Bytex Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Den tråden er fra 2018...har noe endred seg siden da? Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 20. oktober 2021 Del Skrevet 20. oktober 2021 (endret) Jeg har ikke funnet noe som tyder på at ting har endret seg. Her er en sak fra i år, som såvidt jeg kan se sier det samme: https://www.makeuseof.com/share-nintendo-switch-family-different-households/ Hvis noen trenger flere medlemmer i sin utvidede familie så bare gi en lyd Endret 20. oktober 2021 av bo1e Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. oktober 2021 Del Skrevet 21. oktober 2021 (endret) 20% på Switch OLED på Power med DNB kredittkort disse dagene. Jeg fikk Elkjøp til å matche prisen via en chat. Endret 21. oktober 2021 av Nimrad 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Noen som vet om man får kjøpt ny vifte til switch i noen norsk butikk? Min bråker noe helt latterlig.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. oktober 2021 Del Skrevet 23. oktober 2021 Niram skrev (16 minutter siden): Noen som vet om man får kjøpt ny vifte til switch i noen norsk butikk? Min bråker noe helt latterlig.. Tror du kan gi opp å finne det her til lands hvis du stoler på magefølelsen min. Det enkleste du kan håpe på er å få ny der du kjøpte den tenker jeg. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Hm, ok. Spørs om ikke jeg må bestille fra det store utland da. Den er vel over 5 år nå, så er vel bare å fikse den selv som er alternativet. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Niram skrev (41 minutter siden): Den er vel over 5 år nå, så er vel bare å fikse den selv som er alternativet. Den var ikke lansert for 5 år siden, så jeg tviler vel litt på det.. Om du kjøpte på lanseringsdagen blir den 5 år nå i mars. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 (endret) Aha, ser man det ser man det. Da skal jeg se om jeg klarer å finne igjen kvitteringen min. Kjøpte den på lansering edit: Jammen fant jeg den ikke også. Da blir det å få levert den til platekompaniet asap Endret 24. oktober 2021 av Niram Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Mala skrev (På 16.10.2021 den 16.40): Det er forøvrig åpnet for bestilling av N64 kontrollen for switch for de som måtte bry seg om det: https://mynintendostore.nintendo.de/nintendo-64-controller.html EDIT: Ser at de er utilgjengelig nå. Fikk i hvert fall bestilt 4 stk. i går. Kjøpte du fra Tyskland? Ser den ikke i den norske butikken i det hele tatt. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 (endret) *feilpostet* Endret 24. oktober 2021 av Niram Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2021 Del Skrevet 24. oktober 2021 Nimrad skrev (6 timer siden): Kjøpte du fra Tyskland? Ser den ikke i den norske butikken i det hele tatt. Ja fikk lagt inn ordren der. Såg faktisk ikke at det var i fra tyskland før etter bestilling 😛 Var en som postet link inne på Digital Foundry discorden, og chrome sin auto translate var så effektiv at jeg ikke fikk med meg at jeg satt og trykte på den tyske siden hehe. Pengene ble trykket fra konto på fredag, så regner med de sendes til uken Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Switch Online Expansion er ute nå. Ble 206 ,- her for 12 mnd. individuell pakke etter rabatt, det kan jeg fint leve med 😛 Men herrefred det er jo merkelig å ikke spille med en N64 layout kontroller altså...håper disse kontrollene dukker opp snart hehe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Bare fjas at voksne folk ikke skal klare å ta seg råd til 300kr i året for et abonnement. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 300,- er ikke mye i seg selv. Det er bare det at Nintendo sitt system er ganske begredelig i form av basic funksjonalitet som folk forventer er på plass. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Eller at syltynne persilleblad porselensgenerasjonen blir fornærmet av alt mulig og er "entitled" til å få alt gratis, ellers skriver de 2000 reddit posts og vil ha hele greia cancelled.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Man får ingenting gratis på konsoller lengre. Og slik har det jo vært i noen generasjoner allerede. Selvsagt har man de som drar strikken ganske langt, men det går begge veier. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 (endret) Bytex skrev (1 time siden): Bare fjas at voksne folk ikke skal klare å ta seg råd til 300kr i året for et abonnement. Det er ikke at prisen er så hinsides avskrekkende, det er at jeg ikke har mulighet til å eie noe. Nå har jo f.eks. @Mala investert et firesifret beløp i N64-kontrollere som potensielt kan være ubrukelige om noen år når Nintendo finner det for godt å legge ned Switch Online. Jeg ville mye heller betalt 500 per N64-spill og eid det til evig tid. Mala skrev (2 timer siden): Switch Online Expansion er ute nå. Ble 206 ,- her for 12 mnd. individuell pakke etter rabatt, Hva slags rabatt var dette? Endret 26. oktober 2021 av Nimrad 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 (endret) Basert på gjenværende tid av eksisterende abonnement så får man ett avslag på prisen Mitt online ble fornyet i midten av september. I tillegg hadde jeg bittelitt mynter fra diverse spillkjøp siste tiden stående. Man tar det lille man får av Nintendo hehe. Håper noen tredjeparts kommer med ett adapter slik at man kan bruke kontrollene på original hardware på sikt Endret 26. oktober 2021 av Mala 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 Mala skrev (38 minutter siden): Håper noen tredjeparts kommer med ett adapter slik at man kan bruke kontrollene på original hardware på sikt Ja, jeg vet ikke hva løsningen blir her hos meg. Jeg sliter litt med å kjøpe den typen hardware som er avhengig av et abonnement for å virke, når det egentlig helt fint kunne virket uten abm. 1 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2021 Del Skrevet 26. oktober 2021 (endret) De skal ha for å holde stikka retro da.. Endret 26. oktober 2021 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå