Bytex Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Ja de fleste som digger slåssespill kom inn i "scenen" som 13-14 åringer virker det som. Oss 30-40 åringer sliter nok med å finne samme gleden igjen. 1 Lenke til kommentar
treant Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 (endret) Elkjøp har The Walking Dead: The Final Season season pass til 79kr for det som er interessert i serien. Gleder meg i hver fall til å spille siste kapittel på den nye Switchen Endret 6. september 2019 av treant Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Telltale gikk vel konk før spillet ble ferdig? Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Telltale gikk vel konk før spillet ble ferdig? Joda, men selskapet ble kjøpt opp av skaperne av The Walking Dead tegneserien, og de fikk muligheten til å fullføre spillet. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Regner med at det er ingen andre som har fått snes spillene på switch? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 De lot noen få designere være igjen og fullføre spillet så det er komplett hvertfall. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Gudbedre jeg er en idiot, det er jo en egen app :facepalm: 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Street Fighter 2 og Mortal Kombat 2 var helt rå, ja. Men spillene var så enkle på den tiden. Vi hadde noen knapper for å sparke og slå, og fint lite annet tull. Nå må man jo lese en manual på noen hundre sider for å klare tutorialen. Mye av det samme gjelder dessverre online PvP-spill. Var stor fan av Quake 3 Arena og Unreal Tournament, men de var helt enkle å spille. En knapp eller to for å skyte, og fint lite annet. I dag har vi klasser, XP, kjøretøy og fuglene vet hva annet. Det blir alt for komplisert for meg. Jeg foretrekker å ha det helt enkelt, og heller fokusere på ren gameplay enn å huske alle de inviklede mekanikkene. Enkelt å lære, vanskelig å mestre er den gylne formelen som flere spillskapere i dag bør huske på. Den ligger bak de fleste av de store spillsuksessene. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 7. september 2019 Del Skrevet 7. september 2019 Wild Hinged Nintendo Switch Joy-Con Controller Spied In Patent Filing https://hothardware.com/news/switch-joy-con--patent Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Har litt lyst på Switch om dagen. Vokst opp med SNES og Switch har noen sånne moderne-retro titler. Bortover-Mario, Mario Kart og nå ser jeg Link's Awakening kommer også (spilte det i hjel på Game Boy back in the day). Er det flere titler jeg burde vite om? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Octopath Traveller. Moderne JRPG, men laget i samme stil som f.eks. Final Fantasy 6. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Octopath Traveller. Moderne JRPG, men laget i samme stil som f.eks. Final Fantasy 6. Se der du! Den der blir obligatorisk kjøp hvis jeg plukker opp en Switch! Takk! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Octopath Traveller. Moderne JRPG, men laget i samme stil som f.eks. Final Fantasy 6. Bortsett fra musikken, som er noen hakk opp fra lydprosessoren på SNES: Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Octopath er veldig bra. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Har litt lyst på Switch om dagen. Vokst opp med SNES og Switch har noen sånne moderne-retro titler. Bortover-Mario, Mario Kart og nå ser jeg Link's Awakening kommer også (spilte det i hjel på Game Boy back in the day). Er det flere titler jeg burde vite om? Er du klar over Nintendo Switch Online? Ca 200 kr året tror jeg det er jeg betaler. Gir online backup av saves, mulighet for MP i enkelte spill som krever det, og ikke minst NES og SNES-spill i hver sin app. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Gikk fra å hate det til å syns at Octopath Traveler var et ganske ålreit spill. Musikken og stemningen trekker opp, historiene og manglede overhengende plott trekker ned. De åtte karakterene kunne like greit reist aleine for det er nesten ingen interaksjon mellom de. Det henger heller ikke på greip at de hjelper hverandre, rent historiemessig. Men utenom de Mario og Zelda-spillene er jo spill som Celeste, Shovel Knight og Stardew Valley også obligatoriske kjøp på Switch. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Octopath traveller har ganske meh historie, eller rettere sagt, åtte ulike små meh historier. Men kampsystemet var bra, synes nå jeg ihvertfall. Men jeg spiller ganske sjelden disse RPG-spilla, så kan hende at det egentlig ikke er noe spesielt iforhold til andre spill. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Har litt lyst på Switch om dagen. Vokst opp med SNES og Switch har noen sånne moderne-retro titler. Bortover-Mario, Mario Kart og nå ser jeg Link's Awakening kommer også (spilte det i hjel på Game Boy back in the day). Er det flere titler jeg burde vite om? Hollow Knight, SteamWorld Dig 2, Picross 3, Donkey Kong Country, og Mario + Rabbits: Kingdom Battle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå