Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra nvidia geforce sin offisielle Facebookside etter pressekonferansen til Nintendo. Syns de skriver tegra altså....
Tegra har ingenting med GPU/Pascal å gjøre. Tegra kan bety Tegra X1 eller Tegra X2. Men for å si det slik: Hvis Switch hadde hatt Pascal så hadde ikke Nintendo holdt det hemmelig. Endret av Donkey Kong
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Fra nvidia geforce sin offisielle Facebookside etter pressekonferansen til Nintendo. Syns de skriver tegra altså....
Tegra har ingenting med GPU/Pascal å gjøre. Tegra kan bety Tegra X1 eller Tegra X2. Men for å si det slik: Hvis Switch hadde hatt Pascal så hadde ikke Nintendo holdt det hemmelig.

Joda, men jeg tror både nvidia og Nintendo hadde slått seg på brystkassen hvis det var Pascal.

Men selvsagt. Kan jo ta feil.

Lenke til kommentar

Tegra har ingenting med GPU/Pascal å gjøre. Tegra kan bety Tegra X1 eller Tegra X2. Men for å si det slik: Hvis Switch hadde hatt Pascal så hadde ikke Nintendo holdt det hemmelig.

Enig. Folk hadde blitt mer hyped om ordet Pascal hadde vært med i bildet, så det er maxwell de bruker med 95% sannsynlighet. Man får ikke bra touch skjerm, funksjonalitet OG en pascal brikke fra Nvidia til 3000kr. Nintendo skal jo også ha en bit av kaka, så hvis det faktisk er Pascal så blir jeg virkelig overasket.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

men det er nu ganske bra spot on på de joycon's og batterikapasitet. + SL RL knappene.

Folk diskuterer på de fargene som er på joycons, kanskje det er fordi splatoon er i den Switch pakken? ikke noe dårlig sannsynlighet det heller med tanke på fargene.

edit:

Tror ikke Nintendo hadde leaked  specs, de er ikke gjort det enda, vi sitter enda og spekulerer om det er maxwell eller pascal faktisk. Isåfall, si en konsoll hvor nintendo har gått ut med specs ;)

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Enig. Folk hadde blitt mer hyped om ordet Pascal hadde vært med i bildet, så det er maxwell de bruker med 95% sannsynlighet. Man får ikke bra touch skjerm, funksjonalitet OG en pascal brikke fra Nvidia til 3000kr. Nintendo skal jo også ha en bit av kaka, så hvis det faktisk er Pascal så blir jeg virkelig overasket.

Tror jeg ingenting på... Kanskje du? og jeg, men det er en grunn bak det, vi følger med på dette, det gjør ikke de fleste. Bare gå noen poster tilbake så er du uvitenhet allerede. (Cazper sin innlegg) viser ganske tydelig han henger ikke helt med når det kommer til denne delen og jeg forstår det godt, dette er helt uinteressant for folk flest.

Lenke til kommentar

Fikk akkurat mail av gamezone.no at jeg har fått bekreftet levering 30.04.2017 på både Switch, pro kontroller og BOTW. :hmm:

Produktsiden med grå switch konsollen har bekreftet leveringdato den 31.03.2017 ikke lenger første mars.
https://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-switch/maskinvare/maskinvare/nintendo-switch-konsoll-gr%c3%a5-med-grey-joy-con-h%c3%a5ndkontroll-130484-p0000059421

Ifølge platekompaniet er bekreftet pris 3590 kr, men de selger den grå og farge med 200 kr rabatt i en kort periode

Endret av Athen
Lenke til kommentar

Fikk akkurat mail av gamezone.no at jeg har fått bekreftet levering 30.04.2017 på både Switch, pro kontroller og BOTW. :hmm:

Produktsiden med grå switch konsollen har bekreftet leveringdato den 31.03.2017 ikke lenger første mars.

https://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-switch/maskinvare/maskinvare/nintendo-switch-konsoll-gr%c3%a5-med-grey-joy-con-h%c3%a5ndkontroll-130484-p0000059421

Ifølge platekompaniet er bekreftet pris 3590 kr, men de selger den grå og farge med 200 kr rabatt i en kort periode

Glad(foreløpig) at jeg ikke bestilte der da ^^,
Lenke til kommentar

Har allerede forhåndsbestilt på platekompaniet også for å være sikker. Lar det gå noen dager før jeg kansellerer hos gamezone for se om de endrer dato igjen. Ordren min på gamezone sin side sier at den blir sendt 31.03.2017, mens eposten jeg fikk sier 30.04.2017. Noe er feil et sted.

Platekompaniet har hvertfall ikke skuffet meg tidligere når jeg har forhåndsbestilt varer. De åpnet akkurat bestillinger for switch og mest trolig skal jeg klare å den til lanseringdato.

Endret av Athen
Lenke til kommentar

Svensk distributør har satt svensk pris nå ifølge sweclockers.com. Svensk utsalgspris blir 3600 sek, som tilsvarer 3400 nok. En norsk pris rundt 3500 kr er ikke veldig usannsynlig da vil jeg tro.

Endret av bo1e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...