PÃ¥inter Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Capcom recruiting RE Ambassadors to test game currently in development https://biohaze.com/capcom-recruiting-re-ambassadors-to-test-game-currently-in-development/ ........??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Er prisene på Switch Lite fast eller tror dere de kommer til å forandre seg helt opp til launch? Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Tror de holder seg slik til launch. Er ihvertfall 500kr for dyrt spørr du meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Nintendo sier $199, men det er kanskje uten merverdiavgiften? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Nei, er har salg-skatt (value added tax) i usa også Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Uten noe kompetanse gjetter jeg at prisene begynner å synke etter jul. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 (endret) Endret 25. juni 2020 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Jeg ville kjøpt en vanlig Switch. Får den ofte ny til 2990,-. Du kan få den enda billigere så godt som ny på Finn, har kjøpt et par stykker der. Tror ikke at en Switch 2.0 kommer med det første. Den som kommer nå i august/september får mye bedre batteri som kanskje er det største minuset med konsollen. Etter fadesen med Wii U tviler jeg på at Nintendo tørr å risikere å segregere spillerbasen helt enda. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Må jo være Game Of The Year..... Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 5. august 2019 Del Skrevet 5. august 2019 Turok 2 ute 20 august. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Ny Switch? Når kan vi forvente denne i butikkene? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Trenger ikke Online medlemskap for å spille dette. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Mer pokemans swordizzle info om tre timer! Noen som er hyped? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Jeg er veldig hyped. Let's Go klødde litt av RPG-kløen min på switch, men vil ha en skikkelig fullblods rpg nå. P:LG var slutt på under 20 timer. Og den "master" questen som er etterpå gidder jeg ikke grinde for. Endret 7. august 2019 av Bytex Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Satser på at de annonserer at spillet blir utsatt et halvår til et år slik at det ikke ser ut som et 3DS-spill. Det ser jo helt elendig ut grafikkmessig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Endret 25. juni 2020 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Jeg er veldig hyped. Let's Go klødde litt av RPG-kløen min på switch, men vil ha en skikkelig fullblods rpg nå. P:LG var slutt på under 20 timer. Og den "master" questen som er etterpå gidder jeg ikke grinde for. Dragon Quest 11 er vel rett rundt hjørnet på Switch Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 7. august 2019 Del Skrevet 7. august 2019 Dragon Quest 11 er vel rett rundt hjørnet på SwitchKjenner jeg bytex rett har han runda det annetsteds for lenge siden. Men merker at jeg for min del gleder meg til DQ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå