fnwilborn Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Dette er god lesning for Enlightened. Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre ut av det. Om dette stemmer, så planlegges det muligens en ny dock som gir nesten PS Pro-ytelse? http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1334753 Dock med PS pro ytelse? Ja takk!Men tviler ekstremt på at det blir noe av xP Hehe, sant. Quoter noe en fyr skrev på facebook om den linken: Tenk så kult det hadde vært. Nintendo bare *bam* overrasker alle med en ekstra konsoll som også funker som Dock til switch, kraftigere enn alt annet på markedet, lanserer i tillegg en ny virtual boy, dvs high end VR på høyde med HTC Vive. Kupper hele markedet, og blir igjen kongen av konsollmarkedet som på slutten av 80-tallet. Hadde vært episk. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 kjøpte nå Legend of Zelda Breath of Wild LE Switch Spill + Sound Selection + Master Sw. Fig https://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-switch/spill/mario/zelda/pokemon/legend-of-zelda-breath-of-wild-le-switch-spill-sound-selection-master-sw-fig-130777-p0000059715 Ikke for å ta gleden. Men det er ikke limited edition som er avbildet der. Får ikke med kartet i Europa. Her er utgaven vi får. Er ca. samme som den over bare uten kart og den mynten: http://nintendoeverything.com/europe-getting-limited-edition-of-zelda-breath-of-the-wild/ Helt toppers er bare sverde jeg hvil ha da. Kostet meg 1500Kr for en ekte replica av master sword, med real størrelse og ekte stål på ebay. Anbefales Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Hallo? Bomberman? Ja takk til Bomber man Flere enn meg som håper på et Professor Layton-spill til Switch? Greit nok de er sikkert veldig opptatt med Ni No Kuni 2, men hadde vært artig å sett professoren i et nytt spill på Switch. Fant denne artikkelen her: http://www.ign.com/articles/2016/10/31/professor-layton-developer-level-5-talks-nintendo-switch-support-ni-no-kuni-2 Hvem spill da du. Dette er god lesning for Enlightened. Er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre ut av det. Om dette stemmer, så planlegges det muligens en ny dock som gir nesten PS Pro-ytelse? http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1334753 Endelig mario med rå grafik. Nå ble jeg fyret Ombestemt deg eller å kjøpe Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Usikker på om denne er linket til før: MarioKart kjører stødig i 1080p 60fps Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Nintendo Switch Cookie https://www.tastemade.com/shows/cookie-the-news/nintendo-switch Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) 5k for Switch, Zelda og en pro controller er jaggu meg stivt.. 800 kr for en kontroll er.. Meh. Mulighet til å bruke Wii U pro controller hadde vært fint. Endret 18. januar 2017 av d'espresso 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 5k for Switch, Zelda og en pro controller er jaggu meg stivt.. 800 kr for en kontroll er.. Meh. Mulighet til å bruke Wii U pro controller hadde vært fint. Du den er ikke så dyr da, Xbox One Elite Wireless Controller er dyrere da 1288.kr, bruker den til pc veldig bra joystikk til en stiv pris ja. Men Nintendo Switch Pro Controller kan være like bra da til 798.kr Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 5k for Switch, Zelda og en pro controller er jaggu meg stivt.. 800 kr for en kontroll er.. Meh. Mulighet til å bruke Wii U pro controller hadde vært fint. Du den er ikke så dyr da, Xbox One Elite Wireless Controller er dyrere da 1288.kr, bruker den til pc veldig bra joystikk til en stiv pris ja. Men Nintendo Switch Pro Controller kan være like bra da til 798.kr Pro Controller. Inkluderer bevegelseskontroller, HD rumling, innebygd amiibo funksjonalitet, og mer. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Flere enn meg som håper på et Professor Layton-spill til Switch? Greit nok de er sikkert veldig opptatt med Ni No Kuni 2, men hadde vært artig å sett professoren i et nytt spill på Switch. Fant denne artikkelen her: http://www.ign.com/articles/2016/10/31/professor-layton-developer-level-5-talks-nintendo-switch-support-ni-no-kuni-2 Hvem spill da du. En spillserie fra DS/3DS. Ganske høy kvalitet på historien og gode puzzles som ofte brukte touchskjermen. Hadde vært fint å sett et spill i den serien på switch. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Flere enn meg som håper på et Professor Layton-spill til Switch? Greit nok de er sikkert veldig opptatt med Ni No Kuni 2, men hadde vært artig å sett professoren i et nytt spill på Switch. Fant denne artikkelen her: http://www.ign.com/articles/2016/10/31/professor-layton-developer-level-5-talks-nintendo-switch-support-ni-no-kuni-2 Hvem spill da du. En spillserie fra DS/3DS. Ganske høy kvalitet på historien og gode puzzles som ofte brukte touchskjermen. Hadde vært fint å sett et spill i den serien på switch. takk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Har trua på det kommende Super Mario Odyssey Endret 18. januar 2017 av Mala 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Bomberman er kjempekjekt partyspill. Men jeg har prøvd en del forskjellige versjoner, og syns fremdeles at de enkleste versjonene er de gøyeste. Det er et minispill med verdi 50-100 kr. Maks. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Har ikke spilt bomberman siden Sega, eller noe i den duren. Dermed er ikke hypen så stor for det, men skal definitivt ta en titt. Det er nok mange som har forhåndsbestilt som ikke får til release, og med min flaks er nok jeg en av de, selvom jeg bestilte så å si med en gang komplett la Switch ut til forhåndsbestilling. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 5k for Switch, Zelda og en pro controller er jaggu meg stivt.. 800 kr for en kontroll er.. Meh. Mulighet til å bruke Wii U pro controller hadde vært fint. Du den er ikke så dyr da, Xbox One Elite Wireless Controller er dyrere da 1288.kr, bruker den til pc veldig bra joystikk til en stiv pris ja. Men Nintendo Switch Pro Controller kan være like bra da til 798.kr Nei. Nekter å tro på at den pro controlleren som har fått halvlunkne bemerkninger på å føles litt billig lever opp til Xbox elite kontrolleren. Elite kontrolleren til Xbox er Gud for konsoll. Den blir nok god men den blir ikke Gud. 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Blir ikke bedre av at det er uønsket gimmik-funksjonalitet som drar prisen opp heller Motion controls, vekk med det. HD rumble, vekk med det. Built-in amiibo functionality, vekk med det. 2 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Blir ikke bedre av at det er uønsket gimmik-funksjonalitet som drar prisen opp heller Motion controls, vekk med det. HD rumble, vekk med det. Built-in amiibo functionality, vekk med det. Det er jeg uenig i. Jeg syntes det er fint at Nintendo prøver å finne på noen nye ting, i stedet for bare å dytte litt ekstra hestekrefter i en ny boks hele tiden. Wii og (3)DS var fantastiske maskiner! 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Måtte Nintendo aldri forandre seg når det kommer til å innovere og leke med nye ideer. Pokker å kjedelig det hadde vært om det eneste fokuset hadde vært antal Mhz og piksler på skjermen. Ja det er gøy det også men det må da være plass til noen som tenker anderledes? Det jeg håper Nintendo vil overaske med etterhvert som vi nærmer oss lansering er en sikkelig eShop med stort utvalg eldre Nintendo spill som er låst til en konto og ikke fks maskinen/SD brikke. Og at endel Indie og tredjeparts spill vil komme underveis og fylle inn hullene for deres eldre og nye Nintendo spill. Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 (endret) Det er bra med nye tanker og ideer, men man trenger nødvendigvis ikke velge mellom det og sterkere (nærmere eller ca lik som konkurrentene) maskinvare. Jeg tror det er marked for en Nintendo konsoll som innehar både i pose og sekk. Men værre med det totale salget for dem, kanskje? For min del hadde jeg gledelig betalt rundt 399-450 dollar for en Switch som var mye sterkere i dock'n. Det har noe med at man vil oppleve Nintendo spill i høy oppløsning med 60 FPS LarZen: 2:25>. Det blir Nintendo Accounts på Switch, så det virker jo ut som en fremgang Endret 18. januar 2017 av cuberen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå