Bytex Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Spar penga, kjøp på power. Krenking på vegne av andre bør man holde seg for god for. 2 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Vet noen hvor vi nordmenn kan få kjøpte de offisielle NES og SNES kontrollerne utenom Ebay? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 1Dr.E skrev (3 timer siden): Tenker å kjøpe Switch til 9-åringen til jul. OLED er vel varianten å gå for? Det er 20% på Power med MasterCard for tiden. Misliker egentlig Power såpass at jeg har droppa å handle der på mange år. Er det noen feller å gå i om man kjøper den her? Sparer jo nesten 900 spenn... Meeh… OLED har større og bedre skjerm, men 9-åringen vil kose seg med begge to. Ikke så veldig viktig hvilken du velger spør du meg, men om de få hundrelappene ekstra sitter løst så er det verdt pengene å oppgradere spør du meg. Tja, fellen er jo at du må betale renter om du ikke nedbetaler på tida. Ellers ingen feller. Bruk gjerne rabatten til et par spill også. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Nimrad skrev (1 minutt siden): men 9-åringen vil kose seg med begge to. Kan godt hende at far skal kose seg litt med den også 😇. Har vært keen på å spille Zelda siden det kom ut. Ser for meg at Flåklypa og Pokemon er en grei start for ham sånn ellers. Han spiller Fortnite på PS4, så blir sikkert å få dette inn på en portabel maskin også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Sirius Cobra skrev (51 minutter siden): Vet noen hvor vi nordmenn kan få kjøpte de offisielle NES og SNES kontrollerne utenom Ebay? Kun fra Nintendo sine sider. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Power har visst bare Switch i butikken i Leksvik... Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Bestilte switch på forrige supertilbud i slutten av oktober. Avbestilte her om dagen da den fortsatt ikke var sendt. Skal sies at jeg bestilte en del forskjellig, men likevel… Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 (endret) Hmmm. Høres ikke særlig lovende ut. Og det bygger oppunder min skepsis til Power. Har gjentatte ganger hørt om folk som reiser inn for å kjøpe en annonsert vare, for å bli møtt av et "beklager, den har vi ikke, men hva med denne modellen istedet?". Komplett oppgir at de får den på lager i løpet av desember, mens Elkjøp har den inne. Endret 1. desember 2021 av 1Dr.E Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Har handlet fra Power med Dnb-kortet flere ganger uten problem, enten kjøpt i butikk eller på nett med gratis levering til butikk. Bruker å overføre kjøpssum*0,8 til kredittkortet et par dager senere for å unngå fakturagebyr (de sendte regninga på papir første gangen, går sikkert an å lage efaktura-avtale) og generelt bare bli ferdig med det. Usikker på hvor mange Switcher de har inne nå da, ref Mr. ve sin post litt lenger oppe. Anbefaler et flerspillerspill i tillegg, enten Mario Kart 8, Mario Party Superstars eller Super Mario 3D World. Andre her har sikkert også noen tips. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Power: "Det er ubekreftet dato på den så derfor ikke mulig å bestille for øyeblikket" Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 (endret) Da er kanskje eneste utvei å gå i fysisk butikk og se om du får bestilt den der. Og den må betales da også (innen lørdag) om du skal få Dnb-rabatten. Edit: Ser du snakker om OLED-varianten. Da er kanskje den "vanlige" Switchen veien å gå om du vil ha den før jul. Endret 1. desember 2021 av ballerusk Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Noen som har kjøpt switch spill gjennom cdkeys? 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 1Dr.E skrev (3 timer siden): Hmmm. Høres ikke særlig lovende ut. Og det bygger oppunder min skepsis til Power. Skepsis basert på hva... Jeg har handlet et titalls produkter og kun hatt utmerkede erfaringer med kundeservice, leveringstid osv. Så lenge man er klar over hva man kjøper da, så klart. En bestillingsvare vil ikke sendes ASAP. Sånn er det bare i denne verden, du kan ikke vandre inn og få en fantasipris for en vare flere timer etter et fantastisk tilbud. Du må være PÅ. Og det skal du ikke klandre butikken for. Hadde du sett marginene på produktene de selger hadde du skjønt det. Jeg som følger med har fått beskjed om at jeg er en kunde de har tapt tusenvis av kroner på før de har hensyntatt lønnskostnader o.l. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Nimrad skrev (2 timer siden): Skepsis basert på hva... Basert i hovedsak på den neste setningen jeg skrev, men som du ikke tok med i sitatet 😅 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Utifra 2021 sammendraget hadde jeg 15 timer spilletid på min Switch, lol. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Mala skrev (8 minutter siden): Utifra 2021 sammendraget hadde jeg 15 timer spilletid på min Switch, lol. What! 😛 Jeg har spilt definitivt mest på Switch i år. Har nok litt med at jeg fikk den i mars 2020 da, så jeg hadde litt å ta igjen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 😅 Automatisk teksting gikk ikke helt som planlagt? Mother fox 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Nimrad skrev (43 minutter siden): What! 😛 Jeg har spilt definitivt mest på Switch i år. Har nok litt med at jeg fikk den i mars 2020 da, så jeg hadde litt å ta igjen. Haha, ja nei syns det er en trått maskin. Aldri vært veldig fan av den i grunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Mala skrev (1 time siden): Haha, ja nei syns det er en trått maskin. Aldri vært veldig fan av den i grunn. Du kan alltids laste ned yuzu og spille switch eksklusiver i 4k60 hvis du...har mulighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå