Bytex Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 fnwilborn skrev (1 time siden): Jepp, over 700 titler på salg. Hm det må jeg inn og sjekke. Håper ikke Daemon X Machina er på salg, for det kjøpte jeg til fullpris i går kveld ? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. desember 2019 Del Skrevet 29. desember 2019 Bytex skrev (13 timer siden): Hm det må jeg inn og sjekke. Håper ikke Daemon X Machina er på salg, for det kjøpte jeg til fullpris i går kveld ? Tvilsomt, for det var 700+ titler da SpawnWave lagde video for noen dager siden. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. desember 2019 Del Skrevet 29. desember 2019 Spilt indiespillet Bury me, my Love denne julen. Dessverre krasjer den hele tiden på omtrent samme sted. Kjent problem og utviklerne fortalte meg på Twitter at en patch er i kø for å godkjennes av Nintendo. Skaffet meg indiespillet My Memory of Us på Switch of spilte det i mellomtiden, og DU VERDEN er det captivating. Bakteppet er krig, og selv om fienden er kong Robot og hæren hans ut fra hva jeg har sett så langt, så er dette en historie med tydelige referanser til WW2. Ser nettet nevner Holocaust også, så er klar for hard-hitting gut punches. Virkelig et godt spill! Video fra tidlig i spillet, før minnene starter: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10215602455271510&id=1144594216 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. desember 2019 Del Skrevet 29. desember 2019 Bytex skrev (13 timer siden): Hm det må jeg inn og sjekke. Håper ikke Daemon X Machina er på salg, for det kjøpte jeg til fullpris i går kveld ? Sjekket. Spillet er ikke på tilbud. ? Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 29. desember 2019 Del Skrevet 29. desember 2019 Vurderer Mario+Rabbids-DLC til 50% avslag. Men har egentlig ikke tid til det nå, og kjenner jeg Ubisoft rett kommer det vel på dypere salg senere. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 Så ut som et mobilspill. Et dårlig mobilspill. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 Retroman skrev (1 time siden): Så ut som et mobilspill. Et dårlig mobilspill. Da har jo PS4 eiere noe å kose seg med også Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 (endret) Hvordan sjekke om min versjon er nyeste. Kjøpte den nå nettopp hos elkjøp. Serial : XKJ**** Modell : HAD-S-SKAAA(EUR) Adapter : HAC-002(EUR) Boksen ser ut til å være den nye med bare konsollen ( med grå kontroller) og rød bakgrunn Endret 30. desember 2019 av morslilleole Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 morslilleole skrev (10 minutter siden): Hvordan sjekke om min versjon er nyeste. Kjøpte den nå nettopp hos elkjøp. Serial : XKJ**** Modell : HAD-S-SKAAA(EUR) Ask and ye shall receive: https://www.polygon.com/2019/8/13/20803700/nintendo-switch-new-model-number-release-date-battery-how-to-find-guide Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 1 minute ago, fnwilborn said: Ask and ye shall receive: https://www.polygon.com/2019/8/13/20803700/nintendo-switch-new-model-number-release-date-battery-how-to-find-guide Har sett på de, tror det gjelder US versjonen? Jeg TROR det er den oppdaterte jeg har. Men den jeg har, har adapteren HAC-002(EUR) så jeg ble usikker og ville være så sikker som mulig før jeg åpnet den Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 Ganske sikker på at modellnummeret på selve Switchen er hva som teller. Men du kan jo se på selve boksen, det er en klar indikator. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 French consumer magazine calls Nintendo Switch the most fragile product of 2019 French Magazine 60 Millions de Consommateurs (“60 Million Consumers“) has recognized the Nintendo Switch with the publication’s “Cactus of the Too-Fragile Product” award. The, erm, “honor” of calling the Nintendo Switch fragile came as a part of 60 Million’s “Cactus de la Conso” (“Cactus of Consumption”) awards, which recognize the worst companies of the year. 60 Million (translation via Google) said it gave the Switch the award because of the console’s notorious Joy-Con drift issues and a number of other hardware problems experienced by some users.https://www.gamerevolution.com/news/625585-nintendo-switch-fragile-most-2019-french-magazine ......... 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 30. desember 2019 Del Skrevet 30. desember 2019 Vel, det er et etter hvert ganske pinlig problem... Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. desember 2019 Del Skrevet 31. desember 2019 fnwilborn skrev (11 timer siden): Vel, det er et etter hvert ganske pinlig problem... Ja, kanskje jeg skulle investere i en Smitch, den ser ut til å være bygget som en tanks.....? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 PlatinumGames Producer:"The Nintendo Switch's Home Menu is a piece of crap, all of the shitty gigantic game icons are lined up in a row, but the rest of the games are tossed into a trash can called 'All Games'...I wonder have they (the people that made the menu) ever played the Nintendo fan boys' Switch?" https://screenrant.com/hideki-kamiya-platinum-games-nintendo-switch-menu-bad/ Burde være en enkel sak å legge inn mapper til spillene på Switch`n.... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 hvilket minnekort anbefaler dere til switchen? Kjøper noe med kort også, men ser for meg kanskje rundt 256 gb. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 100 kroner avslag på Switch hos Power nå. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. januar 2020 Del Skrevet 1. januar 2020 Nintendo Direct Rumours Swirl After GameStop Lists 12 Unannounced Nintendo Switch Game https://www.nintendo-insider.com/nintendo-direct-rumours-swirl-after-gamestop-lists-12-unannounced-nintendo-switch-games/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå