Gavekort Skrevet 4. januar 2023 Del Skrevet 4. januar 2023 Et tips er å lukke spillet man spiller før man åpner eshop. Det er veldig varierende kvalitet i butikken ja, men det er ikke slik at jeg sliter noe nevneverdig med å finne gullkorn i all møkka. 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 19. januar 2023 Del Skrevet 19. januar 2023 Nå er det mye som tyder på at 2024 blir året med neste generasjon fra Nintendo. https://www.gamereactor.no/nintendo-switchetterfolgeren-kommer-ut-i-2024-ifolge-nikkei-1162273/ Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. januar 2023 Del Skrevet 20. januar 2023 Ja, tipper høsten 2024. Antageligvis da med en oppusset versjon av Zelda: Tears of The Kingdom som lanseringsspill. Kanskje også Metroid Prime 4 drøyer til da. https://www.bloomberg.com/news/articles/2023-01-20/nintendo-switch-production-boost-set-to-defy-industry-forecasts#xj4y7vzkg - Switch selger fortsatt veldig bra, kan trolig selge over 20 mill. i 2023 - Kommer kanskje en Zelda OLED-versjon i mai 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. januar 2023 Del Skrevet 20. januar 2023 Kanskje 2023 blir året da den sagnomsuste Metroid Prime samlingen endelig blir annonsert og lansert? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2023 Del Skrevet 20. januar 2023 Skal ikke så mye til for å oppgradere den fra Wii U versjonen.. 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 Synd NIntendo ikke gjorde noe utav 20 års-jubileet til Metroid Prime før jul. Hadde jo vært perfekt med remake/remaster da. Testet nylig ut spillet på Dolphin-emulatoren med custom textures. Ser ganske så fantastisk ut til å være et over 20 år gammelt spill. Støtter både moderne kontrollere og tastatur/mus. Verdt å sjekke ut for gamle fans når Nintendo selv ikke får ut fingeren. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 23. januar 2023 Del Skrevet 23. januar 2023 (endret) kilik skrev (1 time siden): Synd NIntendo ikke gjorde noe utav 20 års-jubileet til Metroid Prime før jul. Hadde jo vært perfekt med remake/remaster da. Testet nylig ut spillet på Dolphin-emulatoren med custom textures. Ser ganske så fantastisk ut til å være et over 20 år gammelt spill. Støtter både moderne kontrollere og tastatur/mus. Verdt å sjekke ut for gamle fans når Nintendo selv ikke får ut fingeren. Ja, jeg husker godt lanseringa til MP som om det var i går. Det var et "magasin" program på TV2 under navn Sone 2 med en dedikert spill sending på onsdagene om dere kjente til, ledet av spill journalisten Frode Haugen med selveste spill eksperten Rune Fjeld Olsen til å diskutere med, og det var ikke måte på hvor mye de skrytte av spillet. De var samstemte om en klokkeklar 6'er og sa noe om at det var det råeste og beste de hadde vært borti. Spillet fekk bøttevis av GOTY priser Men lanseringa i Japan/Europa var faktisk i Februar/Mars 2003 by the way, så du skal ikke se bort i fra at vi får en liten overraskelse i år likevell 🥳 Endret 23. januar 2023 av svenka Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet 23. januar 2023 Del Skrevet 23. januar 2023 Bytex skrev (På 20.1.2023 den 22.06): Skal ikke så mye til for å oppgradere den fra Wii U versjonen.. Samlingen kom aldri til Wii U, men Wii så krever nok litt mer oppussing før de kan lansere den på Switch. Dessverre har vel aldri Metroid spillene solgt enormt mye selv om de i mine øyner er noen av de beste spillene fra Nintendo. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2023 Del Skrevet 23. januar 2023 (endret) Mener da jeg har en metallcase til Wii U med alle 3 spillene på en plate? Eller var det digitalt? Jo ganske sikker på det, altså. Det var en meny man kunne velge hvilket spill man ville hoppe inn i. Endret 23. januar 2023 av Bytex Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. januar 2023 Del Skrevet 23. januar 2023 Metroid Prime er på WiiU. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2023 Del Skrevet 23. januar 2023 (endret) Ja det er det. Digitalt ihvertfall. Husker bestemt at jeg grinda meg gjennom 1 og 2 og ga opp treern. Ble så lei av all backtrackinga og å prøve å finne frem i 3d-kartene. Endret 23. januar 2023 av Bytex Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. januar 2023 Del Skrevet 25. januar 2023 Er ikke GoldenEye et spill som ikke akkurat har tålt tidens tann særlig godt? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 Nimrad skrev (18 timer siden): Er ikke GoldenEye et spill som ikke akkurat har tålt tidens tann særlig godt? Vell, grafikk messig er det ikke så mye å hoppe i taket for akkurat😅 Når det kommer til gameplay derimot synst jeg at det har tålt tidens tann. Mange som spiller det i dag, men da mest som speedrunning. Spesielt Dam "Agent" på 52 sec er/var en milepæl. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 (endret) Helt klart! Spiller det enda titt og ofte på N64 Nå kan jeg jo bruke den offifisielle trådløse N64 kontrollen til Switch på orginal hardware også, så det er jo litt artig. Når det er sagt så ser det heller litt slakkt ut for emuleringe på Switch: Endret 26. januar 2023 av Mala Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 Det er så trist at ingen av partene kunne komme til enighet om å oppgradere XBLA-versjonen og gi den ut til Switch og Xbox (og evt. PC). Det hadde vært det beste av begge verdener. Oppgradert og opprinnelig grafikk i samme pakke, skikkelig online, 60fps... 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 Helt klart! Den utgaven der hadde jo mulighet for å swiche til orginal utgavens grafikk også. Man vil så gjerne ha i både pose og sekk, men man får vel bare ta til takke med dette her. Har ikke vært noen enkel prosess dette her tydeligvis 😛 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 (endret) Jeg er så irritert på at Nintendo ikke lar meg kjøpe disse N64-spillene, at dette skal emuleres. Lurer på om jeg kan få til N64 trådløs kontroller på Steam Deck... Endret 26. januar 2023 av Nimrad Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 Nimrad skrev (51 minutter siden): Jeg er så irritert på at Nintendo ikke lar meg kjøpe disse N64-spillene, at dette skal emuleres. Lurer på om jeg kan få til N64 trådløs kontroller på Steam Deck... Det skal fungere det 😃 https://gamerant.com/steam-deck-supports-classic-nintendo-online-controllers/ 2 1 Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet 26. januar 2023 Del Skrevet 26. januar 2023 Bytex skrev (På 23.1.2023 den 15.05): Ja det er det. Digitalt ihvertfall. Husker bestemt at jeg grinda meg gjennom 1 og 2 og ga opp treern. Ble så lei av all backtrackinga og å prøve å finne frem i 3d-kartene. Er Wii versjonen som kan kjøpes digitalt på Wii U siden den støtter Wii spill og har det selv på Wii U. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå