d'espresso Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Er Super Mario Party online like dårlig som det jeg leser det var for ett års tid siden? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 (endret) Er Super Mario Party online like dårlig som det jeg leser det var for ett års tid siden? Ja... Endret 24. juli 2019 av svenka Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 Et par nye levels jeg har laget. 2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Kul bane! Så i går kveld at limiten var blitt 64. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 http://www.nintendolife.com/news/2019/07/disney_tsum_tsum_festival_receiving_a_themed_switch_bundle_in_japan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Når kommer switchen med lengre batteritid? Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Når kommer switchen med lengre batteritid? September, men blir vist en gradvis overgang. Skal ha en selv da. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 (endret) September, men blir vist en gradvis overgang. Skal ha en selv da. ? Trodde du solgte din for litt siden? Endret 25. juli 2019 av Donkey Kong 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg fnwilborn Skrevet 25. juli 2019 Populært innlegg Del Skrevet 25. juli 2019 Han en en vinglepave. Selger og kjøper en ny en gang i måneden. 10 Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Han en en vinglepave. Selger og kjøper en ny en gang i måneden. Sant nok. Blir min fjerde Switch. Men JoyCons blir jo slitt og useless ila et par måneder så greit med nye. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Sant nok. Blir min fjerde Switch. Men JoyCons blir jo slitt og useless ila et par måneder så greit med nye. Vet ikkje hvordan du bruker den, men selv ikkje ungene i huset har slitt ut en enda... Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 (endret) De er nok slitte, selve gummien på kontrollene blir glatte. Pluss at når man driver med kjøp og salg av spill så mister man litt "eierskap" til spillene og konsollene man har. Hadde f.eks to stk Nintendo Switch ganske lenge, flere kopier av både Super Mario Party, BotW og Octopath liggende. Har gitt meg med det nå, så når jeg kjøper en i september blir den "min". Endret 25. juli 2019 av DKC Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Vet ikkje hvordan du bruker den, men selv ikkje ungene i huset har slitt ut en enda... Han slitærn ikke ut, han selger fordi han er misfornøyd! Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Han slitærn ikke ut, han selger fordi han er misfornøyd! Jeg blir misfornøyd når gummien på JoyCons har så elendig kvalitet. Dualshocken min fra 2013 som er brukt i hundre, om ikke tusenvis av timer er like bra som da jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Apropos kjøp og salg av switch. Utrolig hvor mye folk fortsatt skal ha for Switchen på bruktmarkedet. Hadde trodd at den skulle synket mer. Ønsker ikke å kjøpe brukt for da støtter man disse haiene. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 Jeg blir misfornøyd når gummien på JoyCons har så elendig kvalitet. Dualshocken min fra 2013 som er brukt i hundre, om ikke tusenvis av timer er like bra som da jeg kjøpte den.Samme som mine N64 kontrollere det, like bra idag.Husk du skal ikke bruke de som viskelær, men å spille med......humrer Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. juli 2019 Del Skrevet 25. juli 2019 (endret) Mario Maker Level Locks You In A Room With A Goomba And Your Darkest Thoughts https://kotaku.com/mario-maker-level-locks-you-in-a-room-with-a-goomba-and-1836710735 Endret 26. juli 2019 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Jeg blir misfornøyd når gummien på JoyCons har så elendig kvalitet. Dualshocken min fra 2013 som er brukt i hundre, om ikke tusenvis av timer er like bra som da jeg kjøpte den. Dette er litt spesielt. De første Dual Shock 4 stikkene var vel notorisk for å drysse gummi i fanget på en under spilleøktene Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Vet ikkje hvordan du bruker den, men selv ikkje ungene i huset har slitt ut en enda...Her i huset pleier det å være spill fra From Software som "sliter ut" kontrollere, men jeg har ikke kjøpt Dark Souls til Switch, så de er foreløpig trygge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå