GimleSag Skrevet 12. februar 2020 Del Skrevet 12. februar 2020 2 hours ago, Mør stønt-ape said: 33% på eshopen gir vel omtrent samme pris som fysisk i butikk, så vet ikke om det har så masse å si. ¯\_(ツ)_/ Ahh, syntes prisen var kunstig høy ja? Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 13. februar 2020 Del Skrevet 13. februar 2020 Det der gleder jeg meg til! Håper det holder seg bra på Switchen? Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Da er det store vintersalget i gang på Nintendo eShop! Super Mario Maker 2 er med 33% rabatt nede i 392kr faktisk. Da tror jeg jaggu at jeg slår til. Flere andre gode tilbud også ser det ut som. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Hvor lenge varer salget? Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Til 1. mars, tror jeg? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Prøvde å finne en oversikt, kanskje dere vet om en nettside? Vise pris, rabatt og en ranking av hvor bra spillet er (f.eks. Metacritics) Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 (endret) dekudeals.com Hadde Nintendo hatt litt vett hadde de kjøpt den nettsiden og gjort den til sin offisielle butikk. Endret 14. februar 2020 av Mør stønt-ape 3 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Er det noe poeng med å spare på Gold Points, eller likegreit å bruke de opp på neste kjøp? Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 De går jo ut på dato, så er vel best å bare bruke dem. 1 Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 2 hours ago, Mør stønt-ape said: dekudeals.com Hadde Nintendo hatt litt vett hadde de kjøpt den nettsiden og gjort den til sin offisielle butikk. At BotW ligger ute for 689,- er så hinsiiiides sykt! Tre år etter lansering? 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Jeg skal en tur til USA om to uker. Har planer om å kjøpe med meg Nintendo Switch. Det er ikke veldig mye å spare, men jeg kan få konsollpakken (med en kontroll, og mulig ett spill?) for 299 USD inkl. skatter, eller ca. 2700kr. Inkludert sparing på to ekstra kontrollere og et par spill, snakker vi i overkant av 1000kr i besparelse. Er det noe spesielt jeg må tenke på ifm. dette? Er Switch regionlåst, eller har konsollen/kontrollerne spesielle problemer som gjør det (mer enn normalt) hensiktsmessig å kjøpe i Norge, og være dekket av norsk forbrukerkjøpslov? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Mør stønt-ape skrev (1 time siden): De går jo ut på dato, så er vel best å bare bruke dem. Gold point’s går vel ikke ut på dato, Platinum poeng derimot! Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 (endret) PÃ¥inter skrev (23 minutter siden): Gold point’s går vel ikke ut på dato, Platinum poeng derimot! Joda: https://my.nintendo.com/point/expiration Har selv fjorten kroner og femti øre som fordugger i april. EDIT: Ser at du ikke kommer dit direkte om du ikke allerede er logget inn. Men hvis du først logger inn og så trykker på lenken igjen, så kommer du dit. Endret 14. februar 2020 av Mør stønt-ape 1 Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Reeve skrev (59 minutter siden): Jeg skal en tur til USA om to uker. Har planer om å kjøpe med meg Nintendo Switch. Det er ikke veldig mye å spare, men jeg kan få konsollpakken (med en kontroll, og mulig ett spill?) for 299 USD inkl. skatter, eller ca. 2700kr. Inkludert sparing på to ekstra kontrollere og et par spill, snakker vi i overkant av 1000kr i besparelse. Er det noe spesielt jeg må tenke på ifm. dette? Er Switch regionlåst, eller har konsollen/kontrollerne spesielle problemer som gjør det (mer enn normalt) hensiktsmessig å kjøpe i Norge, og være dekket av norsk forbrukerkjøpslov? Det er jo mye snakk om "joy-con drift", så mye at selv Nintendo USA sier de skal fikse om feilen skjer. Men hva som skjer når du kjøper i USA og drar til Norge vet jeg ikke. Men ingen regionlås. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. februar 2020 Del Skrevet 14. februar 2020 Mør stønt-ape skrev (8 timer siden): Joda: https://my.nintendo.com/point/expiration Har selv fjorten kroner og femti øre som fordugger i april. EDIT: Ser at du ikke kommer dit direkte om du ikke allerede er logget inn. Men hvis du først logger inn og så trykker på lenken igjen, så kommer du dit. Så det, takk, glemte det jeg. » Important Information Gold Points expire after 12 months on the last day of the month in which they were earned.» Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Eneste som er litt styrete med amerikansk konsoll er at du må ha en strømomformer. Jeg hadde en slik kladd for å bruke den amerikanske PS2en min i mange år. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. februar 2020 Del Skrevet 15. februar 2020 Er du sikker på det? Det meste annet av elektronisk utstyr støtter 100-240V, og 50-60Hz, altså kan fint brukes både i USA og Norge, kun vha en overgang til støpselet. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Reeve skrev (På 15.2.2020 den 14.50): Er du sikker på det? Det meste annet av elektronisk utstyr støtter 100-240V, og 50-60Hz, altså kan fint brukes både i USA og Norge, kun vha en overgang til støpselet. Ja, det var i grunn den jeg tenkte på. Jeg trodde denne også konverterte strømstyrken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå