Reeve Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Ja okei. Jeg skal uansett sjekke opp i det. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Det var en av de to directene annonsert... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Animal Crossing er for meg fullstendig uinteressant. Har aldri tatt i et spill i den serien. Syns det virker som ALLE "gamergurls" på Twitch er helt i hundre over dette spillet. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Jeg spilte New Leaf. Gørrkjedelig. Spilte noen timer i håp det skulle bli gøy. Ble aldri det. Men den serien er STOR. Endret 19. februar 2020 av fnwilborn Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Ja, med rosa switch lite og fokus på animal crossing, så har ikke nintendo akkurat fokusert på oss gamle gubber denne uken. Burde jeg føle meg krenket? 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Kan jeg forvente noe (merkbar) nedgang i pris på en Switch om ikke så lenge? Synes konsollen er litt dyr per i dag. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Nimrad skrev (2 minutter siden): Kan jeg forvente noe (merkbar) nedgang i pris på en Switch om ikke så lenge? Synes konsollen er litt dyr per i dag. Kort svar, nei. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Jeg synes heller den har blitt dyrere de siste månedene. Kronen synker, og koronaviruset minker produksjonen på all elektronikk. Dessuten selger den godt. Ingenting tilsier at prisen vil synke. Men hvis prisen er det som stopper deg ligger det jo masse ute på finn. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Mør stønt-ape skrev (2 minutter siden): Men hvis prisen er det som stopper deg ligger det jo masse ute på finn. Ja, jeg har kikket litt på Finn, men synes det var noe dyrt der ift nypris. Må vel bare bite i det "sure" eplet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Jeg bruker strengt tatt ikke penger på konsoller i det hele tatt. Jeg ønsker meg dem enten til jul eller bursdag og slik fikk jeg både PS4 og Switch. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Har aldri skjønt hypen rundt Animal Crossing. Ser gørrkjedelig ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 (endret) Animal Crossing fans når de hører at det er en ny veggfarge, stol eller sommerfugl i et spill: Endret 19. februar 2020 av Bytex Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 NINTENDO DIRECT LEAK CLAIMS MARCH 2020 EVENT WILL FOCUS ON METROID PRIME 4https://www.inverse.com/gaming/nintendo-direct-leak-march-2020-metroid-prime-4-mario-kart-9 1 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 On 2/19/2020 at 12:57 PM, Nimrad said: Ja, jeg har kikket litt på Finn, men synes det var noe dyrt der ift nypris. Må vel bare bite i det "sure" eplet. Om du har DNB Mastercard, eller kanskje kjenner som har det og du kan alliere deg med, så er det nytt supertilbud hos Power fra torsdag til lørdag denne uken. Jeg fikk 20 % på switchen og alt jeg har til den på den måten. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 Noen her som har kjøpt seg Two Point Hospital og eventuelt kunne fortalt litt om ytelsen? Har googlet litt men finner veldig lite annet enn en YouTube video som nevner at spillet ligger på rundt 20fps. Hvor merkbart er det, og hvordan er lesbarheten håndholdt? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 andypandy skrev (1 time siden): .......og hvordan er lesbarheten håndholdt? Sjekk videoen på eshopen så får du en ide`. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 25. februar 2020 Del Skrevet 25. februar 2020 andypandy skrev (1 time siden): Noen her som har kjøpt seg Two Point Hospital og eventuelt kunne fortalt litt om ytelsen? Har googlet litt men finner veldig lite annet enn en YouTube video som nevner at spillet ligger på rundt 20fps. Hvor merkbart er det, og hvordan er lesbarheten håndholdt? Om det ligger rundt 20 FPS er det ikke spillbart uansett hvor lesbart det er, spør du meg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Two Point Hospital var et spill jeg gledet meg til (jeg likte Theme Hospital frem til det ble altfor hektisk) men den lunkne mottagelsen gjorde at jeg mistet interessen. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 (endret) 9/10 SUPERBhttps://www.destructoid.com/review-one-finger-death-punch-2-581564.phtml Endret 26. februar 2020 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå