Nimrad Skrevet 12. november 2021 Del Skrevet 12. november 2021 Mala skrev (10 timer siden): Ja, det er såpass stor forskjell, ja... Ser jo ut til å gå direkte ut over gameplay dessverre. Blant annet med biler som dukker opp utav ingenting. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. november 2021 Del Skrevet 12. november 2021 8 hours ago, Nimrad said: Ja, det er såpass stor forskjell, ja... Ser jo ut til å gå direkte ut over gameplay dessverre. Blant annet med biler som dukker opp utav ingenting. Færre skygger, ingen SSAO, grumsete teksturer, 30fps, 720P?, nesten totalt fravær av gress, dårlige refleksjoner i kjøretøy. Ytelsen på denne maskinen har aldri vært god. Synd de har så mange gode eksklusive spill som kun kommer på Switch. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. november 2021 Del Skrevet 12. november 2021 Thor. skrev (40 minutter siden): 720P? Har vært rapporter om det kan være nede i 480p i håndholdt modus. Thor. skrev (40 minutter siden): Ytelsen på denne maskinen har aldri vært god. Nei, altså, det er jo en håndholdt maskin. Så jeg forventer jo langt fra noen fantastisk ytelse. Men at draw distance for biler er så ekstremt lav at man krasjer i tilfeldige biler som plutselig dukker opp så ut som en dealbreaker for meg altså. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. november 2021 Del Skrevet 12. november 2021 (endret) Hele denne porten her virker som helgearbeid, med ene hånden på ryggen og lørdagsfylla i mellom. Skikkelig kjapp cashgrab ser det ut til. Er ikke akkurat stellar ytelse på andre konsoller heller ettersom jeg har fått med meg. Regn effektene skal visstnok være helt jævlig også 😛 Endret 12. november 2021 av Mala Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. november 2021 Del Skrevet 12. november 2021 Mala skrev (4 minutter siden): Er ikke akkurat steller ytelse på andre konsoller heller ettersom jeg har fått med meg. Nei, er vel bare at Switch kommer veldig dårlig ut av det når det generelt er dårlig optimalisert og middelmådig jobb. Men det blir jo litt morsomt også: https://www.reddit.com/r/GTA/comments/qrwn0q/playing_sa_on_ps5_dont_look_behind_you_when_first/ Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 Elkjøp sendte bilde av switchen på vei ut fra lageret 3 Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Er 3190kr en grei pris for switch med Mario kart 8 deluxe? 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 sdf123 skrev (11 timer siden): Er 3190kr en grei pris for switch med Mario kart 8 deluxe? Ny eller brukt? God pris til ny å være, ikke særlig god pris om den er brukt. Du bør kunne få den ned til maks 3000,- for en brukt. Og husk, sjekk om det er 2019-versjonen eller ikke. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 (endret) Komplett.no som har tilbud. Er til min sønn på 8år. Endret 23. november 2021 av sdf123 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Ja, det er faktisk det beste tilbudet på Switch at the moment, i tillegg ser at du får være online 3 mnd. Go for it! 👍 https://www.komplett.no/product/1201673/gaming/nintendo/nintendo-switch-inkl-mario-kart-8-deluxe# 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 sdf123 skrev (8 timer siden): Komplett.no som har tilbud. Er til min sønn på 8år. Enig med svenka her. Om du uansett vil ha Mario Kart så er dette et bra kjøp! Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Takk - det ble et kjøp der! Er det noe tilbehør som kan være greit? (Han har en eldre bror. Forstått at man kan spille to player, hva må eventuelt til for det?) Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 sdf123 skrev (50 minutter siden): Takk - det ble et kjøp der! Er det noe tilbehør som kan være greit? (Han har en eldre bror. Forstått at man kan spille to player, hva må eventuelt til for det?) Ja, slike caps er nesten et must da joystickene på joycon er veldig små og glatte. Til og med 5-åringen foretrekker de hos oss: https://www.maxgaming.no/no/annet-tilbehor-til-nintendo-switch/super-mario-analog-caps-till-nintendo-switch 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 sdf123 skrev (10 timer siden): (Han har en eldre bror. Forstått at man kan spille to player, hva må eventuelt til for det?) Du kan spille 2-player med det som følger med. Ellers av utstyr kan du vurdere et minnekort(koster ikke mye) og en pro-kontroller dersom du spiller mye på TV-en. 1 1 Lenke til kommentar
Gulius Skrevet 26. november 2021 Del Skrevet 26. november 2021 (endret) hei, er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe sånne nintendo eshop gift card? fant en nettside som solgte kortet https://startselect.com/no-no. siden legit? Endret 26. november 2021 av Gulius Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. november 2021 Del Skrevet 26. november 2021 Gulius skrev (21 minutter siden): fant en nettside som solgte kortet https://startselect.com/no-no. siden legit? Ser sånn ut: https://no.trustpilot.com/review/startselect.com Jeg har bestilt slike ting fra sånne sider før. De virker ofte litt sketchy, men har alltid gått bra. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Tenker å kjøpe Switch til 9-åringen til jul. OLED er vel varianten å gå for? Det er 20% på Power med MasterCard for tiden. Misliker egentlig Power såpass at jeg har droppa å handle der på mange år. Er det noen feller å gå i om man kjøper den her? Sparer jo nesten 900 spenn... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 1Dr.E skrev (52 minutter siden): Tenker å kjøpe Switch til 9-åringen til jul. OLED er vel varianten å gå for? Det er 20% på Power med MasterCard for tiden. Misliker egentlig Power såpass at jeg har droppa å handle der på mange år. Er det noen feller å gå i om man kjøper den her? Sparer jo nesten 900 spenn... OLED er et must om du skal bruke den håndholdt og skal gå til innkjøp nå. Om du kun kommer til å spille docked er det hipp som happ. Power har dårlige priser og dårlig kundeservice om du må bruke reklamasjon, men 900 kr er en GOD del å spare. Jeg ville gått for dem her var jeg deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå