Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å ta gleden. Men det er ikke limited edition som er avbildet der. Får ikke med kartet i Europa.

Her er utgaven vi får. Er ca. samme som den over bare uten kart og den mynten:

http://nintendoeverything.com/europe-getting-limited-edition-of-zelda-breath-of-the-wild/

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Må si jeg liker aktiviteten på Switch-forumet. Det koker her inne

Jeg kommer til å koke om det er for sent å forhåndsbestille neste uke. Får først penger inn torsdag, og er opptatt med først studier hele torsdag og fredag og så skal jeg i 95-årsdag på landet umiddelbart etterpå. Så kan ikke få gjort det før mandag ser det ut til...:(

Lenke til kommentar

Ikke for å ta gleden. Men det er ikke limited edition som er avbildet der. Får ikke med kartet i Europa.

Her er utgaven vi får. Er ca. samme som den over bare uten kart og den mynten:

http://nintendoeverything.com/europe-getting-limited-edition-of-zelda-breath-of-the-wild/

Helt toppers er bare sverde jeg hvil ha da. :dribble:

Lenke til kommentar

Dere som ikke liker prisen; Vent på en god sommer bundle med Splatoon 2, når Nintendo innser at de har gått på en smell.

Om du ikke liker Splatoon er det også værdt å vente helt til Q4 da Mario Odyssey kommer ut (Eller i alle fall skal komme ut, ikke helt utenkelig at det blir forsinket som Galaxy gjorde.)

Jeg smører meg med tålmodighet.

Lenke til kommentar

Hallo? Bomberman?

Husker jeg spilte en utgave av bomberman på 123spill når jeg var rundt 10 år

Hva er det som gjør switch-versjonen verdt 550kr?

Den versjonen jeg spilte i barndommen er det beste partyspillet noensinne i min bok.:) Så mye moro! De som har prøvd Bomberman R i helgen sier det er like moro som de gamle spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...