...... Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Dette er litt spesielt. De første Dual Shock 4 stikkene var vel notorisk for å drysse gummi i fanget på en under spilleøktene Det har ikke skjedd med mine, men når jeg tenker meg om kjøpte jeg PS4 et år etter release så der rotet jeg litt. Stikkene der er ihvertfall uendelig mye bedre enn de på JoyCons. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Ser Fire Emblem får gode anmeldelser. Noen som skal skaffe den? Har aldri spilt serien før, så usikker på om jeg skal ha den. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Jeg står over. Prøvde ett på GBA fordi jeg likte Advance Wars, men det ble for mye dilldall. Three Houses ser ut til å være en ren dilldall-simulator med litt turbasert kamp innimellom. Nei takk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 (endret) Uendelige anime-game of thrones-drama blandet med xcom battles. Tror jeg står GLATT over. Endret 26. juli 2019 av Bytex Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Ser Fire Emblem får gode anmeldelser. Noen som skal skaffe den? Har aldri spilt serien før, så usikker på om jeg skal ha den.Har skaffet det. Hittil virker det som om du kan selv velge hvor mye du vil dille med mellom oppdragene. Hvis du ikke har lyst til å vandre rundt og hjelpe tenåringene med dagligdagse problemer kan du bare velge automatisert undervisning og "attend a lecture" på fridagene. En ting er sikkert: det er mye bedre forfattere enn det var i Fates. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Det har ikke skjedd med mine, men når jeg tenker meg om kjøpte jeg PS4 et år etter release så der rotet jeg litt. Stikkene der er ihvertfall uendelig mye bedre enn de på JoyCons. Kan være du har fått fra ett bedre parti da Jeg fant raskt ut at det bare var til å hive på slike hetter på min lanserings Dual Shock Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Klarer ikke ta Fire Emblem Three Houses seriøst med den box-arten. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Dette er meget nice! Doom, Doom II, and Doom 3 all getting surprise release on Switch today https://nintendoeverything.com/doom-doom-ii-and-doom-3-all-getting-surprise-release-on-switch-today/?fbclid=IwAR1RfczFMOxrFIjiDxRSoF3Wj1n0efL_ZnRxuibNkZPoeJ4DJ15vAGbfTMw Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Oi, det var overraskende. Det er det beste med Switch. Man kan bytte mellom å fange måner i Odyssey til å slakte demoner i Doom på null komma niks, mens man sitter på dass til og med. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Noise. Den så jeg ikke komme. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Klarer ikke ta Fire Emblem Three Houses seriøst med den box-arten. Han er en dragerytter midt i en avansert tåspisshengemanøver og ingenting å le av skal jeg si deg. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Gummien på mine dual shocks sprakk opp, og R2 knappen knakk i festene på flere kontroller. Blei bedre på de kontrollene som blei gitt ut seinere. Standar barnesykdommer. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 (endret) Endret 26. juli 2019 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Hva om man ikke har en Bethesda account og har null planer om å ha en? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Da sparer man penger. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 (endret) Doom på Switch er drittfett. Det var dette som måtte til for at jeg skulle plukke den opp igjen siden jeg spilte igjennom Shantae tilbake i Januar Endret 26. juli 2019 av Mala Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 Dette er porter av Xbox 360-utgavene? Det er nice, split-screen co-op og vs multiplayer på de. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 Doom er gøy det, men tar heller en runde til med Duke Nukem 3D. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2019 Del Skrevet 27. juli 2019 (endret) Bestemte meg for å sette i gang med Breath of the Wild igjen. Storkos fortsatt. Over ett år siden jeg runna det så husker ikke alt utenat heller. PC-spill fra 1994 kan holde seg på PC synes jeg. Endret 27. juli 2019 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå