Nimrad Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Mala skrev (6 minutter siden): 16:00 Norsk tid 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 E.N.D.E.L.I.G 🥳 Forventer at vi får navnet på nye Zelda med ny trailer og kansje remastere av WW og TP blir avduket. Det har svirret rykter om en Metroid Prime remaster også, kansje MP4?? Er det lov å håpe på en ny F-Zero? Hva med en ny 3D Mario? Galaxy 3? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Jeg setter forventninger ned til under minimum så får de heller overraske meg. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Nimrad skrev (5 timer siden): 16:00 Norsk tid Takk. Skulle akkurat til å spørre. Ingenting forvirrer meg mer enn tidssoner. Kunne like godt vært kvantefysikk. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 SkyMarshall Arts skrev (12 minutter siden): Takk. Skulle akkurat til å spørre. Ingenting forvirrer meg mer enn tidssoner. Kunne like godt vært kvantefysikk. Jeg må Google hver gang. Og jeg vet hvor irriterende det er når det blir postet tidspunkt i andre tidssoner. 1 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 (endret) SkyMarshall Arts skrev (19 minutter siden): Takk. Skulle akkurat til å spørre. Ingenting forvirrer meg mer enn tidssoner. Kunne like godt vært kvantefysikk. Står faktisk på streamen nede til venstre 😛 *stod Endret 13. september 2022 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 svenka skrev (4 timer siden): E.N.D.E.L.I.G 🥳 Forventer at vi får navnet på nye Zelda med ny trailer og kansje remastere av WW og TP blir avduket. Det har svirret rykter om en Metroid Prime remaster også, kansje MP4?? Er det lov å håpe på en ny F-Zero? Hva med en ny 3D Mario? Galaxy 3? Er Nintendo, så har som vanlig ubegripelig lave forventninger. MP4 er vel fortsatt lost in limbo? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Alt jeg vil ha er ny Zelda i 60fps. Så en pro switch altså. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Ja nei, ett nytt Zelda på Switch hardwaren funker ikke. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Mala skrev (19 minutter siden): Står faktisk på streamen nede til venstre 😛 *stod CDT, PST, AM/PM…. Orker ikke tenke så mye:p google «4pm cdt in my time» og poff Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Trenger anbefaling av spill. Ikke noe jeg nå bruke lang tid på å sette meg inn i, men noe jeg kan spille 30 minutter av gangen en gang innimellom. Noe ala Fifa street, NBA Jam, Rocket League, Blur. Underholdende og fartsfylt uten lang historie og 100 ting å huske fra gang til gang Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 (endret) Nimrad skrev (4 minutter siden): CDT, PST, AM/PM…. Orker ikke tenke så mye:p google «4pm cdt in my time» og poff Det STÅR norsk tid om man trykker på vedlegget Så slipper du å surre med å google noe som helst. Endret 13. september 2022 av Mala Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Mala skrev (1 minutt siden): Det STÅR norsk tid om man trykker på vedlegget Så slipper du å surre med å google noe som helst. Jeg så det ikke i Switch så googla bare blindt på Sony sin:P sånn erre blitt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 (endret) GoldenEye here we go lol. Men disse forferdelige rammene på NSO må de til helvete få bort. Endret 13. september 2022 av Mala Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Mala skrev (1 minutt siden): GoldenEye here we go lol. Frykter det blir en skuffende opplevelse. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Ja se der kom det en grunn til å få på Switchen igjen. Goldeneye med online multi er guttedrømmen det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Nimrad skrev (1 minutt siden): Frykter det blir en skuffende opplevelse. Online N64 greiene er vel fortsatt en spøk ? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Hva er feil med online? Aldri prøvd faktisk. Grusom opplevelse? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 (endret) SkyMarshall Arts skrev (8 minutter siden): Hva er feil med online? Aldri prøvd faktisk. Grusom opplevelse? Det var vel uspillbart i lang tid. Ultra Lag og buggete og man kunne bare spille med venner osv. Har knapt rørt N64 spillene på Switch jeg da lol. Kanskje de fåt ting på stell innen GoldenEye kommer? Kanskje ? EDIT: Høres ikke lovende ut. Endret 13. september 2022 av Mala Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Såpass ja. Mulig å prøve Mario Kart 64 eller lignende å sjekke ståa etterpå da kanskje. Har heller ikke prøvd et eneste et så langt. Men ja ... Goldeneye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå