Einelbraos Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Mr_Spock skrev (1 minutt siden): Jeg har 2 album av Metallica - nettopp Black & Load ? Jeg synes ikke det er synd å ha full oversikt over hvilke kvaliteter man har sans for - og stå for det. Det finnes nok av gode spill å velge mellom, man trenger ikke å presse seg selv, til å gjennomføre spill man ikke har sans for. Samtidig er det også en god egenskap å respektere at andre ikke har de samme syn på hva som er kvalitet - som en selv. Hater stort sett alt som handler om time-limit når det gjelder spill & quest osv, unngår de bestandig hvis jeg kan. Det er sant! Du skal få like akkurat det du vil like. Var ikkje meninga å virke "disrespectful", eller arrogant. Eller masete. Eller krenkande. Og du har heilt rett: Alle momenta du nemner er veldig viktige! Samstundes tykkjer eg det er viktig å ikkje la sin fulle oversikt (over eigen smak og kvalitetar ein har sans for) lage skylappar og hinder for seg sjølv. Det er alltid unntak i reglar, og det er ein god eigenskap å vere open for nye ting (utvide horisonten). Vi er nok i grunn einige, og eg skal ikkje presse deg til å spele Pikmin 3. Det var heller aldri meininga. Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 kero79 skrev (28 minutter siden): Matmangelen i Pikmin 3 er kun et problem helt i starten. Etter den første kneika står man helt fritt til å gjøre hva man vil. Nettopp! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Einelbraos skrev (16 minutter siden): Det er sant! Du skal få like akkurat det du vil like. Var ikkje meninga å virke "disrespectful", eller arrogant. Eller masete. Eller krenkande. Og du har heilt rett: Alle momenta du nemner er veldig viktige! Samstundes tykkjer eg det er viktig å ikkje la sin fulle oversikt (over eigen smak og kvalitetar ein har sans for) lage skylappar og hinder for seg sjølv. Det er alltid unntak i reglar, og det er ein god eigenskap å vere open for nye ting (utvide horisonten). Vi er nok i grunn einige, og eg skal ikkje presse deg til å spele Pikmin 3. Det var heller aldri meininga. Artige innlegg fra deg - masse flott "ikke meningen å være disrespectful, arrogant eller masete. Samtidig som du pøser friskt på med "dumt lage skyllapper og lage hinder for deg selv" Er du schizofren? ? Men er vel nok om denne diskusjonen nå - nettet er full av folk med akkurat samme synspunkt som meg - de hater time-limiten og det ødela spillet fullstendig for de. Mange som søker etter en mulighet for å slå av denne funksjonen. Men selvsagt - mange som elsker spillet og synes det var bedre enn nummer 2. 1 Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Mr_Spock skrev (3 minutter siden): Artige innlegg fra deg - masse flott "ikke meningen å være disrespectful, arrogant eller masete. Samtidig som du pøser friskt på med "dumt lage skyllapper og lage hinder for deg (seg) selv" Er du schizofren? ? Men er vel nok om denne diskusjonen nå - nettet er full av folk med akkurat samme synspunkt som meg - de hater time-limiten og det ødela spillet fullstendig for de. Mange som søker etter en mulighet for å slå av denne funksjonen. Men selvsagt - mange som elsker spillet og synes det var bedre enn nummer 2. Det kallas for ein diskusjon. Evna til å sjå, forstå og respektere det andre meinar, samstundes som ein kjem med argument og nyansar/nye synspunkt. Du tok dette tydlegvis ille opp, og går så langt i å kalle meg for schizofren. Eg må le. ? I det minste likar begge to Pikmin 2 godt. Ha ein fin dag vidare. ? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 Der forsvant 7 innlegg. Vi setter en strek for diskusjonen her. Tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. 3 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 6. januar 2020 Del Skrevet 6. januar 2020 NEW NINTENDO SWITCH REPORTEDLY SET FOR MIDYEAR RELEASEhttps://www.newsweek.com/nintendo-switch-pro-release-2020-new-report-1480654 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Lang twitter-tråd som omtaler ryktene om en ny og sterkere Switch. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 (endret) Remake av Pokemon Mystery Dungeon DX til Switch. Kommer i mars 2020. Endret 9. januar 2020 av fnwilborn Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Ikke overraskende blir det expansion pass for både Sword og Shield. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Remakes, porter.... Nærmest hele Wii U-katalogen er allerede portet over. Kommer det noen spennende NYE spill til Switch i år? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 (endret) Første expansion, Isle of Armor, kommer juni 2020. Neste, Crown Tundra, fikk jeg ikke med meg når kommer. Endret 9. januar 2020 av fnwilborn Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Donkey Kong skrev (3 minutter siden): Remakes, porter.... Nærmest hele Wii U-katalogen er allerede portet over. Kommer det noen spennende NYE spill til Switch i år? Neste Switch direct ryktes å komme senere denne mnd. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Hahaha, 200+ pokemon fra tidligere spill vil dukke opp i DLCene. Der de ble av ja. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Gi meg Skyward Sword! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Dette var en ren Pokemon Direct så du må nok vente et halvt år på mere news. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Likte utseendet på Mystery Dungeon. Var "for gammel" for pokémon da originalen kom, aner ingenting om det her. Noen som har prøvd Pokémon Mystery Dungeon før? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Mør stønt-ape skrev (1 time siden): Var "for gammel" for pokémon da originalen kom, aner ingenting om det her. Noen som har prøvd Pokémon Mystery Dungeon før? Basert på denne (og den blå versjonen): https://www.metacritic.com/game/game-boy-advance/pokemon-mystery-dungeon-red-rescue-team Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå