Mala Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 SkyMarshall Arts skrev (Akkurat nå): Såpass ja. Mulig å prøve Mario Kart 64 eller lignende å sjekke ståa etterpå da kanskje. Har heller ikke prøvd et eneste et så langt. Men ja ... Goldeneye. Switch spill tror jeg funker ganske greit. Alt dette emulatore styret er det verre med..... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Resident Evil over skyen...på Switch. Finnes det verre lidelser å utsettes for? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Haha nei. Ikke mye antar jeg. Håper ikke de ser på cloud som en god erstatning for ny hardware. Men Radiant Silvergun da? Rimelig solid Saturn schmup der. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Sååeh, 12.mai eller 5. desember? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Nimrad skrev (1 minutt siden): Sååeh, 12.mai eller 5. desember? Haha ikke bare oss nei? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Men det ser ut som det er mai. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 SkyMarshall Arts skrev (2 minutter siden): Men det ser ut som det er mai. Er nok det. Så det stod 9.13.2022 på dagens dato Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Mala skrev (19 minutter siden): Switch spill tror jeg funker ganske greit. Alt dette emulatore styret er det verre med..... Ikke bare det. Men jeg tror mange ikke har tatt inn over seg hvor dårlig Goldeneye har eldest. Så når dette ikke er en remake, men ren emulator så tror jeg dessverre mange blir skuffa. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Du sier det, men jeg spiller det religiøst på orginal N64 enda. Så det skal gå bra. Er online som er det man vil ha her. Om det funker. Har også remaken som kom ut ved en leak på en modda 360. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 (endret) Goldeneye er også annonsert til Xbox/Gamepass og den versjonen tror jeg nok blir bedre (trolig basert på den kasserte 360 remasteren). Annonsert med 4k og forbedret framerate. Redd Switch-versjonen ikke er så mye mer enn en simpel N64-port med online. Pikmin 4 vet jeg er stort for mange Nintendo-fans, men ikke helt min greie. Ennå ikke helt solgt på Zelda. Det ser fryktelig likt ut BoTW. Forventer noe mer etter seks år, men må få sett mer av det. Kan ikke se for meg jeg orker å spille 80+ timer med vanlige Switch hardwaren, så håper det er noe i ryktene om en Pro-versjon i 2023. Ellers utrolig mye remasters og konverteringer av gamle spill. De har et enormt antall spill, men lite ambisiøst nytt innhold. Endret 13. september 2022 av kilik Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Ja med Nintendo sin elleville dårlige online er nok Xbox veien å gå her. Uansett, så jubler man for at spillet nå tilsynelatende er frigjort det lisens helvete det har vært i veldig, veldig lenge! GoldenEye har slettes ikke eldest dårlig i grunn. Spiller det selv med jevne mellomrom på N64, og den lekkede 360 utgaven var jo ekstremt spillbart den og! Det vil kanskje se litt stusselig ut med en bump i oppløsning, men med minst 60 stødige fps…bør dette bli en fest for oss veteraner. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Mala skrev (2 minutter siden): Ja med Nintendo sin elleville dårlige online er nok Xbox veien å gå her. Uansett, så jubler man for at spillet nå tilsynelatende er frigjort det lisens helvete det har vært i veldig, veldig lenge! GoldenEye har slettes ikke eldest dårlig i grunn. Spiller det selv med jevne mellomrom på N64, og den lekkede 360 utgaven var jo ekstremt spillbart den og! Det vil kanskje se litt stusselig ut med en bump i oppløsning, men med minst 60 stødige fps…bør dette bli en fest for oss veteraner. Ja det tror jeg også. Her er det vel egentlig grunn til å feire noe som var utenkelig for kort tid siden. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Mala skrev (9 minutter siden): Ja med Nintendo sin elleville dårlige online er nok Xbox veien å gå her Men skulle jo gjerne spilt med N64 kontroller for nostalgiens skyld… Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 (endret) Nimrad skrev (8 minutter siden): Men skulle jo gjerne spilt med N64 kontroller for nostalgiens skyld… Jeg har en RGB modda N64 stående om du kjenner det klør. Kontroll følger med. Jeg oppgraderte til HDMI mod her for en stund siden. Endret 13. september 2022 av SkyMarshall Arts La med link til den aktuelle Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Nimrad skrev (27 minutter siden): Men skulle jo gjerne spilt med N64 kontroller for nostalgiens skyld… Helt sant! Man kan faktisk bruke Switch N64 kontrollene på orginal hardware også, med rette adapteret 😛 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Just a heads up about playing Goldeneye online. 1) Switch Online N64 app has no matchmaking - you can only play people on your friends list 2) You still see see the screens of the other 3 people you're playing against, just like if you were all playing splitscreen in the same room on a real N64 3) Online seems to only be in the Switch version, not the Xbox update. Kilde, Facebook gruppe Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Mala skrev (52 minutter siden): 1) Switch Online N64 app has no matchmaking - you can only play people on your friends list 2) You still see see the screens of the other 3 people you're playing against, just like if you were all playing splitscreen in the same room on a real N64 3) Online seems to only be in the Switch version, not the Xbox update. Hahaha, er det kødd!? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Nei det er vel sånn det er i dag på andre N64 spill mener jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 (endret) Jeg leser nå at online multiplayer er eksklusivt til Switch??? For ett jævlig F*itte opplegg. https://www.cnet.com/tech/gaming/goldeneye-007-is-coming-to-nintendo-switch-with-online-multiplayer/ "In an apparent tradeoff, online multiplayer will be exclusive to the Switch version" Endret 13. september 2022 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå