Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har jo den greia hvor du setter en vanlig telefon inn i et slags headset for å få en enkel VR-opplevelse. Kanskje Nintendo gjør noe sånt? Vi vil neppe få headtracking og alt det der, men trenger man det, da? Eller handler det mer om å få en enorm skjerm uten forstyrrelser "utenfra"? Headtracking er jo selvsagt det beste, men jeg tenker på pris og potensielle kunder også.

Lenke til kommentar

 

 

Lurer på om Nintendo våger seg på VR vogna

 

Håper ikke det. Da går det rett i toalettet. De har prøvd VR før og floppet, men selv ikke i dag er VR noe folk flest bryr seg om.

 

Hvis dette kan fungere så kan da en portabel skjerm fra Nintendo gjøre det mye bedre, i tillegg kan de selge ekstrautstyr å tjene penger

 

Er bedre med et realt Nintedento Vr head sett da. :D​ 

 

 

Når VR ikke er noe folk bryr seg om så er det litt tåpelig å gå den veien. Det blir som å satse på 3D-kino når det viser seg at folk heller ser vanlig kino.

tull se her  å les alle sidene plz. Jo jeg bryr meg om VR eller rettere sagt jeg teller ned ca 2 uker å 2 eller 3 dager til Vr head settet mitt blir sendt fra gamezone. :dribble:  :dribble:  :dribble:  :dribble:sikle  :green:

 

Hvor har du egentlig fått det fra at ingen bryr seg om VR?

Er enig med deg.

Lenke til kommentar

Jeg tror VR blir en like stor suksess som 3D ble.

 

VR og 3D som konsepter som ikke kommer til å dø. Folk vil ha sterkere innlevelse enn å se ting "gjennom et vindu på veggen". Problemet er hvor moden teknologien er og tilgangen på skreddersydd innhold. 3D TV er ikke spes interessant fordi effekten ikke stor nok til at det er verdt å sette på seg billene, ofre bildekvalitet, sette på 3D mode etc. VR er ikke i hvert hjem enda fordi det er sinnssykt dyrt, mangel på AAA VR-titler, og det er ikke veldig smidig og brukervennlig. Men kanskje Sony klarer å få litt fart på sakene? 

Uansett, folk nøyer seg ikke med den samme, gamle TV'n for alltid.

Lenke til kommentar

At det er Ubisoft som er fornøgd med NX lover ikkje bra. Første tegnet på at NX ikkje innfrir.

Jada, vi har skjønt du ikke liker Ubisoft. Resten av oss nyter spill som Assassin's Creed, Rayman, Rainbow Six, Ghost Recon, The Divison, Watch Dogs, FarCry, Prince of Persia, Just Dance, de nye South Park-spillene og Heroes of Might & Magic, for å nevne noe. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

At det er Ubisoft som er fornøgd med NX lover ikkje bra. Første tegnet på at NX ikkje innfrir.

Jada, vi har skjønt du ikke liker Ubisoft. Resten av oss nyter spill som Assassin's Creed, Rayman, Rainbow Six, Ghost Recon, The Divison, Watch Dogs, FarCry, Prince of Persia, Just Dance, de nye South Park-spillene og Heroes of Might & Magic, for å nevne noe. ;)

 

Riktig  :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:

Lenke til kommentar

Så basically du er grunnen til Nintendo sin død. Når fans tenker som deg så slutter tredjepart å lage spill til Nintendokonsoller og Nintendo må selv prøve å gjøre sine egne titler enda mer mot massemarkedet. Dermed får du de Nintendo titlene du selv hater.

Vel, når Nintendo ikke satser på hardware, så får vi jo ikke så mye 3dje part titler uansett til NX?

Det er klart det er Nintendo titlene jeg kjøper Nintendo konsoll for, hva skulle det ellers være? Cod, BF, Far cry osv har vi haugevis av alternative måter å spille på. Nintendo spill er det kun Nintendo konsoll du får spilt dem på.

 

 

 

Så basically du er grunnen til Nintendo sin død.

 

Som om han liksom har noe ansvar for å holde Nintendo i live.

 

heyheyhey, du snakker liksom om Nintendo sjefen selv her nå :p

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Så basically du er grunnen til Nintendo sin død. Når fans tenker som deg så slutter tredjepart å lage spill til Nintendokonsoller og Nintendo må selv prøve å gjøre sine egne titler enda mer mot massemarkedet. Dermed får du de Nintendo titlene du selv hater.

Jeg skal være enig med deg i at dersom Nintendo hadde kjørt litt mer på hardware, slik at vi hadde kunnet spilt alle spilla på en maskin(Nintendo titler+3rd part), hadde jeg slutta å kjøpe ps eller xbox, for å si det sånn :)

Endret av Enlightened
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tredjeparts har strengt tatt ingenting med hardware å gjøre. NX trenger sterk hardware for å kjøre de samme spillene som PS4 og XBone, men tredjeparts er langt mer enn det. Hvis Nintendo vil satse på tredjeparts spill er det jo en stor sjanse for at NX får en del eksklusive spill. ZombiU var for eksempel eksklusivt til Wii U en god stund. Ser ikke bort fra at vi får mange flere sånne. Kanskje til og med store titler som Assassin's Creed og FarCry. Både DS og PSVita har eksklusive Assassin's Creed-spill (selv om AC3: Liberation kom til andre plattformer etterhvert.) Jeg vil heller ha et eksklusivt spill som er skreddersydd til NX enn en dårlig port av et spill jeg har til PS4 eller XBone uansett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...