Mør stønt-ape Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Man kan strømme spill fra PC'en. Se Netflix. Kjøre emulatorer. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Altså som en tablet/mobil med stor skjerm som de fleste allerede har. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Med orntlige spillkontroller. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 (endret) SNES/N64/gamecube etc emulator på switch hadde vært supert. Men jeg risikerer ikke å bricke boksen for noe sånt. Da kjører jeg heller nevnte emulatorer fra PC'n via HDMI og bruker Xbox360 stikka. Endret 30. juli 2019 av Bytex Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 PSPen var jo gull som bærbar emulator. Switch er vel en naturlig arvtager. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 SNES/N64/gamecube etc emulator på switch hadde vært supert. Men jeg risikerer ikke å bricke boksen for noe sånt. Da kjører jeg heller nevnte emulatorer fra PC'n via HDMI og bruker Xbox360 stikka. Android kjører kun fra et SD-kort og rører ikke det vanlige operativsystemet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 (endret) Og du kan vedde på at Nintendo har fått med seg dette og holder på å patche seg ihjel for å forhindre pirat kopiering på switch også. Endret 30. juli 2019 av Bytex Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 30. juli 2019 Del Skrevet 30. juli 2019 Såvidt jeg forstår utnytter de en hardware-feil som ikke kan fikses med oppdatering av software. (Men nyere konsoller har ikke den svakheten...) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Ja de peiser på med 10 gamle steam-spill fremdeles. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Kom til og med til X360 og PS3 ... Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Ja men tenk om de ikke hadde gjort det. Da hadde vi måttet finne noe annet å klage på. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 (endret) Har vært å kikke litt inne i Switch butikken siste dagene etter å omsider ha tatt den i bruk igjen..og jaggu meg er det mye tjall, mobilspill og cashgrabs her ja. I overflod. Endret 1. august 2019 av Mala Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 (endret) Endret 1. august 2019 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Har vært å kikke litt inne i Switch butikken siste dagene etter å omsider ha tatt den i bruk igjen..og jaggu meg er det mye tjall, mobilspill og cashgrabs her ja. I overflod. Det verste er at det blir bare verre og verre, minner mer og mer om Steam for hver dag som går. Og eShop har så godt som null muligheter for å sortere og finne det man vil ha. Det er håpløst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 (endret) Microtransactions legges til Crash Team Racing selv om Beenox forsikret spillerne at de ikke skulle gjøre det. Kilde: https://blog.activision.com/crash-bandicoot/2019-07/Get-Ready-to-Go-Prehistoric-The-Back-N-Time-Grand-Prix-is-coming-to-Crash-Team-Racing-Nitro-Fueled-on-August-2nd https://screenrant.com/crash-team-racing-microtransactions-gameplay-presentation-e3-2019/ Endret 1. august 2019 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 "Gamere" har gullfiskhukommelse, så det taper de ingen ting på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 (endret) Jeg kjøpte Crash racing for å spille med broren min et par kvelder i sommerferien...men vi skjønte ikke et døyt av "driftinga" og det ligna jo bare på MK8. Så det ble ikke mange rundene før vi slo det av. Har ikke hatt lyst å spille det siden..ingen av oss har spilt det på PS1 heller. Endret 1. august 2019 av Bytex Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Sies at det er litt mer skill basert en MK, men jeg har ikke spilt det selv, og det jeg spilte av PS1-versjonen husker jeg ikke så mye av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå