Bytex Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 (endret) Pokemon, mario maker 2, smash, en japansk jrpg serie port vi ikke har hørt om annonsering. The End. Endret 11. juni 2019 av Bytex Lenke til kommentar
...... Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Pokemon, mario maker 2, smash, en japansk jrpg serie port vi ikke har hørt om annonsering. The End. En av fire er rett. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Når begynner presentasjonen? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Når begynner presentasjonen?1800 2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 E3! Kun fått sett MS streamen så langt. Frister å gå for team xbox neste gen(i tillegg til nintendo) selv om jeg så langt alltid har hatt nintendo og evt Sony. Skal se Nintendo nå. På ipaden siden jeg ikke har nett på nye stedet vi flyttet til i helgen. Håper ikke jeg går tom for GB. Nær limiten. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Krysser fingrene for en remaster av Paper Mario: The Thousand Year Door. Her kan man se presentasjonen https://www.youtube.com/watch?v=T0vcxeMUN18 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 smash får en ny anime sverd-karakter lol. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 (endret) HAHAHAHHAA beste trollinga den der Banjo Kazooie revealen til smash ass! Dauer. "The sequel to BotW is now in development" OH BOY! Å den teaseren så jo helt sjuk ut. Skikkelig mørkt på grensa til horror den karen vi fikk se! Elsker det allerede Endret 11. juni 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Bra Direct. De bekreftet og viste til og med litt fra neste Zelda. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Here's your overworld bro Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Er vel bekrefta at Prime Trilogy til Switch trolig aldri vil skje. Skuffa! Men digg med BOTW 2 da i det minste. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 W00t! Annonsering av Breath of the Wild 2! Hyyyyyype!!! 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Er vel bekrefta at Prime Trilogy til Switch trolig aldri vil skje. Skuffa! Men digg med BOTW 2 da i det minste. Why? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Why? Hadde vel vært announced til nå... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Zelda. Digg. Veldig digg. Faktisk ekstremt digg. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Alt i alt en solid direct med masse info og selvbevisst humor. Bowser i begynnelsen og Banjo & Kazooie-silhuetten var topp. Likte også at de anerkjente at ja, selvfølgelig er det en ting til på slutten. Men var det egentlig noen overraskelser? Konge med litt BotW 2, men vi visste vel at den var på vei? Tror likevel det er beste E3 på en stund om man måler i antall spill jeg bryr meg om: Cadence of Hyrule kommer snart, Link's Awakening ser flott ut og fikk dato. Skal bli spennende å se hvor bra Witcher 3 kjører, og jeg er vagt interessert i Astral Chain og Fire Emblem. Og BotW 2 ga meg selvsagt lyst til å tømme lommeboken inn i skjermen. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. juni 2019 Del Skrevet 11. juni 2019 Er ekstremt klar for BotW 2 å er glad de valgte å fortsette å bygge på samme engine og assets (tipper i alle fall det er det de gjør) for kortere utviklingstid, men det er vel fortsatt veldig tidlig i utviklingen å jeg er ikke glad i å få teaset spill så lenge før release. Er jo det MS har fått mye tyn for før og også lært av i ettertid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå