Buddy Dakota Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 (endret) Hvorfor dreper det ryktene om en Switch Pro? Vi visste jo at Switch ville komme i ny revisjon med samme SoC som Switch Lite ettersom det må til for å tette sårbarhetene som muliggjør homebrews på Switch. Tenkte på ryktene om en ny versjon av Switch pga ny SoC med bedre ytelse. Men det avkrefter jo ikke at en Pro-versjon noen gang kommer, bare at det ikke er denne. Men det var kanskje litt vill spekulasjon i utgangspunktet. Endret 17. juli 2019 av Buddy Dakota Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Det kommer en ny med nesten dobbelt så bra batteritid. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Vet man når den med dobbel batteritid kommer? Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Hørt september, men det blir vel en gradvis overgang. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Spent på hvordan dette påvirker brukt-salg av Nintendo Switch. Har kjøpt og solgt en del Switcher det siste året men tror dette vil gjøre det mye vanskeligere å få solgt de "gamle" modellene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 (endret) Tror de brukte "gamle" modellene vil koste litt under nypris til en Switch Lite. Endret 19. juli 2019 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 20. juli 2019 Del Skrevet 20. juli 2019 Tror uansett jeg kommer til å beholde min gamle når jeg en dag oppgraderer til 8k 160 fps-versjonen (den kommer neste år, helt sikkert!) Skal prøve å få android eller linux til å kjøre på den. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Hva spilles det for tiden? Uten nett er det begrenset datatid for meg, men gått en del i Mario maker 2 på switchen. Og en indietittel som heter In Between på samme maskin. Spill av typen VVVVV, handler om en døende manns erindringer. Skikkelig eerie, men bra! Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 (endret) Spilte nylig gjennom DLC'en til BotW. Helt grei, men manglet magien fra de første timene. Akkurat nå spiller jeg Phoenix Wright. Ren nostalgi, har spilt gjennom dem flere ganger på DS, men begynner å bli noen år siden nå. Endret 21. juli 2019 av Mør stønt-ape Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Resident Evil 4 her. Aldri spilt noe RE før, eller sjangeren i det hele tatt, men dette er dritbra. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Spilte gjennom RE4 sammen med en kamerat på gamecube i sin tid, det var konge. Prøvde å spille det alene senere, men det var for guffent. Jeg er visst en stor pyse. Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 RE4 var vel det siste gode RE-spillet.Elsket det spillet på PS2, det funket bra på Wii også.Synd at Switch-porten er så dårlig, Capcom er noen ekte dritsekker. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Både RE7 og RE2 remake var bra. Ingen av dem er på switch her til lands dog. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 RE2 er fortsatt åres spill for min del så langt. Helt vanvittig bra og gjennomført Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Samme her. Både RE2-remaken og RE7 topper RE4 for min del. RE4 er et godt spill, men det var der actionvinklingen begynte og som gjorde at RE5 og 6 ble som de ble. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Ja man kan egentlig si at nedoverbakken begynte der. RE4 var ett knakende godt spill, ikke misforstå. Men det var også ett ganske annerledes RE, som i bunn og grunn nok var eneste utveien for serien den gang. Men akk og ve som den tryna med RE5 og 6. Rein gru. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Rein gru. Er ikke det poenget med slike spill da? Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 RE5 var gøy når man spilte coop, men det var ikke noe Resident Evil over det. Det var aldri creepy eller særlig spennende. Helt ålreit action, ikke noe mer. Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 RE5 var gøy når man spilte coop, men det var ikke noe Resident Evil over det. Det var aldri creepy eller særlig spennende. Helt ålreit action, ikke noe mer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2019 Del Skrevet 21. juli 2019 Er ikke det poenget med slike spill da? Kekekeke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå