PÃ¥inter Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 (endret) It took three games, but Luigi’s Mansion 3 has that Nintendo magic https://www.polygon.com/reviews/2019/10/28/20932918/luigis-mansion-3-review-nintendo-switch https://www.metacritic.com/game/switch/luigis-mansion-3/critic-reviews «Not only is the tone similar to an animated movie but the game features what is arguably the best graphics on the Nintendo Switch. They’re not just technically impressive, with great use of lightning and destructible scenery, but they’re wonderfully animated too, imbuing Luigi and the ghosts with such a sense of character that it overcomes any small disappointments in how the gameplay is pitched.» « Nintendo makes a lot of cute, clever, and charming games, but few of them have been as funny as Luigi’s Mansion 3. Nothing impresses me more about the game than its presentation. The animations are fantastic. In or out of cutscenes, Luigi is one of the most expressive video game characters ever. Much of the fun comes from looking at Luigi react, often with horror, to all of the events going on around him.» « And these moments include some of the game’s funniest moments. It all leads to Luigi’s Mansion 3 feeling like a playable animated movie. And if we had to describe that movie, it’s a kind of lighthearted spooky comedy. It’s got ghosts and ghouls, but the it’s never all that scary. It’s more Scooby-Doo than The Shining. » « In a gaming world with more justice, this would be Nintendo's late-2019 blockbuster, a copy-for-every-kiddo delight that you can't help but tuck into every Christmas stocking (or, this week, every trick-or-treat bag). Luigi's Mansion 3 is by no means a perfect game, and it stumbles over its own clumsy, Luigi feet often enough to merit some nitpicking. But it's arguably the most "Nintendo" game I've seen from the company in years: one that oozes a sense of playfulness in every direction, from how you interact with its spooky environs to how those aesthetics rival the world's best kid-friendly CGI films. Close your eyes and imagine a handsomely drawn Nintendo game manual from the '80s or '90s coming to life in your imagination, all animated and living and breathing. Endret 30. oktober 2019 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Fekk Luigi's Mansion 3 i går. Har såvidt kome i gang med spelet, men det verkar meget bra til no. Likar ein dei tidlegare spela, eller berre den herlege Nintendo-sjarmen, så er det nok eit sikkert kjøp! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Handlet Luigi's Mansion til Gamecube, men det fenget aldri. Men så sulteforet man er på interessante spilltitler til Switchen, kanskje jeg skaffer dette. Får se noen review videos osv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Kjøpte og spilte igjennom orginalen i år faktisk for første gang. Syns det var vel verdt det og spillet ser kjempe bra ut over HDMI Har det andre spillet i rekka, fortsatt i plastikk. Men det skal visst ikke være så veldig bra. Avventer nok kjøp av det siste spillet en stund. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Hm enda et spill i en serie jeg aldri har rørt før. Kjøpte Astral Chain i går og er fortsatt 80 timer inne i Dragon Quest 11, så har vel nok å drive med..får se noen streams og reviews. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 It took three games, but Luigi’s Mansion 3 has that Nintendo magic https://www.polygon.com/reviews/2019/10/28/20932918/luigis-mansion-3-review-nintendo-switch https://www.metacritic.com/game/switch/luigis-mansion-3/critic-reviews «Not only is the tone similar to an animated movie but the game features what is arguably the best graphics on the Nintendo Switch. They’re not just technically impressive, with great use of lightning and destructible scenery, but they’re wonderfully animated too, imbuing Luigi and the ghosts with such a sense of character that it overcomes any small disappointments in how the gameplay is pitched.» « Nintendo makes a lot of cute, clever, and charming games, but few of them have been as funny as Luigi’s Mansion 3. Nothing impresses me more about the game than its presentation. The animations are fantastic. In or out of cutscenes, Luigi is one of the most expressive video game characters ever. Much of the fun comes from looking at Luigi react, often with horror, to all of the events going on around him.» « And these moments include some of the game’s funniest moments. It all leads to Luigi’s Mansion 3 feeling like a playable animated movie. And if we had to describe that movie, it’s a kind of lighthearted spooky comedy. It’s got ghosts and ghouls, but the it’s never all that scary. It’s more Scooby-Doo than The Shining. » « In a gaming world with more justice, this would be Nintendo's late-2019 blockbuster, a copy-for-every-kiddo delight that you can't help but tuck into every Christmas stocking (or, this week, every trick-or-treat bag). Luigi's Mansion 3 is by no means a perfect game, and it stumbles over its own clumsy, Luigi feet often enough to merit some nitpicking. But it's arguably the most "Nintendo" game I've seen from the company in years: one that oozes a sense of playfulness in every direction, from how you interact with its spooky environs to how those aesthetics rival the world's best kid-friendly CGI films. Close your eyes and imagine a handsomely drawn Nintendo game manual from the '80s or '90s coming to life in your imagination, all animated and living and breathing. Fikk Luigi's Mansion 3 i post kassen nå 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Fikk Luigi's Mansion 3 i post kassen nåLastet ned digitalt her Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 De nådde 32 millioner solgte world wide for ca et år siden.Nintendo Switch Has Now Sold Over 41 Million Units https://www.dualshockers.com/nintendo-switch-has-now-sold-over-41-million-units/ Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Nintendo Switch Has Now Sold Over 41 Million Units https://www.dualshockers.com/nintendo-switch-has-now-sold-over-41-million-units/ Likevel har de ikke en definitiv systemselger, selv ikke Mario Kart 8 Deluxe har passert 50% av Switch-salget: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_Nintendo_Switch_video_games Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Tiden for den slags er kanskje forbi. Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 For ikke å snakke om ordentlig musikk. Amen Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Likevel har de ikke en definitiv systemselger, selv ikke Mario Kart 8 Deluxe har passert 50% av Switch-salget: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_Nintendo_Switch_video_gamesDe hadde en definitiv systemselger ved lansering og har bare fått flere siden. Skulle ett spill nå nesten alle Switch-eiere ville jo det bare tilsi at utvalget var for snevert. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Ganske rått at et Wii U spill selger i nesten 20 mill ex på Switch. Samme med BotW, som også er et Wii U spill, nesten 15 mill. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Bare fordi wii U sugde og nesten ingen kjøpte den. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Hvor mye den sugde er vel opp til hver enkelt, for egen del suger Switch foreløpig mer enn Wii U. Men salget var katastrofalt. Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Hvor mye den sugde er vel opp til hver enkelt, for egen del suger Switch foreløpig mer enn Wii U. Men salget var katastrofalt. Kva er det du tykkjer sug meir med Switch, enn med Wii U? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) Kva er det du tykkjer sug meir med Switch, enn med Wii U? Antall spill som er interessante for meg. Edit: Noe jeg håper endrer seg etterhvert. Det skal ikke så mye til, for det var ikke så mange spill jeg likte på Wii U. Endret 1. november 2019 av Mr_Spock 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Wii U biblioteket mitt er nitrist. Men det som er der er solid! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Begynner å nærme seg 2 år siden jeg handlet Switch - og jeg sitter med kun de samme 3 spillene jeg handlet med konsollen (har handlet en dlc). Gjentar som jeg gjorde i fjor på denne tiden: Håper det kommer noen interessante titler neste år Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Har hauger med små og store spill til Switchen, rundt 40 tror jeg. Flest små, men flere store titler jeg har hatt drøssevis med moro med. Hovedsakelig Nintendo's egne så klart, men ikke eksklusivt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå