GimleSag Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 10 minutes ago, Nimrad said: Synd det ligger til nesten full pris. Jeg har spilt eneren, men rakk ikke fullføre 2-ren og aldri prøvd infinite. Om bare Nintendo kan få ut fingern sin og legge til støtte for BT-headset så kjøper jeg på flekken. Perfekt reise-underholdning. Faen at Nintendo skal være så vanskelige på slikt tull da. Hadde vært fint å dratt med seg på reise med støtte for airpods ja. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 (endret) The Outer Worlds looks so bad on Switch I’m tempted to tell even people who have no other means of playing it to stay away. Ikke alle som kan port`e gitt. Endret 4. juni 2020 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Helt klart ikke noe som har livets rett på konsollen. Dette såg forjævlig ut. Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 (endret) Jeg vet jeg spurte tidligere, men har vært opptatt siste ukene. Er på jakt etter pærer og appelsiner i Animal Crossing. Spiller stort sett litt hver dag nå, og tenker å spille i kveld og i morgen kveld. Noen som vil bytte mot epler og kirsebær? Får fersken om et par dager også. Vennekoden er: 0387-5118-2900 Edit: Piper flytter forresten ut i dag om noen vil ha henne. Endret 8. juni 2020 av DKC Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Du kan komme over til min plass og ta det du ønsker fra trærne. Ikke nødvendig å bytte, har allerede vært og tatt frukt fra andre og har hver type nå Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Nintendo has 54 Switch games in the UK Top 10 https://www.thumbsticks.com/nintendo-has-54-games-in-the-uk-top-ten-06082020/ Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 The 11 best games to play on the Nintendo switch. Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Elefantmesteren skrev (1 time siden): Du kan komme over til min plass og ta det du ønsker fra trærne. Ikke nødvendig å bytte, har allerede vært og tatt frukt fra andre og har hver type nå Perfekt! Jeg gjør gjerne det! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Porten skal være åpen nå, prøv å se om det går å fly hit Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 I den virtuelle verden kan du nå henge opp «Skrik» av Munch på veggen. Nasjonalmuseet har tilgjengeliggjort åtte mesterverk i spillet Animal Crossing, som NRKs spillanmelder kaller et globalt fenomen. https://www.nrk.no/kultur/na-kan-du-fa-munch-og-van-gogh-pa-_veggen_-1.15019687 Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Elefantmesteren skrev (5 minutter siden): Porten skal være åpen nå, prøv å se om det går å fly hit Ble kasta ut av øya. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Hm, ja, vet ikke hva som skjedde der jeg. Jeg gjorde ikke noe ihvertfall, nettet pleier å være stabilt. Kan prøve igjen og se om det bare var en engangsgreie? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Var det frivillig hjemtur nå eller, du fikk med deg frukten? Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Elefantmesteren skrev (3 minutter siden): Hm, ja, vet ikke hva som skjedde der jeg. Jeg gjorde ikke noe ihvertfall, nettet pleier å være stabilt. Kan prøve igjen og se om det bare var en engangsgreie? Fikk ordna det nå! Nettet her har vært helt krise siste dagene så det var sikkert her det var noe tull. Henta litt pærer og appelsiner! Kul øy du hadde. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Btw så er Redd her, tror det bildet med epler som han selger er ekte. Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Elefantmesteren skrev (1 minutt siden): Var det frivillig hjemtur nå eller, du fikk med deg frukten? Turte ikke å være så lenge pga nettet, haha! Lenke til kommentar
...... Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Elefantmesteren skrev (Akkurat nå): Btw så er Redd her, tror det bildet med epler som han selger er ekte. Kult! Jeg kommer tilbake! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Husk å ha med stige Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Ser ut som nettfeilen var på min side nå da, fikk communication error. Har åpnet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå