Niram Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 Ja, Finn og Facebook er vel det beste. Personlig ender jeg alltid med å kjøpe nytt, siden folk stort sett skal ha nypris -50 kr for spillene de selger 😛 1 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 Endelig en nyhet mange har ventet på https://www.gamereactor.no/ny-switchoppdatering-lar-deg-endelig-lage-mapper/ Må si det tok sin tid haha 😛 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 23. mars 2022 Del Skrevet 23. mars 2022 Det har kommet en god del anmeldelser av det nye Kirby 3D og snittet på metacritic er for øyeblikket 85% mens GR ga det "bare" 6/10. https://www.gamereactor.no/kirby-and-the-forgotten-land-1071433/ Ser dere fram til spillet? Jeg gleder meg Liker at det ser ut som en blanding av Mario Odyssey og tradisjonell Kirby. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. mars 2022 Del Skrevet 23. mars 2022 svenka skrev (7 minutter siden): Ser dere fram til spillet? Jeg har dessverre falt litt av plattform-spill i det siste merker jeg. Virker som et gøy spill egentlig, men jeg karret meg så vidt gjennom Mario Odyssey av nostalgiske årsaker... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. mars 2022 Del Skrevet 23. mars 2022 Halky skrev (På 22.3.2022 den 18.18): Endelig en nyhet mange har ventet på https://www.gamereactor.no/ny-switchoppdatering-lar-deg-endelig-lage-mapper/ Må si det tok sin tid haha 😛 Hvis jeg leser dette riktig er det kun i "all games" du kan ha mapper og ikke på "hjem"-skjermen eller hva det kalles? I så fall nesten ubrukelig for min del 😛 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. mars 2022 Del Skrevet 23. mars 2022 Det ligger demo av Kirby ute på eShop. Helt OK, men ikke helt Mario-nivå. Hvis du er storfan av plattformspill, så greit, men tenker jeg skipper den. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. mars 2022 Del Skrevet 23. mars 2022 Synes Kirby ser småartig ut. Kommer mye an på hvor mye variasjon det kan by på. Jeg liker Super Mario 3D World sitt gameplay og dette minner en del om det. Det er egentlig et sånt spill jeg absolutt ville kjøpt når det gikk ned til halv pris, men Nintendo-spill gjør jo ikke det, så da blir det en vanskeligere vurdering om jeg skal kjøpe eller ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 Litt skuffende at det klokker inn på 30fps, men i dag er det vel nesten heldig at spill klarer å holde 30 fps i det hele tatt på Switch? 😛 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 Mala skrev (På 21.3.2022 den 21.38): Om noen skulle vurdere ett kjøp 😛 Jesus christ, hoppet fra PS5 til Switch var mer brutalt enn jeg så for meg 😂 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 Wowwwwwww det var IKKE pent Nei spiller ikke bilspill på annet enn PC. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 Ingen bombe at det verken ser pent ut eller er særlig godt optimalisert. Slike multiplattform til Switch markedsføres mot helt casual gamere som kun har en Switch; kanskje typisk barn som har lyst på bilspill. De vet ikke bedre og undersøker hvertfall ikke på nettet før spillet handles. Da handler det om å holde kostnadene så lave som mulig. En mer seriøs gamer har jo aldri Switch som eneste spillemaskin og vil derfor aldri kjøpe slike spill på Switch uansett (med mindre man er veldig gira på å spille on-the-go). Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 Evil-Duck skrev (11 timer siden): Jesus christ, hoppet fra PS5 til Switch var mer brutalt enn jeg så for meg 😂 Bilspill så bedre ut på PS2 enn det der. Hellemåne. 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 Switch kan bedre i det minste 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 (endret) Jah, jeg har switch for å spille Nintendo-spill som ikke slippes på andre konsoller (super mario, zelda, xenoblade etc). Multiplatform spill kan jeg like greit spille på PC. Endret 24. mars 2022 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Poutine Gravy Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Spartapus skrev (På 24.3.2022 den 0.21): Synes Kirby ser småartig ut. Kommer mye an på hvor mye variasjon det kan by på. Jeg liker Super Mario 3D World sitt gameplay og dette minner en del om det. Det er egentlig et sånt spill jeg absolutt ville kjøpt når det gikk ned til halv pris, men Nintendo-spill gjør jo ikke det, så da blir det en vanskeligere vurdering om jeg skal kjøpe eller ikke. Morsomt spill. Storkoser meg. Fungerer utmerket med Yuzu. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Wind Waker og Twilight Princess kommer kansje senere i år. Vi får sikkert det bekreftet når Nintendo skal ha sin årlige konferanse/direct i juni. https://www.gamereactor.no/insider-remastere-av-twilight-princess-og-wind-waker-kommer-i-ar/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2022 Del Skrevet 2. mai 2022 Prøvde Kirby-demoen i helga, virka veldig koselig ja. Men er det veldig kort? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 3. mai 2022 Del Skrevet 3. mai 2022 (endret) Bytex skrev (14 timer siden): Prøvde Kirby-demoen i helga, virka veldig koselig ja. Men er det veldig kort? Du kan klare main story'en på 1 dag, men skal du oppnå 100% må du nok belage deg på to-sifra timer. Endret 3. mai 2022 av svenka Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 29. mai 2022 Del Skrevet 29. mai 2022 (endret) Ser på muligheter for å kjøpe en brukt Switch Lite, og har en del tanker om spill selv (fire emblem, Mario oddisey, MH: Rise, kanskje pokemon legends arceus) men hva tenker dere at er de mest essensielle? Endret 29. mai 2022 av Roedthaarogfregner Eksempler på spill Lenke til kommentar
svenka Skrevet 30. mai 2022 Del Skrevet 30. mai 2022 Roedthaarogfregner skrev (På 29.5.2022 den 18.58): Ser på muligheter for å kjøpe en brukt Switch Lite, og har en del tanker om spill selv (fire emblem, Mario oddisey, MH: Rise, kanskje pokemon legends arceus) men hva tenker dere at er de mest essensielle? De Nintendo spilla jeg ser på som must have hvis du liker plattform og adventure er Mario Odyssey ofc, Zelda Botw uten tvil, Fire Emblem Three Houses, Super Smash Brothers, Xenoblade Cronicles 1 og 2 (3'ern kommer snart), Hades, Mario Kart 8(?) nye Kirby spillet, Monster Hunter Rise ja, Paper mario(?) Astral Chain (Ukjent perle) og det nye Lego Star Wars spillet er heller ikke domt. Styr unna Pokemon Arceus mener e og heller gå for Shin Megami Tensei som har en del fellestrekk men som er bedre på mange måter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå