Comma Chameleon Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 PÃ¥inter skrev (1 time siden): A recent update to Animal Crossing has sparked speculation of the imminent release of a more powerful Switch console, while a Nintendo insider has indicated when Breath of the Wild 2 will be released https://www.dailystar.co.uk/news/latest-news/nintendo-switch-pro-latest-zelda-23051789 Vanskelig å se hvordan de klarer å vri den updaten om til å handle om en ny switch. Og at botw 2 kan komme neste jul er vel ganske forventet. Ikke tidligere i alle fall. Slipp de til pc sier nå jeg. Switchen vår har aldri vært ute av docken. Hater dette eksklusivitets-tullet Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Comma Chameleon skrev (20 timer siden): Slipp de til pc sier nå jeg......Hater dette eksklusivitets-tullet Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 (endret) PÃ¥inter skrev (1 minutt siden): Enig i at det er 100% urealistisk, men det er da lov å håpe at ikke Nintendo skal holde på slik i 20 år til eller noe. Eventuelt bare at emulatorene blir gode nok. Endret 23. november 2020 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 23. november 2020 Del Skrevet 23. november 2020 Comma Chameleon skrev (1 time siden): Enig i at det er 100% urealistisk, men det er da lov å håpe at ikke Nintendo skal holde på slik i 20 år til eller noe. Eventuelt bare at emulatorene blir gode nok. Er en grunn til at Nintendo er der de er, nettopp å ALDRI SELGE merkevaren sin! 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Mange spill som er nedsatt i en periode på Nintendo eShop nå. (Varer cirka 5-6 dager til.) Link's Awakening muligens for min del. Dog, har et annet spill jeg bør spille først, og lite med tid til gaming 😕 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Leak Suggests a New Mario Game is Coming Soon to Nintendo Switch https://gamingintel.com/new-mario-game-leak-nintendo-switch/ 1 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 (endret) Jeg vurderer å kjøpe Nintendo Switch og noen spill som julegave til sønnen min på 5 år. Hvilket spill anbefaler dere? Jeg tenker Mario Kart 8 og Mario Party? (Pluss The Legend Zelda: Breath of the Wild til meg, hehe) Eller har dere andre anbefalinger? Og bør jeg kjøpe digitalt eller fysisk spill? Endret 1. desember 2020 av fox Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 fox skrev (33 minutter siden): Hvilket spill anbefaler dere? Har en kompis med en sønn rundt din alder, kanskje 1-2 år eldre. Pokemon var en stor suksess der i huset hvertfall. fox skrev (34 minutter siden): Og bør jeg kjøpe digitalt eller fysisk spill? Der det er billigst? Fordelen med fysisk spill er at man ofte får de billigere pluss de kan videreselges om du skal selge konsollen igjen. Fordelen med digitale spill er at du slipper å drasse rundt på den fysiske kassetten og enklere å bytte spill. 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 fox skrev (37 minutter siden): Jeg vurderer å kjøpe Nintendo Switch og noen spill som julegave til sønnen min på 5 år. Hvilket spill anbefaler dere? Jeg tenker Mario Kart 8 og Mario Party? (Pluss The Legend Zelda: Breath of the Wild til meg, hehe) Eller har dere andre anbefalinger? Og bør jeg kjøpe digitalt eller fysisk spill? Mario Odyssey kanskje? Evt. så er Yoshis Crated World myntet på de aller minste, men jeg vil påstå at Odyssey er et bedre spill. Jeg var vel på hans alder da jeg spilte Super Mario 64 første gang, Odyssey er i samme gate Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Nimrad skrev (Akkurat nå): Har en kompis med en sønn rundt din alder, kanskje 1-2 år eldre. Pokemon var en stor suksess der i huset hvertfall. Der det er billigst? Fordelen med fysisk spill er at man ofte får de billigere pluss de kan videreselges om du skal selge konsollen igjen. Fordelen med digitale spill er at du slipper å drasse rundt på den fysiske kassetten og enklere å bytte spill. Takk Hvilket Pokemon-spill er det snakk om? Fysisk spill er dyrere som jeg har oppfattet det? Jeg får ikke sjekket det med eShop uten Switch. Buddy Dakota skrev (1 minutt siden): Mario Odyssey kanskje? Evt. så er Yoshis Crated World myntet på de aller minste, men jeg vil påstå at Odyssey er et bedre spill. Jeg var vel på hans alder da jeg spilte Super Mario 64 første gang, Odyssey er i samme gate Ja, bra forslag Jeg ser at spillene ligger på 599 i fleste steder. Hva koster spillene på eShop hvis du vet det? Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Hva er greia med at prisene på Nintendo-spill til Switch aldri går ned? Pokemon Sword & Shield er 1 år gammelt, Super Smash Bros. Ultimate og Mario Party 2 år, Super Mario Odyssey 3 år. Hvorfor selges alle fortsatt til mellom 530 og 650 kroner?! Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 RaptorStrike skrev (4 minutter siden): Hva er greia med at prisene på Nintendo-spill til Switch aldri går ned? Pokemon Sword & Shield er 1 år gammelt, Super Smash Bros. Ultimate og Mario Party 2 år, Super Mario Odyssey 3 år. Hvorfor selges alle fortsatt til mellom 530 og 650 kroner?! Jeg lurer på det samme, det er faktisk til min overraskelse at spillene er så dyre. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 På Obs butikken vi har her i Ålesund pleier de av og til prise ned spilla til 500kr stykke, til og med Nintendo sine egne. Av min erfaring er de og Elkjøp billigst på fysiske spill. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 fox skrev (16 minutter siden): Takk Hvilket Pokemon-spill er det snakk om? Fysisk spill er dyrere som jeg har oppfattet det? Jeg får ikke sjekket det med eShop uten Switch. Pokemon Sword/Shield (det er samme spill). Fysiske spill er ofte billigere er mitt inntrykk. Oftere tilbud der. Eller så kan du kjøpe brukt. Jeg har kjøpt alle spill utenom animal crossing brukt på finn.no 2 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 RaptorStrike skrev (11 minutter siden): Hva er greia med at prisene på Nintendo-spill til Switch aldri går ned? Nå er det vel sjelden at BMW, Mercedes, Rolex og Rolls Roys går ned i pris også!? 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 De tar seg godt betalt fordi de kan det. Spillindustrien er en industri. Det handler om å tjene penger. Antar de har gjort markedsanalyser og kommet fram til at de vil tjene mer på å ikke redusere prisen på disse spillene. Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Hvorfor har Nintendo så spesielle markedsanalyser kontra alle andre spillprodusenter...? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Si det. De liker i hvert fall å gå litt andre veier enn, for eksempel, Sony (Playstation) og Microsoft (Xbox). En strategi som ofte slår veldig bra an er å eliminere konkurransen med å ikke konkurrere. Skape sitt eget lille marked, og dra nytte av det. Har man et eget marked som man styrer, har man litt friere tøyler. En liten fordel for Nintendo, med å aldri sette sine spill på salg, er at da vet folk at dette er spill som ikke går på salg. Ergo, ikke vits i å vente med å kjøpe de. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå