CaZpeR Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Kvelding skrev (På 4.2.2021 den 15.51): Hei! Min ene Joycon har fått drift. Kjøpte konsollen på Finn, og har digital kvittering fra Toys'r'Us, men deres nettsider er nede. Ønsker ikke å dra til butikken akkurat nå pga korona. Har noen erfaringer med å ta direkte kontakt med Bergsala? Får man returseddel, må man betale for frakt selv? Dette burde jo Nintendo/Bergsala betale isåfall siden de selger et defekt produkt. https://www.nintendo.no/informasjon/86-informasjon-om-service-og-support her finner du lenke til skjema for service til Bergsala direkte. Har ingen erfaring med dem direkte, men bør vel kunne ordnes med dem. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. februar 2021 Del Skrevet 14. februar 2021 Har kost meg med 3D World i helgen. Perfekt sammen med 8-åringen. Godt med litt tradisjonelt og "rett fram" plattformer etter Odyssey som jeg følte ble litt vel sandbox-aktig for min del. Nostalgiske referanser for de som har en barndom preget av SMB 1-3 og SMW. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Syns synd på Spawn Wave. Men utrolig bra nyhet! 2 Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Håper på Zelda news! 1 Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 fnwilborn skrev (1 time siden): Syns synd på Spawn Wave. Men utrolig bra nyhet! Stort sett hver gang han avblåser muligheten så boom😂 Håper de viser Zelda og Metroid, men regner med det er 30 minutt Smash, 10 minutt med Animal Crossing, 7 minutter med mindre titler, 3 minutter med Zelda jubileum som er Ocarina, Wind Waker og Twilight Princess samling (de siste er GC og Wii utgaven ikke HD😜 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 (endret) Magnus Rydningen skrev (17 minutter siden): Stort sett hver gang han avblåser muligheten så boom😂 Håper de viser Zelda og Metroid, men regner med det er 30 minutt Smash, 10 minutt med Animal Crossing, 7 minutter med mindre titler, 3 minutter med Zelda jubileum som er Ocarina, Wind Waker og Twilight Princess samling (de siste er GC og Wii utgaven ikke HD😜 Skjønner helt ærlig ikke hvorfor de skal ha 30 min på et over 2 år gammelt spill(Smash) 😑 Edit: Ops, så nå at du antok! Endret 16. februar 2021 av svenka Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Det må bli noe Zelda-nytt. De kan ikke kaste bort en så god anledning. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Stjele oppmerksomheten fra de andre konsollene kommer på et treffende tidspunkt for en Direct? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Verden trenger visst flere smash-karaktererer Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Håper på en liten "teaser" av BotW 2. Jeg tror de sparer en større gameplay-annonsering til en E3-Direct i juni. Kanskje mer sannsynlig at de lanserer noen eldre Zelda-spill i forbindelse med jubileet på søndag. Også mest sannsynlig: Bravely Default 2 - kommer ut om en uke New Pokémon Snap - april Håper på: Bayonetta 3 - ingen dato foreløpig, sommer/tidlig høst? 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Satser på en annonsering og rask lansering av en Zelda-samling. Hadde vært kult med HD-utgaver av 3DS-versjonene av OOT og MM, WiiU-utgaven av WW og TP, men mtp. latmannsjobben de gjorde med Mario-samlingen så er vel det bare å glemme. En tease og avsløring av jul 2021 release for BOTW2 er vel også lov å håpe på? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Hvis det kommer en Zelda-pakke som med Mario ser jeg for meg følgende: Ocarina of Time 3DS i HD Wind Waker HD (fra Wii U) Twilight Princess HD (fra Wii U) 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 @kilik Det hadde vært en bra pakke. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 (endret) kilik skrev (5 timer siden): Hvis det kommer en Zelda-pakke som med Mario ser jeg for meg følgende: Ocarina of Time 3DS i HD Wind Waker HD (fra Wii U) Twilight Princess HD (fra Wii U) Og Majora's Mask? Endret 17. februar 2021 av svenka Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 430000 seere klare her, pluss alle de andre stedene, spente folk tror jeg....🙃 Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Fy steike så klein dub🙃 Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Enda flere manga-karakterer til Smash, ugh! Fall Guys kommer til Switch! Det er jo en godsak. Lenke til kommentar
Deepfarm Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 GimleSag skrev (5 minutter siden): Enda flere manga-karakterer til Smash, ugh! Fall Guys kommer til Switch! Det er jo en godsak. Spillet er jo allerede dødt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå