Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Etter hypen har lagt seg har jeg avbestilt.

Det er finnes ikke en eneste grunn til å forhåndsbestille..!

Dårlig lineup, Det er bare zelda og en haug med indiespill som vi har hatt tilgang til over lang tid.

Utestet tech.

Ikke en gang Nintendo har troa på switch, da hadde de gitt seg med 3ds nå. I stedet sier de at de skal leve side om side bare i tilfelle switchen flopper.

Prisene er sinnsyke..! Jeg vil gjerne betale i bøtter og spann, men når selve konsollen står for 100 USD av prisen og resten er accesories, da er noe feil.

Online koster penger, og fortsetter å rettferdigjgøre prisen med gamle NES spill, spar meg.

Beklager Nintendo, jeg kjøper ikke konsollen deres denne gang heller. Kom tilbake når dere forstår dere på dagens marked.

Fant bilde av deg på nettet, er det deg? :p

https://uploads.disquscdn.com/images/920e0d57aa30dafbbd2f40fe4d5f688295606f2d7ac99359e87b93b40d4615e0.png

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.eurogamer.net/articles/2017-01-13-nintendo-switch-games-confirmed-list-launch-titles

Nintendo Switch games confirmed so far - full games list for the new system

Following the January 2017 reveal event, we have a firm idea of software coming to the switch. Here's every confirmed game so far, and what else we know that could be on the way:

Nintendo Switch launch games confirmed so far

1-2-Switch (March 3rd)

Just Dance 2017 (March 3rd)

Skylanders Imaginators (March 3rd)

Super Bomberman R (March 3rd)

Post-release first-party Nintendo games

ARMS (Spring 2017)

Splatoon 2 (Summer 2017)

Fire Emblem Warriors (late 2017)

Pokémon Stars (late 2017)

Super Mario Odyssey (holiday 2017)

Xenoblade Chronicles 2 (TBC)

As well as the games of the above, Shigeru Miyamoto told Eurogamer back in 2015 that Pikmin 4 is on the way and it's likely to be a Switch title, and not the 3DS side-scroller announced in September.

Third-party Nintendo Switch games confirmed for 2017

• I Am Setsuna (March 2017 in US, 2017 in Europe)

Fast RMX (March 2017)

Has Been Heroes (March 2017)

Snipperclips - Cut it out, together! (March 2017)

Rime (May 2017)

Binding of Isaac: Afterbirth+ (Spring 2017)

Disgaea 5 Complete (Spring 2017)

LEGO City Undercover (Spring 2017)

Puyo Puyo Tetris (Spring 2017)

Redout (TBC)

Sonic Mania (Spring 2017)

Elder Scrolls V Skyrim (late 2017)

NBA 2K18 (September 2017)

Project Sonic 2017 (late 2017)

Shovel Knight (2017)

Third-party Nintendo Switch games with no release schedule

• Arcade Archives by Hamster (TBC)

Constructor (TBC)

Cube Life: Island Survival (TBC)

Dragon Quest X (TBC)

Dragon Quest XI (TBC)

Dragon Quest Heroes I and II (TBC)

Dragonball Xenoverse 2 (TBC)

EA Sports FIFA (TBC)

Farming Simulator (TBC)

Minecraft: Story Mode - The Compete Adventure (TBC)

Rayman Legends: Definite Edition (TBC)

Seasons of Heaven (TBC)

New Shin Megami Tensei (TBC, Western release unknown)

Stardew Valley (TBC)

Steep (TBC)

Syberia 3 (TBC)

Project Octopath Traveller by Square Enix (TBC)

Taiko Drum Master (TBC)

New Travis Touchdown game by Suda 51 and Grasshopper (TBC)

New 'Tales of' RPG (TBC)

Ultra Street Fighter II: The Final Challengers (TBC)

Lenke til kommentar

Veldig bra diskusjon om Switch ifra DigitalFoundry. Og jeg er helt enig med dem at Nintendo skulle vinklet det hele som en håndholdt spill maskin som kan også kobles til TV. Og dette er også grunnen til at jeg er så imponert over hva vi har sett av Switch. 

Hvor heftig blir det å ikke måtte være låst fast til et TV for å spille noe slikt som dette? 

Lenke til kommentar

Etter å ha eid alle Nintendo-konsoller siden NES så hoppa jeg over Wii U, både på grunn av mangel på gode spill, pris og stygt design. Med Switch tror jeg Nintendo endelig har funnet oppskriften på hva en Nintendo-konsoll skal være i fremtiden. Kanskje vil det føles veldig begrensende om noen år å ikke kunne ta med seg spillkonsollen ut på farta hvis ikke konkurrentene følger etter på ideen. 

Designet er pent og mye mer sleek enn ved første øyekast. Nå blir det også mye lettere å spille lokal multiplayer igjen, som Nintendo alltid har vært best på. 

Rett etter lansering av Switch skal jeg på noen lange flyturer til andre siden av kloden som pleier å bli kjedelig. Det blir det ikke nå som jeg kan spille Zelda hele flyturen. Rått! 

Lenke til kommentar

Det er veldig lenge siden jeg har fattet interesse for Nintendo-hardware, men Switch har klart det. For min del kommer det hele an på spillkatalogen om jeg kommer til å kjøpe eller ikke. Men jeg håper at det kommer til å fenge, for jeg digger konseptet vilt.

Lenke til kommentar

Syns det er utrolig ekkelt og grellt med å mye hvitt, så håper det går ann å endre litt selv.  Om det er Netflix, nettleser og annet dritt bryr meg faktisk ikke så mye. For alt det der kan jeg utføre bedre på alle andre enheter jeg har.

Men lenge leve valgfriheten :D

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...