Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg ikke har spilt Zelda siden Super Nintendoen til kompisen min da jeg var liten. Er Breath of the Wild samt den nye konsollen som kommer i September verdt det? Er ikke såååå gira på Mario og slike spill, mer glad i historiedrevne spill (ikke anime fan)  :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Jeg har ventet tålmodig på Dragon Quest XI på Switch slik at jeg kan spille med japanske stemmer. Den forrige utgivelsen hadde kun stemmeskuespill i den engelske utgaven.

 

Greit nok at Dragon Quest er en utrolig tradisjonell serie, men jeg synes at et spill i hovedserien til en såpass stor franchise bør ha tatt seg råd til stemmeskuespillere nå som Final Fantasy har hatt dette siden 2001.

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg ikke har spilt Zelda siden Super Nintendoen til kompisen min da jeg var liten. Er Breath of the Wild samt den nye konsollen som kommer i September verdt det? Er ikke såååå gira på Mario og slike spill, mer glad i historiedrevne spill (ikke anime fan) :)

Jeg anser BotW for å være det beste Zeldaspillet utgitt, fulgt av ALttP og OoT. Det er ganske annerledes, samtidig som det er gjenkjennbart. Har hatt mange gode timer. Storyen fortelles ikke like direkte som i andre Zeldaspill, men delvis i form av minner du finner rundt omkring. Kona har over 600 timer i spillet, hun elsker å bare ri og klatre rundt i evigheter. Men selv om du ikke gidder det er det mange timers moro.

 

Ellers er det selvsagt mange gode Mario spill, men du finner mye annet snacks også. Det er en god indiemaskin, men mange av titlene finnes andre steder også og har gjort det lenge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...