:utakt Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Er du klar over Nintendo Switch Online? Ca 200 kr året tror jeg det er jeg betaler. Gir online backup av saves, mulighet for MP i enkelte spill som krever det, og ikke minst NES og SNES-spill i hver sin app. Nei, jeg er ikke oppdatert på noe som har med moderne ting å gjøre.. Jeg har en SNES classic mini som jeg har dyttet inn "noen" flere spill enn den ble lansert med, så jeg er i grunn dekket når det kommer til klassikerne. Hvis jeg kjøper en Switch er det sikkert praktisk å ha alt i samme løsning, da. 200 i året burde jeg vel ha råd til.. Takk for tips. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Trudde først det var en spøk det der. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Fyren snakker som om han spøker i hvert fall. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Fikk helt noia av de to presentørene der. Smilet er manisk mens øynene sier "drep meg nå!" 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Verste presentasjon i manns minne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Det minner litt om de damene som helt uironisk er med på de "weight shaker" reklamesnuttene på TV shop. "Neida det ser ikke ut som vi gir to menn handjob samtidig i det hele tatt" Endret 13. september 2019 av Bytex Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Imponerende hvor menneskelignende Nintendo har greid å få disse skapningene sine. Tydelig at det fortsatt er en vei igjen å gå, men likevel - wow! Uansett så liker jeg konseptet med Ring Fit. Må se an litt om det blir kjøp, siden jeg er usikker på hvor lenge jeg vil være motivert til å holde på med det, men virker som en fin videreutvikling av Wii Fit-konseptet. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Interessant å se at de som presenterer slike fit-greier aldri har behov for produktet selv. Når får vi overvektige damer og menn som prøver å strappe den kontrolleren rundt låret de ikke har sett siden tenårene og som må ha hvilepauser under oppakkinga av produktet? Meg forøvrig når jeg fyrer opp Switch Fit for første gang: 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Når får vi overvektige damer og menn som prøver å strappe den kontrolleren rundt låret de ikke har sett siden tenårene og som må ha hvilepauser under oppakkinga av produktet? Når disse du nevner begynner å trene kanskje ?? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Det blir vel det neste fra Nintendo. Wii Sit. Endret 13. september 2019 av Schreiber Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Det blir vel det neste fra Nintendo. Wii Sit. Eller Wii EatDet er jo nettopp det de prøver å forhindre, ler... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Skaffet meg denne i dag. Gleder meg til å sjekke ut. https://www.metacritic.com/game/switch/lumo Endret 13. september 2019 av fnwilborn 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Små spoilers for noen, se på egen risk. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Ekjøp har 100+ The Legend of Zelda: Link’s Awakening Limited Edition på lager til 799kr. 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Er ikke det spillet omtrent fem timer langt? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Er ikke det spillet omtrent fem timer langt?Nå er det mange år siden jeg spilte det sist, men nei ikke det jeg husker. Links awakening tar nok mer tid enn det. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Er ikke det spillet omtrent fem timer langt?Ikke vær så negativ nå, det er sikkert opp mot 10 med dungeon-byggeren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå