KoKo_ Skrevet 27. oktober 2021 Del Skrevet 27. oktober 2021 Kjøpte et spill online, men etter 1 time så jeg at dette ikke var som forventet. Er det virkelig slik at man ikke kan kansellere et kjøp hos Nintendo? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 27. oktober 2021 Del Skrevet 27. oktober 2021 Nei, i hvert fall ikke etter at du har bestilt, som er håpløst når så mange switch porter er elendige. Mener det var noen muligheter for forhåndsbestillinger, men tror selv da at Nintendo var en pain å ha med å gjøre. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. oktober 2021 Del Skrevet 27. oktober 2021 KoKo_ skrev (55 minutter siden): Er det virkelig slik at man ikke kan kansellere et kjøp hos Nintendo? Ja, slik er det. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 27. oktober 2021 Del Skrevet 27. oktober 2021 Kvaliteten på porter fra andre firmaer enn Nintendo kan dessverre være ganske variable. Mitt råd er å ALLTID sjekke metacritic/reviews først og eventuelt teste en demo. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Ser ut som N64 emuleringen til switch er labre greier Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 (endret) Det har vært ett fyrverkeri av diskusjoner på diverse Nintendo fora og grupper siste dagene, og nok en gang har kjerne fansen av Nintendo vist seg hvor kuet og lite innsiktsfulle de her. Helt utrolig hvor innsnevret folk kan være i grunn Endret 30. oktober 2021 av Mala Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 Jeg tror Nintendo-fansen ofte misforstår litt hva det vil si å være en fan. Akkurat som den beste ansatte i en bedrift ikke er den som aldri kommer med kritikk, så er man ikke en god fan hvis man lar selskapet man liker gjøre dårlige avgjørelser uten å si ifra. Å kritisere og foreslå forbedringer viser at man bryr seg. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 Flåklypa fikk terningkast 3 av Rune Fjeld Olsen i NRK. Viktig å ikke bare lese overskriften her; kritikken var at det var bare litt bedre enn det forrige spillet 😛 De som vet hva de går til bør ikke være veldig overrasket. Men det kan jo være det ikke har tålt tidens tann like godt. I dag har vi jo tusenvis av slike minispill på mobilen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 Det rareste er at de har kuttet ut over halvparten av minispillene som gjorde orginalen så populær. Det er vel gått ned fra 21 til 9 minigames av en eller annen grunn..så det er jo bare halve spillet egentlig. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 3. november 2021 Del Skrevet 3. november 2021 Bare å fyre opp en XP VM i stedet, skjønner jeg. At bilspilldelen er "bedre" er vel strengt talt ikke noe salgsargument. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Raspeball skrev (12 timer siden): Bare å fyre opp en XP VM i stedet, skjønner jeg Ikke så lett å kjøre XP VM på en Switch. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 har en US konto der jeg har lastet ned HULU Appen. Den starter ikke via med min norske konto Men jeg ser spillene er jo noen hundre kroner billigere der, spørsmålet er om jeg får tilgang på disse på min norske bruker? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 kewell79 skrev (57 minutter siden): Men jeg ser spillene er jo noen hundre kroner billigere der, spørsmålet er om jeg får tilgang på disse på min norske bruker? https://en-americas-support.nintendo.com/app/answers/detail/a_id/22285/~/can-i-change-the-nintendo-switch-eshop-country%3F Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 har US paypal med norsk visa kort så det er ingen problem.... google litt og leser at det skal fungere å kjøpe på US store og bruke det via min primære konto, men kjipt vist det har endret seg siste tiden og finner ingen info på det Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Jeg er skeptisk. Nintendo har vært notorisk strenge på andre gråsoneområder. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Får nesten bare prøve det i praksis... Kjøpte Atv drift and tricks til 2 dollar ( Platekompaniet selger det til 300 kr forresten 😛 )' Og svaret er at det fungerer kun på US profilen, ikke min primære norske Ifølge diverse forum har det vist fungert tidligere, men er nå blokkert.... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 kewell79 skrev (30 minutter siden): Ifølge diverse forum har det vist fungert tidligere, men er nå blokkert.... Ikke overraskende... Nintendo er strenge! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 sjekket om det var mulig å lure den ved å sette i flymodus, men ble bedt om å slå den av for å spille koblet av internett, da fungerer absolutt ingen spill Så internett må stå tilkoblet for i det hele tatt få spilt på switch..... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 kewell79 skrev (1 time siden): sjekket om det var mulig å lure den ved å sette i flymodus, men ble bedt om å slå den av for å spille koblet av internett, da fungerer absolutt ingen spill Så internett må stå tilkoblet for i det hele tatt få spilt på switch..... Nei, jeg har da vitterlig spilt steder det ikke er internett før. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 kewell79 skrev (2 timer siden): Så internett må stå tilkoblet for i det hele tatt få spilt på switch..... Det stemmer nok ikke, men kanskje noen spill krever det? Jeg har spilt flere ganger på fly uten internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå