Schreiber Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 (endret) Kjapt spørsmål, folkens. Er i den syvende dungeonen i Link's Awakening nå. Hvor mye har jeg igjen av spillet? Er det en åttende dungeon pluss sisteboss, eller er sistebossen i den? Grunnen til hvorfor jeg spør er fordi dungeon 7 er et sant helvete å navigere. Vet omtrent hva jeg skal gjøre her, men dette med teori og praksis slo fullt ut her. Å vite hva man skal gjøre er en ting. Å faktisk klare å gjøre det er noe helt annet. Er faktisk nær ved å gi opp hele spillet. Er det bare en dungeon igjen kan det være det samme. Mulig jeg tar en pause på noen uker, og fortsetter senere. Tok for øvrig en "hemmelig" dungeon, og fikk nye klær som gjør at jeg one-shotter stort sett det meste. Ble litt for enkelt da. Endret 26. september 2019 av Schreiber Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Fint om du tar slike spesifikke ting til en egen tråd, kjipt om man plutselig får en spoiler i fleisen når man egentlig bare ville lese litt nyheter rundt konsollen 2 Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Kjapt spørsmål, folkens. Er i den syvende dungeonen i Link's Awakening nå. Hvor mye har jeg igjen av spillet? Er det en åttende dungeon pluss sisteboss, eller er sistebossen i den? Grunnen til hvorfor jeg spør er fordi dungeon 7 er et sant helvete å navigere. Vet omtrent hva jeg skal gjøre her, men dette med teori og praksis slo fullt ut her. Å vite hva man skal gjøre er en ting. Å faktisk klare å gjøre det er noe helt annet. Er faktisk nær ved å gi opp hele spillet. Er det bare en dungeon igjen kan det være det samme. Mulig jeg tar en pause på noen uker, og fortsetter senere. Tok for øvrig en "hemmelig" dungeon, og fikk nye klær som gjør at jeg one-shotter stort sett det meste. Ble litt for enkelt da. Er åtte pluss sisteboss. Tok nettopp Eagle’s Tower selv. Har sett mange mene dette er den beste dungeonen i spillet, men her er jeg enig med deg - denne var bare irriterende og frustrerende, og det minst morsomme O spillet. Uansett - du kommer deg vel gjennom om du sjekker en guide littegran? 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 The developers of the Nintendo Switch promise to make Zelda BOTW2 better ...the new Zelda game would provide “new gaming experiences that exceed those of the previous game”. “That’s the reason we are looking for new terrain designers at Nintendo.” https://www.feedride.com/zelda-breath-of-the-wild-2-new-update-will-shock-nintendo-switch-fans/ 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Fint om du tar slike spesifikke ting til en egen tråd, kjipt om man plutselig får en spoiler i fleisen når man egentlig bare ville lese litt nyheter rundt konsollen Ser den, men har ikke spolert noe, og har ikke tenkt å gjøre det. Gidder bare ikke lage en egen tråd for et lite spørsmål som uansett angår Nintendo. Er jo bare å bruke spoilertag. Er åtte pluss sisteboss. Tok nettopp Eagle’s Tower selv. Har sett mange mene dette er den beste dungeonen i spillet, men her er jeg enig med deg - denne var bare irriterende og frustrerende, og det minst morsomme O spillet. Uansett - du kommer deg vel gjennom om du sjekker en guide littegran? Takk for tips, skal vurdere om jeg gidder fortsette etterhvert. Klarer nok å komme meg gjennom på et vis, men går tregt, og er ikke spesielt morsomt lengre, så tar en pause. Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Sjølv om fantastiske Link's Awakening tek mykje merksemd for tida, må vi ikkje gløyme at solide Dragon Quest XI er ute på Switch i dag. Spelte sjølv gjennom det på PS4 og digga det (sjølv om eg framleis held ein knapp på 8 som det beste i serien), og gler meg til ei ny runde no på Switch. Andre som har bestilt/kjøpt spelet? Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Har bestilt, en solid demo gjorde utslaget her. Virker som et spill som er skikkelig kos å spille gjennom. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Gamezone var sene med å sene det, så får det ikke før på mandag. Men skal kose meg med Dragon Quest 1 - 3 på Switch i helga i stedet. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Gamezone var sene med å sene det, så får det ikke før på mandag. Men skal kose meg med Dragon Quest 1 - 3 på Switch i helga i stedet. Ja de har vel omsider endelig fått sin straff siden de har drevet å sende ut spill ustyrlig tidlig Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Gears 5 tok dem ikke inn til launch engang, så kanskje det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Hehe, ja akkurat. Har sett flere rapportere sen eller manglende lagerstatus av spill inne i ulike facebook grupper i det siste. Men slik de holdt på, og at de fikk holde på så lenge er jo en bragd i seg selv Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Gamezone var sene med å sene det, så får det ikke før på mandag. Men skal kose meg med Dragon Quest 1 - 3 på Switch i helga i stedet. Stemmer det! Korleis held 1-3 seg i dag, tru? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Akkurat fullført Link's Awakening, så har bare fått testet DQ1 en liten stund. De er porter av mobilversjonene av DQ1-3, så er litt pusset opp med bedre grafikk, litt QoL's og så videre, så synes de har holdt seg bra teknisk sett. Men samtidig er det gamle spill, så historien i DQ1 er ikke stort å skryte av. Du er ridder og skal banke en drage og redde prinsessa. Mer historie er det strengt tatt ikke, og du har ingen flere på laget. DQ2 og 3 er mye bedre, men også de er gamle nok. Er lett å anbefale for nostalgien, men vanskeligere å anbefale for nye fans av sjangeren. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Ser at det er en del gode spill på tilbud på eShop, deriblant Final Fantasy-spillene. Står mellom å kjøpe IX eller X og X-2 pakken. Har fullført X en gang når det kom ut, og vil gjerne spille det igjen. Men har aldri spilt eller sett noe særlig til IX, så er nysgjerrig på det også. Desicions, desicions, desicions. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Final Fantasy IX er fantastisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Grafisk sett er de veldig forskjellige, da FF9 var et PS1 spill mens FFX var PS2. Switch-porten av 9 har en del problemer med framerate og textures. Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. september 2019 Del Skrevet 28. september 2019 Grafisk sett er de veldig forskjellige, da FF9 var et PS1 spill mens FFX var PS2. Switch-porten av 9 har en del problemer med framerate og textures. Takk, da går jeg for X. Tåler ikke porter som ikke er laget ordentlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Ferdig med Links Awakening. Fantastisk remake, det er sånn det skal gjøres! Er bare litt overrasket over hvor lite vanskelig det var. Døde ikke en eneste gang gjennom hele spillet. Var gøy å cruise gjennom, men hvis man er en «erfaren Zelda-spiller» vil jeg anbefale å spille på hard mode. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 Hva er deres "essentials" når det kommer til Switch? Får min om et par dager, og lurer på hva man trenger. Tenker å spille primært på kortene/kassettene, men blir vel brått noe nedlastninger o.l. Mener å huske tilbakemeldinger fra rundt lansering at folk slet med at skjermen ble ripet opp når man skal docke den.. Stemmer dette ennå? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 29. september 2019 Del Skrevet 29. september 2019 (endret) Skjermbeskyttelse er et must uavhengig om docken skraper den opp eller ikke, og selv de billigste fra ebay funker helt knall. Skal du bruke den mye håndholdt så MÅ du ha Pro grippet fra Satisfye. Skal du bruke den mye docked så er det sikkert ikke dumt å koste på seg en pro-kontroller, men funker helt greid den joy-con kontrolleren også. Endret 29. september 2019 av XtaZ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå