Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Er du klar over Nintendo Switch Online? Ca 200 kr året tror jeg det er jeg betaler. Gir online backup av saves, mulighet for MP i enkelte spill som krever det, og ikke minst NES og SNES-spill i hver sin app.

Nei, jeg er ikke oppdatert på noe som har med moderne ting å gjøre.. Jeg har en SNES classic mini som jeg har dyttet inn "noen" flere spill enn den ble lansert med, så jeg er i grunn dekket når det kommer til klassikerne. Hvis jeg kjøper en Switch er det sikkert praktisk å ha alt i samme løsning, da. 200 i året burde jeg vel ha råd til.. :) Takk for tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Imponerende hvor menneskelignende Nintendo har greid å få disse skapningene sine. Tydelig at det fortsatt er en vei igjen å gå, men likevel - wow!

Uansett så liker jeg konseptet med Ring Fit. Må se an litt om det blir kjøp, siden jeg er usikker på hvor lenge jeg vil være motivert til å holde på med det, men virker som en fin videreutvikling av Wii Fit-konseptet.

Lenke til kommentar

Interessant å se at de som presenterer slike fit-greier aldri har behov for produktet selv. Når får vi overvektige damer og menn som prøver å strappe den kontrolleren rundt låret de ikke har sett siden tenårene og som må ha hvilepauser under oppakkinga av produktet?

Meg forøvrig når jeg fyrer opp Switch Fit for første gang:

qpt7rxk8qsb11.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...