GimleSag Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Mario Golf Super Rush - 25. juni 2 Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 10 minutter igjen nå, spørsmålet er; får vi noe BotW 2 gameplay eller Metroid?! Mer Hyrule Warriors får vi i hvert fall... Lenke til kommentar
Deepfarm Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 GimleSag skrev (2 minutter siden): 10 minutter igjen nå, spørsmålet er; får vi noe BotW 2 gameplay eller Metroid?! Mer Hyrule Warriors får vi i hvert fall... Ingenting å dele av BotW 2 enda. Lenke til kommentar
Deepfarm Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 (endret) Skyward Sword til Switch, 16 Juli. Endret 17. februar 2021 av Deepfarm Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Apex Legends faktisk! Så ganske smooth ut, men har mine tvil. Nååå kommer det noe BotW2 her! Eller en beklagelse på at vi ikke får se noe mer foreløpig i hvert fall 😞 Skyward Sword HD kommer Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 1 minute ago, Deepfarm said: Skyward Sword til Switch Kanskje det eneste Zelda jeg aldri har fullført. Ikke 50% engang. Spørs om det blir å prøve på nytt! Om prisen forsvarer et nytt kjøp, dog. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 (endret) Jeg skal gi det ræva Skyward Sword en sjangse til, rett og slett. Endret 17. februar 2021 av Mala Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 «Last game of today»...Metroid!! Nei fytti rakkern, mer Splatoon. God natt Lenke til kommentar
Deepfarm Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Er vel det eneste spillet i serien jeg ikke har prøvd, så får vel prøve det for en gangs skyld Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Nintendo, hva f****??! Skyward Sword var sikkert det minst spennende de kunne gjort utav Zelda-jubileumet ... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Første gang jeg faktisk har fått litt lyst på Mario Golf, men ser an anmeldelser. No More Heroes 3 var hakket mer galskap enn jeg var forberedt på. Skeptisk til om det er noe for meg. Miitopia blir en hit blant jentene mine. Håper det ikke er alt for dyrt. Også deilig at Skyward Sword endelig kommer! Litt vel kantete grafikk og textures enn jeg hadde håpet på og litt synd de ikke endret spillet slik at man kan bruke vanlige kontroller, men det hadde nok krevd en større overhaling av hele spillet. Tenkte et øyeblikk der at siste spill ute var Metroid Prime 4, så det ble litt nedtur. Ellers en enorm mengde spill, men kvaliteten virker så som så og mye som har vært ute på andre plattformer lenge. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Hva tenker dere om at Skyward Sword er så lavoppløselig og tåkete og kalles likevel en HD remaster?? Personlig sykt skuffet. 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 (endret) Det er litt synd man ikke gjør seg litt mer flid når man først gir ut eldre spill til fullpris. Her har man nok omtrent bare økt oppløsningen, tilpasset kontrollene og ikke gjort noe mer. Det ser langt klarere ut, men detaljenivået og teksturene skuffer når man vet hva Switch er kapabel til. De gjorde vel noe det samme med Twilight Princess til Wii U. Endret 17. februar 2021 av kilik Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 fnwilborn skrev (18 minutter siden): Hva tenker dere om at Skyward Sword er så lavoppløselig og tåkete og kalles likevel en HD remaster?? Personlig sykt skuffet. At Nintendo atter en gang legger inn minimumsinnsatsen. 2 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Og Miitopia er fullpris. Drøyt. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 (endret) Men... Betyr dette at det ikke blir en eller annen variant av tLoZ Collectors Edition for Switchen ala den som kom til GC? Hadde jo vært perfekt anledning. Pakk den inn i en snasen kiste eller whatnot, med Wind Waker, Twilight Princess, Skyward Sword, Ocarina of Time, Majoras Mask ++. Farken. Edit: Får krysse fingrene for en magisk direct om tre dager - 35 år på dagen etter eneren kom ut. Endret 18. februar 2021 av d'espresso Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Nintendo slutter ikke å overraske med gjerrigheten sin, gitt. Her burde de lansert en Zelda bundle med Skyward Sword HD, Wind Waker HD og Twilight Princess HD, men nei, her skal vi nok få lov til å betale fullpris for disse hver for seg. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 6 minutes ago, Nimrad said: Nintendo slutter ikke å overraske med gjerrigheten sin, gitt. Her burde de lansert en Zelda bundle med Skyward Sword HD, Wind Waker HD og Twilight Princess HD, men nei, her skal vi nok få lov til å betale fullpris for disse hver for seg. Koster SS fullpris er det fullstendig natta. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 d'espresso skrev (2 minutter siden): Koster SS fullpris er det fullstendig natta. Men det gjør det altså, Nintendo på sitt verste akkurat det: https://www.nintendo.com/games/detail/the-legend-of-zelda-skyward-sword-hd-switch/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå