PÃ¥inter Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Pokemon Sword and Shield Score 2nd Biggest UK Launch in Pokemon Historyhttps://wccftech.com/pokemon-sword-shield-sales/ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Flott at det går bra for Nintendo for Switchen har virkelig fortjent det, selv om jeg synes salgstall er ganske tørr lesning. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 18. november 2019 Del Skrevet 18. november 2019 Men hva er det som har gjort at Switchen fortjener det? Etter min mening er konsollens største styrke at den ikke er Wii eller WiiU. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Kanskje noe mer anstrengende å spille dette enn Luigi`s Mansion III Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Jeg synes rett og slett Switchen er lettere og morsommere å bruke enn PS4. Det er få oppdateringer, de er kjappe når de først kommer og det er et veldig enkelt brukergrensesnitt som ikke kaster bort tiden din med hundre forskjellige alternativer. Det er noe med Nintendos konsolldesign som gjør at det føles mer som en leke og ikke som en PC. Og ikke minst har man nå lykkes med å få på plass gode tredjepartsspill. 4 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Pokemon Sword/Shield sells 6 million units worldwide in first weekhttps://gamedaily.biz/article/1415/pokemon-sword-shield-sells-6-million-units-worldwide-in-first-week Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 Det er ganske imponerende. 2 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Tenkte jeg skulle skaffe meg en Switch, så ser etter gode tilbud. Alle tips taes imot med takk. Btw, hvordan skiller man den gamle og den nye switch-modellen? Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Den nye modellen har rød bakgrunn på boksen mens den gamle har hvit bakgrunn. Men tror de fleste nettbutikker også sier at det er 2019-modellen hvis det er den nye. Du kan jo følge med på prisen her: https://prisguiden.no/kategorier/nintendo-konsoll 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Rød bakgrunn. Gotcha. Prisguiden har jeg tenkt på, men jeg vet ikke om den tar for seg kortvarige tilbud, eller om den bare viser fastprisene. Stoler ikke helt på den, for å si det slik. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Ryktes forresten om at Black Friday-dealer fra Nintendo er på den "gamle". Kanskje det bare gjelder US, men pass i alle fall på. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Cutthroat Bill skrev (2 timer siden): Tenkte jeg skulle skaffe meg en Switch, så ser etter gode tilbud. Alle tips taes imot med takk. Btw, hvordan skiller man den gamle og den nye switch-modellen? Switch Lite til 2050; på OBS for noen dager siden, vet ikke nå 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 cool story bro. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 PÃ¥inter skrev (2 timer siden): ••••••? Håper det stemmer. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Jeg klarte aldri helt å like det lovpriste Metroid Prime. Jeg spilte det nesten helt til slutten, men jeg ble ikke overbevist. Jeg tror det har mye å gjøre med at man gikk for en FPS-stil i stedet for den tradisjonelle metroidvania-stilen. 1 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 On 11/18/2019 at 2:36 PM, Buddy Dakota said: Men hva er det som har gjort at Switchen fortjener det? Etter min mening er konsollens største styrke at den ikke er Wii eller WiiU. Hva er det slags grunn? Tror du at folk hatet Wii/Wii U så mye at de kjøpte Switch for å gjøre et poeng...som er...? Nei, det gir ikke mening. Switch er populær fordi: -Nintendo har mange gode ekslusive spill. -Switch den beste bærbare plattformen. Den er overlegen ergonomisk både fysisk og digitalt telefoner/tabs for mesteparten av spill som ikke er laget for touch. -Lettvin å koble opp til TV'n hvis du foretrekker det. -God tredjepartstøtte, både gjennom optimaliserte AAA-titler og indiespill. -Tilbyr interessante/unike spillopplevelser, slik som sine forgjengere. Denne gangen gjennom f.eks. labo og ring fit. 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Jeg tror mange, meg selv inkludert, var/er positiv til Switchen fordi den ikke var bygget rundt en gimmick slik som Wii og Wii U. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 tankbug skrev (23 minutter siden): -Switch den beste bærbare plattformen. This! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå