsmålet er vell om de vil selge like mye som de store IP’ene 😑 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni svenka skrev (12 minutter siden): Er det ikke på grensa til melking om de skal lanseres allerede nå snart? Melking av Mario Kart? Mario Kart 8 har passert 10 år nå. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni Nimrad skrev (7 minutter siden): Melking av Mario Kart? Mario Kart 8 har passert 10 år nå. Ok jaja, ser den. Men jeg vil innrømme at etter alle de DLC’ene til 8’ern har jeg gått lei og spiller heller Mario Kart 64 i steden for! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni svenka skrev (1 minutt siden): Ok jaja, ser den. Men jeg vil innrømme at etter alle de DLC’ene til 8’ern har jeg gått lei og spiller heller Mario Kart 64 i steden for! Tror ikke jeg har noen DLC, jeg har "kun" deluxe-utgaven som kom til Switch. Men en ny Mario Kart hadde jeg ikke sagt nei til. DLC er vel bare mer innhold til samme spillet, men skulle gjerne sett hva de finner på i et helt nytt Mario Kart. 64 står fortsatt sterkt det også. Det tror jeg 8-ern også kommer til å fortsette å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni svenka skrev (1 time siden): samtidig funderer jeg litt rundt på både Splatoon, Mario Kart og Super Smash. Er det egentlig behov for enda mer av de? Mariokart 8 deluxe er det mest solgte spillet på Switch, og var blant de første spillene som kom på Switch. Jeg tror Nintendo er livredde for å følge opp en suksess med en fiasko (slik de gjorde da de gikk fra Wii til Wii U). Derfor vil de forsøke å gjenskape Switch-suksessen og ta få sjanser. Derfor blir nok Mariokart, Splatoon og Smash titler som blirlansert tidlig på Switch 2. For øvrig helt enig i at Nintendo gjerne kan ta noen dristige valg. 3D-donkey kong hadde vært spennende 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 17. juni Rapporter Del Skrevet 17. juni (endret) Donkey Kong skrev (56 minutter siden): Mariokart 8 deluxe er det mest solgte spillet på Switch, og var blant de første spillene som kom på Switch. Jeg tror Nintendo er livredde for å følge opp en suksess med en fiasko (slik de gjorde da de gikk fra Wii til Wii U). Derfor vil de forsøke å gjenskape Switch-suksessen og ta få sjanser. Derfor blir nok Mariokart, Splatoon og Smash titler som blirlansert tidlig på Switch 2. For øvrig helt enig i at Nintendo gjerne kan ta noen dristige valg. 3D-donkey kong hadde vært spennende Joda, men de nevnte spilla skal ikke ha æren for at Switch ble en brak suksess. Samtlige kom opprinnelig ut på Wii U, men der bommet Nintendo med markedsføringen. At Switch ble en så stor hit er nok ganske sammensatt. Spent på hvordan neste generasjon blir, det er langt i fra noen selvfølge at den vil følge fotspora til forgjengeren, både på det ene og det andre området. De må i hvert fall lage noe «nytt» eller nyskapende/originalt for å kunne selge inn til kunden. Jeg tror ikke bare mer power er nok. Endret 17. juni av svenka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå