Thor. Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Slik har Nintendo blitt. De tar full pris for 15 år gamle spill nå. 3 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 (endret) GimleSag skrev (1 time siden): Har rotet bort Zelda BotW,..... https://www.retrogaming.no/products/12-in-1-game-card-storage-protector-case-box-for-nintendo-switch-black?utm_source=shopello_no&utm_medium=cpc&utm_campaign=google+shopping+ads&utm_term=sport+og+fritid-20&utm_content=EAIaIQobChMIzpSk7daA7wIVEON3Ch0ftApJEAQYAyABEgLKPPD_BwE&gclid=EAIaIQobChMIzpSk7daA7wIVEON3Ch0ftApJEAQYAyABEgLKPPD_BwE Endret 23. februar 2021 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 PÃ¥inter skrev (1 time siden): Hot Wheels trailer. Er dette det nærmeste vi får av en ny F-Zero...? Sukk, jeg savner den serien 😑 Skjønner ikke hvorfor Nintendo har nedprioritert den, solgte ikke GX på Gamecube forholdsvis bra om jeg husker riktig? Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 (endret) Holy shieeeet nå snakker vi! BotW møter Pokémon? Pokémon Legends: Arceus Endret 26. februar 2021 av GimleSag 2 Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Pokémon Diamond og Pearl pusses opp til Switch Dette er jo også spennende, et av de få Pokémon-spillene jeg aldri har prøvd. Følte meg vel litt for gammel når de kom, men nå er jeg - merkelig nok - gammel nok igjen😅 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 GimleSag skrev (6 timer siden): Dette er jo også spennende, et av de få Pokémon-spillene jeg aldri har prøvd. Følte meg vel litt for gammel når de kom, men nå er jeg - merkelig nok - gammel nok igjen😅 Gøye nyheter! Hadde aldri DS, så det kan jo bli gøy. Har forsåvidt ikke spilt Pokemon siden red & blue før jeg nylig spilte Sword, men det slo egentlig an! Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 NINTENDO'S PRESIDENT SAYS IT'S IMPORTANT TO RESPECT FAN MEMORIES WHEN CREATING MORE CONTENT FOR NINTENDO'S CHARACTERS https://gonintendo.com/stories/377709-nintendo-s-president-says-it-s-important-to-respect-fan-memories Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 (endret) Behold, the fruits of Nintendo's labor Here's All the Nintendo Switch Games With Physical Releases That Were Published by Nintendo In one picture. https://www.destructoid.com/stories/whoa-seeing-all-of-the-nintendo-published-physical-switch-games-in-one-image-is-neat-622580.phtml Endret 12. mars 2021 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. mars 2021 Del Skrevet 13. mars 2021 Bowser's Fury. En slags lengre, mer open world Super Mario 3D World-bane der du skal fly rundt og samle på ting med Godzilla-aktive kamper mot Bowser innimellom. Et greit lite tillegg til Super Mario 3D World på Switch, men for min del ikke noe mer enn helt ok. Gameplay-messig er det mer av det samme, bortsett fra kampene med Bowser, men disse sliter med et ganske stivt kamera som i blant gjør så du ikke kan se hva Bowser holder på med. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 (endret) Hot Wheels Is Releasing A Mario Kart Rainbow Road Raceway Track Super Mario, leading the way https://www.nintendolife.com/news/2021/03/hot_wheels_is_releasing_a_mario_kart_rainbow_road_raceway_track ikke sant.... Endret 15. mars 2021 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 PÃ¥inter skrev (6 minutter siden): Det er jo interessant at Nintendo of America mener originalen ikke hadde spesielt gode kontroller. 😅 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 (endret) PÃ¥inter skrev (3 timer siden): Flashbacks til ren skrekk og gru og gamebreaking grusomme kontrollere. Fysj. Så trist at de valgte å bringe akkurat dette jævla spillet til Switch Endret 16. mars 2021 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå