PÃ¥inter Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 (endret) Switch Cubed https://gonintendo.com/stories/347308-sades-releases-gamecube-style-joy-con-for-switch ..lov å håpe på Gamecube spill på Switch......sikle.... Endret 20. oktober 2019 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 According to Japanese giant Nintendo, its Switch console has just hit near-37 million units sold worldwide. This figure makes it one of the bestselling consoles of all time despite its immensely short life so far. Here’s its success visualised. https://www.esquireme.com/content/40144-the-immense-success-of-the-nintendo-switch-visualised 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 Imponerende, tar jo snart igjen Xbox One. Spennende å se om den tar igjen DS og Wii noen gang (hhv. mestselgende håndholdt og stasjonær fra Nintendo), den burde jo appellere til begge de kundegruppene. Fortsatt et godt stykke opp. Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 Stusser over at de ikke hadde et spill a la Wii Sports sammen med konsollen ved lansering, da hadde de nok solgt veldig mye bedre. 1-2 Switch teller ikke. Men ja, tror de vil selge bra fremover. Spørs jo litt om de vil slite i 2020 når de nye konsollene til konkurrentene kommer, kanskje forskjellen i HW blir for stor. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 Nei, jeg tror ikke folk ville gått i samme "fella" som de gjorde med wii, og bruke mange tusen på en dyr konsoll bare for å teste motion-kontroller (igjen) og deretter la det hele støve ned. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 20. oktober 2019 Del Skrevet 20. oktober 2019 Fordelen med Switch for Nintendo er at den er både håndholdt og stuekonsoll. I teorien skulle den da klare å bli verdens mestselgende konsoll. Likevel selger den ikke fortere enn det PS4 har gjort, av en eller annen grunn. Men PS4 gjør det jo kjempebra fordi XOne gjør det ganske dårlig. Om de hadde vært jevnere kunne ting sett annerledes ut. Jeg vil tro det er mange som kjøper Switch som en platform nr. 2, dvs. de har noe annet fra før (utenom barn, kanskje). 3 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Har vurdert siden lanseringen av Switch Lite å kjøpe en, men da jeg skulle «slå til» var det en del ting som florerte på nettet, at stikkene driftet og at Nintendo trolig hadde startet med å produsere en modell med en fix på fremtidige enheter. Noen updates på dette området? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 Har vurdert siden lanseringen av Switch Lite å kjøpe en, men da jeg skulle «slå til» var det en del ting som florerte på nettet, at stikkene driftet og at Nintendo trolig hadde startet med å produsere en modell med en fix på fremtidige enheter. Noen updates på dette området? Nintendo Switch Lite teardown reveals modified joystick componentshttps://www.engadget.com/2019/09/25/nintendo-switch-lite-ifixit-teardown/?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLm5vLw&guce_referrer_sig=AQAAABFpK4PgKi8r5zjHIab0i9Aph_KqetY02OGJOfGWCtjHwws6RwYehL-RuiqyRWnXHw8kBc-jccfEEtqQi_XQVXL1KPj2RvJv8vdAAO1ByI7Cv6p3pBrNCndbcCkBN-ijxU8RzYfXCho0fwkkE4plviyJbC_-li3CUEFOW6NRI2hs https://www.ifixit.com/Teardown/Nintendo+Switch+Lite+Teardown/126223 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. oktober 2019 Del Skrevet 25. oktober 2019 (endret) First Luigi’s Mansion 3 review appears in FamitsuJAPANESE PUBLICATION AWARDS THE SWITCH GAME A 33/40 REVIEW SCOREhttps://www.videogameschronicle.com/news/first-luigis-mansion-3-review-appears-in-famitsu/ Endret 25. oktober 2019 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Så bra. Jeg kan ikke lese japansk. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 33/40 er to poeng mindre enn de ga Sonic Forces, som fikk 35/40. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. oktober 2019 Del Skrevet 26. oktober 2019 Så bra. Jeg kan ikke lese japansk.Så bra, da vet du hva du skal ønske deg til jul, japansk opplæring! 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Gikk akkurat til innkjøp av Switch i vente på Pokemon Sword/Shield. Kjøpte med meg Super Smash, som forøvrig var meget artig. Trenger et rpg/adventure/action spill ved siden av og Zelda Breath of the Wild kommer jo opp, men har egentlig ikke spilt noe Zelda siden Ocerina of Time på N64, selv om at jeg var innom Twilight Princess på Wii, men fullførte det aldri. Nå får jo Breath of the Wild gode kritikker over alt, så det virker jo som spillet er en sikker vinner. Har tittet på en del andre spill, Astral Chain, Digimon Cyber Sleuth, Pokemon Let's Go, Mario Odyssey, Dragon Quest XI og Octopath Traveler. Stor fan av Mario som yngre, men vet ikke helt med Odyssey selv om det også får gode kritikker. Egentlig frister Digimon og Pokemon Let's Go noe mer. De andre spillene har jeg lite kjennskap til, bortsett fra at jeg har hørt og lest mye godt om de. Hva anbefaler folk av spill her? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Odyssey er vel kanskje det beste Mario siden 64. Likte godt Super Mario Galaxy på Wii også, men setter en knapp på Odyssey foran disse. Hvis du ikke har spilt Zelda siden Ocarina of Time så er Breath of The Wild en stor overgang. Det er mer en open world rpg ala Skyrim og lignende enn en tradisjonelt Zelda-spill. Jeg likte det ikke, men det har jo som du sier fått gode kritikker. Liker du Elder Scrolls så liker du antagelig Botw også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Tok meg 3 forsøk og 30-35 timer før Breath of The Wild satt hos meg, men da var jeg hekta etter det Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 BotW er helt konge. Har du et minimum av nostalgi for pokémon gen 1 er Let's Go en perle. Spiller Dragon Quest XI nå, koser meg virkelig med det. Vet ikke helt hvorfor, JRPG er ikke favorittsjangeren. Det er bare et gjennomført bra laget spill, og det merkes i alle detaljer. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 Ja, jeg har ventet på Switch-utgaven av Dragon Quest XI. Det har japansk tale, samt en del funksjoner som gjør spillet mer brukervennlig. Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. oktober 2019 Del Skrevet 27. oktober 2019 For ikke å snakke om ordentlig musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå