PÃ¥inter Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 NOTED INSIDER SUGGESTS THE UNANNOUNCED 3D COLLECTION WILL NOW RELEASE CLOSER TO CHRISTMAShttps://www.videogameschronicle.com/news/mario-switch-remasters-have-been-delayed-beyond-series-35th-birthday-its-claimed/ Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Morsom overraskelse. 3 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Nimrad skrev (8 minutter siden): Morsom overraskelse. Herlig....akkurat hva Nintendo står for....leketøy for alle. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Jo mer Nintendo slipper ut rundt Switch jo mer irritert blir jeg over at de ikke lar noen spill komme til PC. Hadde Breath of The Wild (og etterhvert nr 2) vært på PC hadde jeg aldri måttet kjøpt en Switch. Leketøy altså. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Comma Chameleon skrev (1 minutt siden): Jo mer Nintendo slipper ut rundt Switch jo mer irritert blir jeg over at de ikke lar noen spill komme til PC. Hadde Breath of The Wild (og etterhvert nr 2) vært på PC hadde jeg aldri måttet kjøpt en Switch. Leketøy altså. Veeeldig bra... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Comma Chameleon skrev (24 minutter siden): hadde jeg aldri måttet kjøpt en Switch Og nettopp derfor kommer det ikke til PC 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Nimrad skrev (3 minutter siden): Og nettopp derfor kommer det ikke til PC Ja, men er bare så utrolig irriterende når man må kjøpe en konsoll for å spille et spill som kunne blitt kjørt av en mobil. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Comma Chameleon skrev (1 minutt siden): Ja, men er bare så utrolig irriterende når man må kjøpe en konsoll for å spille et spill som kunne blitt kjørt av en mobil. Tenk positivt. Du får spille et spill med millionbudsjett for bare noen hundrelapper. Kjøper du en Prada-veske betaler du titusener for noe som koster noen hundrelapper å produsere. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Comma Chameleon skrev (4 minutter siden): .....bare så utrolig irriterende når man må kjøpe en konsoll for å spille et spill som kunne blitt kjørt av en mobil. Dette spillet kan ingen mobil klare, kjøp det. Da kan du skryte til kompisene dine. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Nimrad skrev (44 minutter siden): Tenk positivt. Du får spille et spill med millionbudsjett for bare noen hundrelapper. Kjøper du en Prada-veske betaler du titusener for noe som koster noen hundrelapper å produsere. Budsjettet har ikke så mye å si da de tjener enda flere millioner på det uansett. Og fordi man faktisk må kjøpe en Switch kun for det spillet så blir det snakk om tusenlapper. Overprisede mote-produkter er en elendig sammenligning. Spillet er bra, men man trenger ikke blindt støtte det Nintendo (og forsåvidt Sony) gjør. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Den radiostyrte mario karten så jo kjempekul ut. Men sånn mine unger leker med ting hadde det vart omtrent tre dager før noe viktig var knukket av. "Vi lager et hopp fra spisebordet og ned på gulvet!" "Jaaa!" "Kult! Gjør det igjen!" Og sånn går nu dagan. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Mør stønt-ape skrev (7 minutter siden): Den radiostyrte mario karten så jo kjempekul ut. Men sånn mine unger leker med ting hadde det vart omtrent tre dager før noe viktig var knukket av. "Vi lager et hopp fra spisebordet og ned på gulvet!" "Jaaa!" "Kult! Gjør det igjen!" Og sånn går nu dagan. Hvis den radiostyrte bilen er laget like solid som denne så har du lite å frykte. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Nintendo Switch chega esse mês ao Brasil por R$ 2.999https://www.nerdsite.com.br/2020/09/nintendo-switch-chega-esse-mes-ao-brasil-por-r-2-999/ Bra man ikke bor i Brasil, ca 5000 for en Switch. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Hvor får jeg forhåndsbestille game & watch super mario bros og fysisk super mario 3d all stars? Jeg finner jo ingenting i norge 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Hoigo76 skrev (30 minutter siden): Hvor får jeg forhåndsbestille game & watch super mario bros og fysisk super mario 3d all stars? Jeg finner jo ingenting i norge Utsolgt!https://store.nintendo.co.uk/nintendo-merch-accessories/game-watch-super-mario-bros./12690781.html Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Hoigo76 skrev (1 time siden): Hvor får jeg forhåndsbestille game & watch super mario bros og fysisk super mario 3d all stars? Jeg finner jo ingenting i norge Finner flere når jeg søker på prisguiden.no og prisjakt.no. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Mør stønt-ape skrev (55 minutter siden): Finner flere når jeg søker på prisguiden.no og prisjakt.no. Ja ser det nå, de har vært trege å annonsere det.. satte en bestilling på komplett:) Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Det er mye søppel, det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå