PÃ¥inter Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 First 4 Figures Reveals Its Luigi's Mansion 3 Statue, Pre-Orders Now Open http://www.nintendolife.com/news/2019/10/first_4_figures_reveals_its_luigis_mansion_3_statue_pre-orders_now_open Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Switch har solgt mer enn 10 millioner eksemplarer i Europa Nintendo slår seg på brystene med ti millioner solgte Switch-maskiner i Europa - det sier selskapet i en pressemelding. De har hatt en 30 prosent stor oppgang i salget i sammenligning med fjoråret, kan de samtidig fortelle. Tredjepartsspill som «Stardew Valley» og «Minecraft» har solgt over en halv million her på kontinentet. Ingen norske tall er tilgjengelig, kan den norske distributøren Bergsala melde på forespørsel. https://www.pressfire.no/kjappiser/1856 Så Switchen har aldri solgt bedre enn PS4 på et år i Europa da? Litt interessant. 1 Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Brain Training kommer til Europa i januar. Hadde null interesse for det der på DS'en, men nå er jeg blitt så gammel at nå ser det ganske artig ut. Aner du om det også kommer på norsk? Tenker at poden sikkert kunne hatt noen sånne spill også. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Physical Copies of Overwatch on Nintendo Switch Do Not Come With a Game Card https://sea.ign.com/overwatch/154303/news/psa-physical-copies-of-overwatch-on-nintendo-switch-do-not-come-with-a-game-card Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Physical Copies of Overwatch on Nintendo Switch Do Not Come With a Game Card https://sea.ign.com/overwatch/154303/news/psa-physical-copies-of-overwatch-on-nintendo-switch-do-not-come-with-a-game-card Ikkje så rart nå nye oppdateringer kommer stadig vekk. Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Hva er da vitsen med en fysisk release? For å ta en spillutvikler i andre enden av skalaen: Andre som er hypet for Witcher 3? Jeg kommer til å bruke all tid frem til jul i å runde det for sjette (og sikkert sjuende) gang. Denne gangen håndholdt! Helt sykt. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Hva er da vitsen med en fysisk release? For å ta en spillutvikler i andre enden av skalaen: Andre som er hypet for Witcher 3? Jeg kommer til å bruke all tid frem til jul i å runde det for sjette (og sikkert sjuende) gang. Denne gangen håndholdt! Helt sykt. Hyllefyll på nerderommet Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Aner du om det også kommer på norsk? Tenker at poden sikkert kunne hatt noen sånne spill også. Sjansen for norsk språk er vel tilnærmet null. Når har Nintendo noensinne fått oversatt noe som helst til norsk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Hva er da vitsen med en fysisk release? For å ta en spillutvikler i andre enden av skalaen: Andre som er hypet for Witcher 3? Jeg kommer til å bruke all tid frem til jul i å runde det for sjette (og sikkert sjuende) gang. Denne gangen håndholdt! Helt sykt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Sjansen for norsk språk er vel tilnærmet null. Når har Nintendo noensinne fått oversatt noe som helst til norsk? Shadowgate og Deja Vu kom på svensk til NES... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Shadowgate og Deja Vu kom på svensk til NES...Svensk er IKKE Norsk 2 Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Nokon som har testa (s)Witcher 3 enda? Er grafikken alt for nedskalert, eller er det innafor slik at det ikkje blir eit irritasjonsmoment? Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. oktober 2019 Del Skrevet 17. oktober 2019 Nokon som har testa (s)Witcher 3 enda? Er grafikken alt for nedskalert, eller er det innafor slik at det ikkje blir eit irritasjonsmoment? Fungerer veldig greit i håndholdt. På TVen blir forskjellen dessverre litt for stor sett opp mot PC eller PS4. Men jeg tenker ikke lenger over den lave oppløsningen i håndholdt lenger, og jeg spiller kun håndholdt i dette spillet nå. 2 Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 Da har jeg kjørt på med en session i Ring Fit Adventure, og det var forbanna moro! Hadde nok litt høy vanskelighetsgrad, ettersom jeg nå er fullstendig vrak etter ca. 15 mini aktiv bevegelse. Funker definitivt som trening! Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 All ære til deg. Er så forbanna selvbevisst at å gjøre noe som ser så fjollete ut er helt uaktuelt, selv om jeg skulle være alene i huset. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 Da har jeg kjørt på med en session i Ring Fit Adventure, og det var forbanna moro! Hadde nok litt høy vanskelighetsgrad, ettersom jeg nå er fullstendig vrak etter ca. 15 mini aktiv bevegelse. Funker definitivt som trening! Samme her, fy for en treningsøkt. Pulsmåleren på Joyccon fungerer helt riktig også, har pulsklokke for sammenligning. »Gruer» meg til neste økt idag..... Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 All ære til deg. Er så forbanna selvbevisst at å gjøre noe som ser så fjollete ut er helt uaktuelt, selv om jeg skulle være alene i huset.Eh, folk gjør jo squats og yoga, løper på tredemølle, og alt mulig annet hele tiden (med massevis av folk til stede). Eneste forskjellen her er at man også holder i en ring og ikke hater livet. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 Eh, folk gjør jo squats og yoga, løper på tredemølle, og alt mulig annet hele tiden (med massevis av folk til stede). Eneste forskjellen her er at man også holder i en ring og ikke hater livet. Hehe, jeg hadde ikke drevet med slikt heller. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 Eh, folk gjør jo squats og yoga, løper på tredemølle, og alt mulig annet hele tiden (med massevis av folk til stede). Eneste forskjellen her er at man også holder i en ring og ikke hater livet. Ja,trist at en skal la andre mennesker få styre slikt i eget liv, men vi lever i en Psyk verden Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 19. oktober 2019 Del Skrevet 19. oktober 2019 Nå handler det mer om hva jeg selv tenker om det, men joa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå