fnwilborn Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Festeskinne for Joycons. Takk good jobb på siden om Switch fnwilborn. Bare hyggelig! Glad for at du satte pris på det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 (endret) Hahaha ja du la merke til det du også, LarZen. Skikkelig gamer's dilemma. Januar februar og mars er egentlig stappfull av gode nye spill, har vel en 2-3 garanterte og over 10 på ønskeliste i 2017's første kvartal, så Switch skal få beinhard konkurranse der. Tror nok Switch ikke vil se så mange salg som de håper på pga akkurat det. Mange gode spill som kommer til konsoller folk allerede har, så Nintendo må jobbe ekstra hard for å selge maskiner med den utgivelsesdatoen. Endret 14. januar 2017 av Rider of Reason Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 PowerA will release some handy Nintendo Switch accessories at launch https://www.vg247.com/2017/01/13/powera-will-release-some-handy-nintendo-switch-accessories-at-launch/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 hva skjer om jeg pre-order Switch fra butikken? Blir jeg trukket f.eks 5000 eller skjer det når de sender den ut? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 hva skjer om jeg pre-order Switch fra butikken? Blir jeg trukket f.eks 5000 eller skjer det når de sender den ut? Butikken holder av summen fra banken, reserveres med feks 10kr, så trekkes du riktig pris når produktet er klar til å sendes deg, slik har det vært før iallefall. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 hva skjer om jeg pre-order Switch fra butikken? Blir jeg trukket f.eks 5000 eller skjer det når de sender den ut? Butikken holder av summen fra banken, reserveres med feks 10kr, så trekkes du riktig pris når produktet er klar til å sendes deg, slik har det vært før iallefall. Med unntak av Gamestop. De kjører kr. 500,- i depositum. Som så trekkes fra konsollens fullpris når du henter den :-) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Nu mangler det bare å få nVidia på banen, kom med specs, nu vet vi ssåpass mye Nvidia skrev følgende på facebook-siden sin i går: Last night Nintendo revealed more about the #NintendoSwitch, powered by NVIDIA Tegra. Will you be picking one up on March 3rd? Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Hørte nettopp på youtube noen som omtalte chippen i switch som en underklokket versjon av chippen fra nvidia shield. Det var ikke det jeg så for meg da det ble storslått presentert som en svært modifisert versjon av tegra Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Jeg gjorde en forhånds bestilling av switch,men blir mest sannsynlig å avbestille..for meg har det lite hensikt å kjøpe nå siden jeg har både wiiu og 2ds,kun zelda på releas som trigger meg så da blir det spillt på wiiu,så kjøper jeg heller senere..håper konsollen gjør suksess,men synes ikke det ser så bra ut for Nintendo. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Folk må glemme WiiU floppen, dette er andre boller. Jeg er veldig positiv til denne betalingstjenseten de snakket om, dette er bare pluss., Ja, enda en "online betalingstjeneste" som er dårligere enn hva jeg er vant med. Både Microsoft og Sony leverer veldig dårlig sammenlignet med hva jeg som PC-bruker får gratis, og nå får vi en tredje. Ja, hurra for å betale for noe dårligere enn hva jeg får gratis til vanlig. Hurra! Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Finner ingen nettside med oppdatert farge forskjell eller "riktig" pris. Noen som har link? Lenke til kommentar
apekjeksen Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 (endret) Etter hypen har lagt seg har jeg avbestilt. Det er finnes ikke en eneste grunn til å forhåndsbestille..! Dårlig lineup, Det er bare zelda og en haug med indiespill som vi har hatt tilgang til over lang tid. Utestet tech. Ikke en gang Nintendo har troa på switch, da hadde de gitt seg med 3ds nå. I stedet sier de at de skal leve side om side bare i tilfelle switchen flopper. Prisene er sinnsyke..! Jeg vil gjerne betale i bøtter og spann, men når selve konsollen står for 100 USD av prisen og resten er accesories, da er noe feil. Online koster penger, og fortsetter å rettferdigjgøre prisen med gamle NES spill, spar meg. Beklager Nintendo, jeg kjøper ikke konsollen deres denne gang heller. Kom tilbake når dere forstår dere på dagens marked. Endret 14. januar 2017 av apekjeksen 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Det eneste jeg satt igjen med etter konferansen var "og?" jeg ser bare ikke hvordan Zelda, noen indie spill og de motion control titlene skal holde konsollen flytende fram til Mario og utover til tross for at de(Mario og Zelda) ser helt syke ut. Samt at Zelda fortsatt kommer til Wii U, hva er incentivene i første omgang da? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Den her var artig https://imgur.com/a/5F6ky 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 dette så jo behagelig ut 1 Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 (endret) dette så jo behagelig ut nice screen bro.jpg Ja for de med godt syn og god rygg synest det er ille nok med 10" på 20cm avstand jeg da.Med mario kart og 4 player så blir den der fin Endret 14. januar 2017 av Gamer60 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Den her var artig https://imgur.com/a/5F6ky Alt med Vince McMahon er 10/10 Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Har lagt inn en preorder på Nintendo Switch og Zelda Breath Of The Wild på min lokale Gamestop. Blir preorders av Pro controllen + Splatoon 2, Mario Kart 8 Deluxe Edition, Xenoblade Chronicles 2, Super Mario Odyssey, Arms etterhvert Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Blir nok å vente ja. Zelda, Mario Kart 8 og Splatoon kan jeg spille på Wii U. Ellers ingenting som frister den første tiden. Mario Odyssey blir kanskje første eksklusive killer-app, men heller ikke det ble jeg superimponert over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå